Terelu i Bigote Arrocet protagonitzen un tibant enfrontament en ‘Secret Story’

Ejemplo de shortcode con estilo
Des que Edmundo Arrocet entrara a la casa de ‘Secret Story’ molt s’ha parlat de la seua ruptura amb María Teresa Campos. Mentre que el clan Campos assegura que l’humorista xilé li va deixar a través d’un whatsapp, ell desmenteix completament esta informació. Finalment, anit s’ha produït un acarament entre Terelu Campos i Edmundo Arrocet. Durant el començament de la gala, la filla de la […]

Des que Edmundo Arrocet entrara a la casa de ‘Secret Story’ molt s’ha parlat de la seua ruptura amb María Teresa Campos. Mentre que el clan Campos assegura que l’humorista xilé li va deixar a través d’un whatsapp, ell desmenteix completament esta informació.

Finalment, anit s’ha produït un acarament entre Terelu Campos i Edmundo Arrocet. Durant el començament de la gala, la filla de la veterana presentadora ha tingut l’oportunitat de parlar amb ell després d’escoltar tot el que el xilé hi havia dutxe durant la primera setmana en el concurs. «No vull que se seguisca amb la mentida. He estat molt de temps fora i s’ha tret moltes coses meues permanentment i ara la gent ja ve amb molt mala ona amb mi», diu.

 

Edmundo Arrocet revela el que més li ha dolgut que han dit d’ell

 

Una vegada en directe i davant de Terelu Campos ha continuat parlant del tema: «Portem dos anys i mig amb el mateix tema. Jo he comptat la meua veritat i no hi ha una altra. No hi ha més que la que hi ha. Està tot escrit. Potser a ella se li ha oblidat alguna cosa. No crec que Teresa mentisca però se li hauran oblidat coses del principi. Està tot escrit i parlat», continuava dient l’humorista xilé durant el seu monòleg.

«A mi em va fer molt de mal el fet que ella diguera que jo l’havia deixada per un whatsapp. Això em va fer molt de mal perquè sap que no és veritat. Així que la resta que diga el que vulga. I després una altra cosa, que traguen una carta… jo crec que és un tema íntim i jo crec que un tema íntim cal deixar-lo a casa. A mi això no em va. No m’ha anat mai. Jo porte 57 anys en este tema i mai m’han enxampat ni he fet res que no siga el correcte. Les mentides tenen les aneguetes curtes», continuava dient sota l’atenta mirada de Terelu.

Jorge Javier Vázquez ha volgut comunicar-li a Edmundo que esta vesprada Kiko Hernández havia dit que María Teresa li havia confessat que no havia sigut fàcil la convivència amb ell.

L’humorista, visiblement enfadat, li ha respost: «Si jo haguera tingut un caràcter complicat perquè no haguérem durat sis anys. De fet jo em vaig anar una primera vegada i van vindre a buscar-me. He estat enamorat d’ella sinó no hauria estat amb ella. M’hauria marxat i punt. Jo he estat amb ella perquè és una persona molt bona, és una dama, intel·ligent, graciosa i m’ho passava de pel·lícula».

Una vegada acabat el seu al·legat, el presentador li ha preguntat a Terelu Campos si tenia alguna cosa a dir. Encara que en un primer moment, la col·laboradora de televisió s’ha negat, després ha respost a les paraules de Bigote: «No tinc res a dir. I com ell diu, jo sé la veritat i tinc els missatges perquè els tinc i res més. Estic d’acord que aquest tema ja és aigua passada, però no l’hem tret nosaltres dos anys després. Ni jo he dit gens dolent d’esta persona ni hi ha una entrevista escrita en la qual jo li falte el respecte. Ell ha entrat a un reality i això implica que se li anara a preguntar i jo ho entenc. Jo soc la primera que ha dit que això no és bo per a la meua mare. Però gens bo. Això és el pitjor que li pot passar. I a mi, la que m’importa és la meua mare».

Terelu i Edmundo donen versions completament diferents de la ruptura amb María Teresa
Edmundo Arrocet ha volgut continuar posant l’accent en tot el que s’ha parlat d’ell al llarg d’estos anys. Terelu Campos ha volgut deixar clar que no per part d’elles: «Jo he eixit dient que eixes coses que es deien de tu no eren veritat. Jo mai he dit que sigues un aprofitat. Jo he dit que havíeu tingut uns primers anys estupends, però que com tota relació es va deteriorar i crec que no falte a la veritat».

La col·laboradora ha volgut recordar els dies posteriors a la seua ruptura, que encara no era pública: «Tu saps què és tots els dies tothom preguntant si continuàveu junts? Dir per un comunicat que la relació s’havia acabat, que dolent té això? Per a no viure amb especulacions. No hi ha res millor que ser transparent enfront del públic. El millor és evitar el xafardeig», ha dit.

 

Al llarg de la conversa, cap donava el seu braç a torçar i cadascun d’ells seguia amb la seua versió de la ruptura. És tal que fins a Terelu Campos ha arribat a dir: «A mi no em digues mentidera eh Edmundo«. Abans de marxar-se als informatius de Telecinco, cadascun seguia en la seua posició i no han arribat a cap conclusió clara.

 

La confesssió de Kiko Hernández 

 

Terelu es va quedar sorpresa en escoltar una informació de Jorge Javier Vázquez. «Teresa li ha confessat a Kiko Hernández que Bigote li va donar mala vida com a parella. I que en alguns moments va sentir por», va revelar el presentador.

«Jo desconec això. Jo et puc assegurar que jo no m’haguera quedat sense fer res», va admetre la tertuliana.

«No estem parlant de maltractament. Era complicat viure amb ell, no se sentia feliç amb ell», va puntualitzar el conductor del format. «Crec que va haver-hi uns anys estupends en els quals jo els veia feliços. Després les coses es van deteriorant», va opinar Terelu.

Últimes notícies

El Constitucional dona via lliure al futur de les cases de Babilònia

José Luis Sáez ha celebrat la decisió del Tribunal Constitucional contra la llei valenciana que buscava protegir les cases de la platja de Babilònia. Els veïns, en canvi, han anunciat que continuaran lluitant per mantindre-les.

David Ferrer anunciarà dilluns l’equip espanyol per a Bolonya

David Ferrer donarà a conéixer dilluns els convocats d’Espanya per a la Final 8 de la Copa Davis, del 24 al 29 de novembre. Serà la seua última llista com a capità.

La Comunitat Valenciana supera la media estatal en calidad de vida

La Comunitat Valenciana ha arribat als 102,74 punts en l’Indicador Multidimensional de Qualitat de Vida de 2025. Se situa per damunt de la mitjana estatal i és una de les autonomies que més ha avançat.

33.350 valencians esperen atenció del sistema de dependència

33.350 persones de la Comunitat Valenciana continuen en la llista d’espera de dependència. A Espanya, el temps mitjà és de 314 dies, molt per damunt del màxim legal de 180.

Les ajudes al cinema valencià no restringixen el contingut de les obres

La Comunitat Valenciana destina 6,7 milions d’euros a ajudes audiovisuals sense limitar el contingut de les obres. Els documentals sobre tradicions vives poden optar a 395.000 euros.

Quatre detinguts per huit robatoris de coure en parcs eòlics de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens per la presumpta relació amb huit robatoris de cable de coure en parcs eòlics de Castelló. Els danys s’acosten als 420.000 euros.

Un sustrato de posidonia mejora el sabor y el aroma del tomate

La Universidad de Alicante ha creado un sustrato agrícola con restos de posidonia que mejora el sabor y el aroma del tomate. El método evita aditivos químicos y se fabrica en cinco días.

Detenen a Elx un fugitiu neerlandés per una estafa d’1,3 milions

Un home de 71 anys ha sigut detingut a Elx per una estafa de més d’1,3 milions d’euros i el blanqueig de prop de 890.000 euros. Els fets investigats van ocórrer entre 2007 i 2014.