Tom i Melyssa tenen la conversa definitiva: No et vull perdre una segona vegada

 

La setmana passada, Tom Brusse s’enfrontava a una de les proves més complicades a les quals ha hagut de fer front durant ‘Supervivientes 2021’: el Pont de les emocions, on el francés va haver de fer front als seus sentiments, reflexionant sobre el seu comportament en el passat.

El concursant no va poder evitar esfondrar-se després de confessar haver sigut infidel a Sandra Pica, que fins fa unes setmanes era la seua parella. També va confessar que ho havia sigut en una de les ocasions amb Melyssa Pinto, la seua exparella i també concursant de Supervivents.

El relat de Tom no va deixar indiferent a ningú, però no li va fer massa gràcia a Melyssa, que es va enfadar en assabentar-se que ella havia sigut la protagonista de l’esglaó de la ‘traïció’. Així, a la volta del francés a la platja, tots dos van protagonitzar un tibant enfrontament.

“Amb mi en teoria havia tornat amb mi, però ara diu que estava amb ella, anem que estava amb les dos alhora. Jo no em veig amb cap xic que tinga parella.”, li va retraure Melyssa, furiosa, “Et va enviar un missatge Sandra estant a República Dominicana i vas dir que no l’anaves a contestar perquè estaves amb mi. No em tornes a parlar en la teua p*** vida, eres un mentider i un traïdorenc”.

Encara que l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’ va posar fi a la seua amistat amb el francés, sembla que la pau torna a regnar entre l’exparella.

 

Reconciliació 

 

«Et vull demanar perdó. Saps que jo a vegades tinc un cap molt dur. Ha sigut molt dur per a mi això amb tu, molt dur. No estic gaudint este moment perquè tinc alguna cosa en el meu cor que necessite canviar, vull esborrar el que et vaig fer. No et vull perdre una segona vegada. No et vull perdre Melyssa, de veritat», s’ha disculpat ell.

«Si vols que una persona et perdone, admet les coses i ja està. A poc a poc perquè a mi estàs coses em fan perdre la confiança. El que no vull és que mentisques sobre la meua persona», li explicava ella.
Melyssa es va commoure amb l’honestedat de Tom, per la qual cosa va decidir perdonar-li.

Per a afermar la resolució del conflicte entre tots dos, l’organització del programa va decidir preparar-los un ‘escenari’ perquè signaren una treva. Així, els van preparar unes butaques especials perquè els concursants pogueren resoldre els seus comptes pendents. Tom i Melyssa van tindre la seua oportunitat, i el francés va aprofitar per a tornar a sincerar-se amb la qual fora la seua parella i demanar-li perdó una vegada més per tot el que havia fet.

 

Tom, a Melyssa: «Et vull moltíssim»

 

Per si no fos prou, el programa ha preparat unes butaques especials perquè els concursants puguen resoldre els seus comptes pendents. L’exconcursant de ‘La caja fuerte’ ha aprofitat l’oportunitat per a obrir-se en canal una vegada més amb la qual fora la seua nóvia.

«Sempre he necessitat el teu suport perquè quan he estat malament, m’acostava a tu perquè eres l’única persona que em pot entendre. Igual com a nóvio confiar en mi és complicat, però com a amic pots. Com et vaig dir et vaig perdre una vegada i no et vull perdre una segona vegada. Et vull moltíssim», ha dit esclafint a plorar. «Jo t’oferisc la meua amistat però com a amiga tampoc em pots trair. Malgrat tot jo també et vull molt», li ha respost ella.

Melyssa s’ha convertit en la confident de Tom Brusse, i fins i tot ha opinat sobre la seua relació amb Sandra Pica. «Si tu ja estàs bé no has ni tan sols de tindre una conversa…», li ha aconsellat, Finalment, l’empresari i la influencer han acabat fonent-se en una afectuosa abraçada.

Últimes notícies

El problema de les llengües minoritzades també demana solució

Segons Gimenez les llengües i els problemes socials dominaran els programes polítics per a les eleccions generals

Metrovalencia arriba als 8,3 milions de viatgers en setembre, un 15 % més que fa un any

Metrovalencia ha transportat 8,3 milions de viatgers en setembre, un 15,10 % més que un any abans, i FGV ha sumat 10 milions d’usuaris entre València i Alacant. Les línies 3 i 5 de metro i la 4 de tramvia han sigut les més utilitzades.

Noves ajudes per a dones emprenedores rurals en el sector agrari valencià

Agricultura ha convocat una nova línia d’ajudes per a dones que impulsen projectes empresarials agraris o aqüícoles en zones rurals de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de facilitar la seua posada en marxa i consolidació.

València reforça la protecció dels majors davant estafes i abusos econòmics

La Policia Local de València ha intensificat les accions preventives contra estafes i abusos econòmics a persones majors mitjançant el programa 'Ayudar a Prevenir'. El dispositiu inclou xarrades en centres municipals i recomanacions per a detectar signes d'abús en l'entorn més pròxim.

Les pluges torrencials es tornen més freqüents i els experts reclamen adaptar-hi ciutats i infraestructures

Les últimes pluges torrencials han deixat quatre morts, grans inundacions a l’est peninsular i més de 400.000 alumnes sense classe a la Comunitat Valenciana. Experts adverteixen que estos episodis seran cada vegada més freqüents i reclamen planificar el territori pensant en este risc.

Un nou sistema de la UPV detecta desinformació amb alt risc de fer-se viral

Investigadors de la UPV han creat un sistema d’alerta primerenca, el DDVRI, que detecta quins continguts enganyosos tenen més risc de viralitzar-se i ajuda a prioritzar la faena dels equips de verificació.

Cau un grup criminal que havia robat en quasi 50 vivendes a la província de València

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en vivendes unifamiliars de diverses localitats valencianes i ha detingut quatre persones. El líder de l’organització ha ingressat de manera immediata en presó provisional.

Quatre actors valencians impulsen Dramaniacs per reivindicar el teatre valencià

Els actors Enrique Arce, Sergio Villanueva, Jaime Pujol i Jaime Linares han creat Dramaniacs, una companyia teatral que naix a València per defensar el talent escènic valencià i reconnectar amb l’essència del teatre.