10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

“Vaig arribar a tocar l’infern”, l’etapa per a oblidar d’Antonio Canales

‘Sábado Deluxe’ va entrevistar a Antonio Canales, que va arribar al programa envoltat de molta polèmica, sobretot per la seua relació amb Fidel Albiac i Rocío Carrasco.

El ballador no ha dubtat a parlar de diversos capítols de la seua vida i s’ha mostrat molt sincer a l’hora de revelar el seu passat més fosc relacionat amb el món de les drogues.

 

El motiu pel qual Antonio canals va caure en les drogues

 

Tot va començar quan es va separar de la seua dona, Malena (va haver-hi terceres persones per les dos partas), i a més va perdre a una persona important en la seua vida. Això va fer que “perdera l’autoestima” i caiguera en un forat negre en què va estar dos anys sense poder eixir.

L’artista entra en els detalls i compte que quan va tallar amb Malena va iniciar un romanç amb un home i que este li va deixar posteriorment per una dona (amb la qual es va casar). Això va suposar un gran pal per a Canales, que, malgrat tot, reconeix que no guarda rancor.

 

Els pitjors anys d’Antonio Canales per culpa de les drogues

 

“Caic en picat i malbarate una gran fortuna”, són algunes de les conseqüències que li va implicar endinsar-se en el món de les drogues. “Tenia 41 anys i vaig arribar a tocar l’infern, però no em vaig quedar en ell”, relata Antonio Canales.

Es va veure només i va estar dos anys sense ballar: “Havia perdut la meua vida i la meua estabilitat”. Això va ser el que va propiciar que començara a coquetejar amb les drogues. “Va haver-hi moments en els quals vaig pensar tirar-me per algun lloc perquè no podria estar així”, assegura.

“No vaig perdre totes les meues propietats perquè el meu pare es va encarregar d’anar agafant coses o d’anar comprant les coses que jo vaig anar venent”, compte Antonio Canales. A més, afig que va demanar ajuda i va estar intern prop d’un mes en un centre per a recuperar-se: “Em feia vergonya reconéixer-ho”.

Va ser la ‘Hermandad del Rocío’ de Triana qui va tocar la tecla adequada perquè Canales fera el pas i demanara ajuda a la seua família. Van passar pel carrer de la seua casa, li van cantar una sevillana i “vaig sentir tal cosa que vaig eixir corrent i li vaig dir a la meua mare que m’ajudara i em vaig dir això era el estaven esperant”.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.