14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

“Vaig arribar a tocar l’infern”, l’etapa per a oblidar d’Antonio Canales

‘Sábado Deluxe’ va entrevistar a Antonio Canales, que va arribar al programa envoltat de molta polèmica, sobretot per la seua relació amb Fidel Albiac i Rocío Carrasco.

El ballador no ha dubtat a parlar de diversos capítols de la seua vida i s’ha mostrat molt sincer a l’hora de revelar el seu passat més fosc relacionat amb el món de les drogues.

 

El motiu pel qual Antonio canals va caure en les drogues

 

Tot va començar quan es va separar de la seua dona, Malena (va haver-hi terceres persones per les dos partas), i a més va perdre a una persona important en la seua vida. Això va fer que “perdera l’autoestima” i caiguera en un forat negre en què va estar dos anys sense poder eixir.

L’artista entra en els detalls i compte que quan va tallar amb Malena va iniciar un romanç amb un home i que este li va deixar posteriorment per una dona (amb la qual es va casar). Això va suposar un gran pal per a Canales, que, malgrat tot, reconeix que no guarda rancor.

 

Els pitjors anys d’Antonio Canales per culpa de les drogues

 

“Caic en picat i malbarate una gran fortuna”, són algunes de les conseqüències que li va implicar endinsar-se en el món de les drogues. “Tenia 41 anys i vaig arribar a tocar l’infern, però no em vaig quedar en ell”, relata Antonio Canales.

Es va veure només i va estar dos anys sense ballar: “Havia perdut la meua vida i la meua estabilitat”. Això va ser el que va propiciar que començara a coquetejar amb les drogues. “Va haver-hi moments en els quals vaig pensar tirar-me per algun lloc perquè no podria estar així”, assegura.

“No vaig perdre totes les meues propietats perquè el meu pare es va encarregar d’anar agafant coses o d’anar comprant les coses que jo vaig anar venent”, compte Antonio Canales. A més, afig que va demanar ajuda i va estar intern prop d’un mes en un centre per a recuperar-se: “Em feia vergonya reconéixer-ho”.

Va ser la ‘Hermandad del Rocío’ de Triana qui va tocar la tecla adequada perquè Canales fera el pas i demanara ajuda a la seua família. Van passar pel carrer de la seua casa, li van cantar una sevillana i “vaig sentir tal cosa que vaig eixir corrent i li vaig dir a la meua mare que m’ajudara i em vaig dir això era el estaven esperant”.
 

Últimes notícies

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.