Les paraules de Tom Brusse que han fet plorar a Sandra Pica

Ejemplo de shortcode con estilo
  Tom Brusse va patir una forta baixada després de l’arribada del germà de Gianmarco Onestini i de la mare d’Alejandro Albalá a Platja Raïm. Els supervivents estan amb les emocions a flor de pell després de portar quasi dos mesos i mig separats de les seues famílies. Així que cada visita suposa que als concursants se’ls remoguen coses. La nostàlgia va passar […]

 

Tom Brusse va patir una forta baixada després de l’arribada del germà de Gianmarco Onestini i de la mare d’Alejandro Albalá a Platja Raïm.

Els supervivents estan amb les emocions a flor de pell després de portar quasi dos mesos i mig separats de les seues famílies. Així que cada visita suposa que als concursants se’ls remoguen coses.

La nostàlgia va passar en esta ocasió factura a Tom, que es va sincerar amb Melyssa Pinto, la seua ex-nóvi, sobre el que li passava. «No ha sigut la visita que m’haguera agradat», deia referint-se a la de Sandra Pica.

La seua fins llavors nóvia va ser la primera a aterrar a Hondures. Però ho va fer amb una missió molt diferent de la que el supervivent esperava: trencar amb ell.

«Ve la teua núvia o la teua mare, el teu germà, el teu pare… i és el primer afecte. Són ací per a donar-te suport, perquè et volen. Jo la primera cosa que vaig rebre va ser una ruptura. Us veig a tots feliços amb mares, amb germans… no he tingut al meu pare ni a la meua germana. Ni una crida«, va explicar el supervivent.

A més, Tom posava l’accent en el dur que ha sigut per a ell suportar les setmanes després de la visita de Sandra.

«Mentalment ha sigut molt dur des de llavors. Vull una abraçada del meu pare o la meua germana», va afegir entre llàgrimes.

Maestro Joao s’emociona amb les paraules de Tom: «Està destruït»

 

En el plató de ‘Supervivientes: Conexión Honduras’ un altre dels quals no va poder reprimir l’emoció va ser Maestro Joao en veure al seu amic així. A més, revelava que Sandra Pica es trobava en la mateixa situació.

«La visita va ser destructiva. Sandra ara m’ha escrit dient que estava plorant de veure-ho. Em fa molta pena. Li veig destruït i és un home fort (…) Jo crec que Sandra va anar totalment una detractora amb ell. Crec que ella ho va fer fatal però em preocupa ell», va argumentar el vident.

Sandra Pica reacciona a la baixada de Tom, que se sent només en el grup

 

La visita de Sandra ha provocat, a més, que molts dels supervivents assenyalen a Tom Brusse com a coneixedor d’informació de l’exterior.

Per això, el concursant se sent només, ja que no creu que ningú li estiga donant l’oportunitat d’intimar.

Sandra Pica, que ja va contestar a les acusacions d’haver comptat eixa informació, reaccionava a esta actitud dels supervivents.

«Portava unes setmanes sense pronunciar-me perquè sentia que era el millor. Després d’haver vist l’avanç en el qual Tom s’ha esfondrat vull dir que em sembla molt injust com li parlen i li tracten tots els seus companys.

 

Ho pensava abans, ho vaig tindre clar en estar a Hondures i ho mantindré fins al final. Tom Brusse, eres el guanyador (almenys moral) d’esta edició», va escriure en una història d’Instagram.

 

Esclata en Instagram

 

Amb tot això, la mateixa Sandra Pica, qui va viatjar fins a Hondures per a deixar a Tom Brusse en començar una nova relació amb Julen, ex de ‘Mujeres, Hombres y Viceversa’ ha esclatat en les últimes hores en les xarxes socials i ha enviat un missatge de suport a qui ha sigut la seua parella durant un any.

“Portava unes setmanes sense pronunciar-me perquè sentia que era el millor. Després d’haver vist l’avanç (de la gala de ‘Superviveients’ este diumenge) en el qual Tom s’ha esfondrat, vull dir que em sembla molt injust com li parlen i li tracten tots els seus companys”, ha començat escrivint Sandra Pica en una història d’Instagram.

“Ho pensava abans, ho vaig tindre clar en estar a Hondures i ho mantindré fins al final. Tom Brusse eres el guanyador (almenys moral) d’esta edició”, ha conclòs Sandra qui també ha compartit les línies telefòniques oficials per a salvar a Tom Brusse, un dels nominats de la setmana al costat de Lara Sajen i Alejandro Albalá.

 

 

Últimes notícies

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.