Anuncios

“Vaig arribar a tocar l’infern”, l’etapa per a oblidar d’Antonio Canales

‘Sábado Deluxe’ va entrevistar a Antonio Canales, que va arribar al programa envoltat de molta polèmica, sobretot per la seua relació amb Fidel Albiac i Rocío Carrasco.

El ballador no ha dubtat a parlar de diversos capítols de la seua vida i s’ha mostrat molt sincer a l’hora de revelar el seu passat més fosc relacionat amb el món de les drogues.

Anuncios

 

El motiu pel qual Antonio canals va caure en les drogues

 

Tot va començar quan es va separar de la seua dona, Malena (va haver-hi terceres persones per les dos partas), i a més va perdre a una persona important en la seua vida. Això va fer que “perdera l’autoestima” i caiguera en un forat negre en què va estar dos anys sense poder eixir.

L’artista entra en els detalls i compte que quan va tallar amb Malena va iniciar un romanç amb un home i que este li va deixar posteriorment per una dona (amb la qual es va casar). Això va suposar un gran pal per a Canales, que, malgrat tot, reconeix que no guarda rancor.

 

Els pitjors anys d’Antonio Canales per culpa de les drogues

 

“Caic en picat i malbarate una gran fortuna”, són algunes de les conseqüències que li va implicar endinsar-se en el món de les drogues. “Tenia 41 anys i vaig arribar a tocar l’infern, però no em vaig quedar en ell”, relata Antonio Canales.

Es va veure només i va estar dos anys sense ballar: “Havia perdut la meua vida i la meua estabilitat”. Això va ser el que va propiciar que començara a coquetejar amb les drogues. “Va haver-hi moments en els quals vaig pensar tirar-me per algun lloc perquè no podria estar així”, assegura.

“No vaig perdre totes les meues propietats perquè el meu pare es va encarregar d’anar agafant coses o d’anar comprant les coses que jo vaig anar venent”, compte Antonio Canales. A més, afig que va demanar ajuda i va estar intern prop d’un mes en un centre per a recuperar-se: “Em feia vergonya reconéixer-ho”.

Va ser la ‘Hermandad del Rocío’ de Triana qui va tocar la tecla adequada perquè Canales fera el pas i demanara ajuda a la seua família. Van passar pel carrer de la seua casa, li van cantar una sevillana i “vaig sentir tal cosa que vaig eixir corrent i li vaig dir a la meua mare que m’ajudara i em vaig dir això era el estaven esperant”.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios