“Vaig arribar a tocar l’infern”, l’etapa per a oblidar d’Antonio Canales

‘Sábado Deluxe’ va entrevistar a Antonio Canales, que va arribar al programa envoltat de molta polèmica, sobretot per la seua relació amb Fidel Albiac i Rocío Carrasco.

El ballador no ha dubtat a parlar de diversos capítols de la seua vida i s’ha mostrat molt sincer a l’hora de revelar el seu passat més fosc relacionat amb el món de les drogues.

 

El motiu pel qual Antonio canals va caure en les drogues

 

Tot va començar quan es va separar de la seua dona, Malena (va haver-hi terceres persones per les dos partas), i a més va perdre a una persona important en la seua vida. Això va fer que “perdera l’autoestima” i caiguera en un forat negre en què va estar dos anys sense poder eixir.

L’artista entra en els detalls i compte que quan va tallar amb Malena va iniciar un romanç amb un home i que este li va deixar posteriorment per una dona (amb la qual es va casar). Això va suposar un gran pal per a Canales, que, malgrat tot, reconeix que no guarda rancor.

 

Els pitjors anys d’Antonio Canales per culpa de les drogues

 

“Caic en picat i malbarate una gran fortuna”, són algunes de les conseqüències que li va implicar endinsar-se en el món de les drogues. “Tenia 41 anys i vaig arribar a tocar l’infern, però no em vaig quedar en ell”, relata Antonio Canales.

Es va veure només i va estar dos anys sense ballar: “Havia perdut la meua vida i la meua estabilitat”. Això va ser el que va propiciar que començara a coquetejar amb les drogues. “Va haver-hi moments en els quals vaig pensar tirar-me per algun lloc perquè no podria estar així”, assegura.

“No vaig perdre totes les meues propietats perquè el meu pare es va encarregar d’anar agafant coses o d’anar comprant les coses que jo vaig anar venent”, compte Antonio Canales. A més, afig que va demanar ajuda i va estar intern prop d’un mes en un centre per a recuperar-se: “Em feia vergonya reconéixer-ho”.

Va ser la ‘Hermandad del Rocío’ de Triana qui va tocar la tecla adequada perquè Canales fera el pas i demanara ajuda a la seua família. Van passar pel carrer de la seua casa, li van cantar una sevillana i “vaig sentir tal cosa que vaig eixir corrent i li vaig dir a la meua mare que m’ajudara i em vaig dir això era el estaven esperant”.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.