Tom i Melyssa tenen la conversa definitiva: No et vull perdre una segona vegada

 

La setmana passada, Tom Brusse s’enfrontava a una de les proves més complicades a les quals ha hagut de fer front durant ‘Supervivientes 2021’: el Pont de les emocions, on el francés va haver de fer front als seus sentiments, reflexionant sobre el seu comportament en el passat.

El concursant no va poder evitar esfondrar-se després de confessar haver sigut infidel a Sandra Pica, que fins fa unes setmanes era la seua parella. També va confessar que ho havia sigut en una de les ocasions amb Melyssa Pinto, la seua exparella i també concursant de Supervivents.

El relat de Tom no va deixar indiferent a ningú, però no li va fer massa gràcia a Melyssa, que es va enfadar en assabentar-se que ella havia sigut la protagonista de l’esglaó de la ‘traïció’. Així, a la volta del francés a la platja, tots dos van protagonitzar un tibant enfrontament.

“Amb mi en teoria havia tornat amb mi, però ara diu que estava amb ella, anem que estava amb les dos alhora. Jo no em veig amb cap xic que tinga parella.”, li va retraure Melyssa, furiosa, “Et va enviar un missatge Sandra estant a República Dominicana i vas dir que no l’anaves a contestar perquè estaves amb mi. No em tornes a parlar en la teua p*** vida, eres un mentider i un traïdorenc”.

Encara que l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’ va posar fi a la seua amistat amb el francés, sembla que la pau torna a regnar entre l’exparella.

 

Reconciliació 

 

«Et vull demanar perdó. Saps que jo a vegades tinc un cap molt dur. Ha sigut molt dur per a mi això amb tu, molt dur. No estic gaudint este moment perquè tinc alguna cosa en el meu cor que necessite canviar, vull esborrar el que et vaig fer. No et vull perdre una segona vegada. No et vull perdre Melyssa, de veritat», s’ha disculpat ell.

«Si vols que una persona et perdone, admet les coses i ja està. A poc a poc perquè a mi estàs coses em fan perdre la confiança. El que no vull és que mentisques sobre la meua persona», li explicava ella.
Melyssa es va commoure amb l’honestedat de Tom, per la qual cosa va decidir perdonar-li.

Per a afermar la resolució del conflicte entre tots dos, l’organització del programa va decidir preparar-los un ‘escenari’ perquè signaren una treva. Així, els van preparar unes butaques especials perquè els concursants pogueren resoldre els seus comptes pendents. Tom i Melyssa van tindre la seua oportunitat, i el francés va aprofitar per a tornar a sincerar-se amb la qual fora la seua parella i demanar-li perdó una vegada més per tot el que havia fet.

 

Tom, a Melyssa: «Et vull moltíssim»

 

Per si no fos prou, el programa ha preparat unes butaques especials perquè els concursants puguen resoldre els seus comptes pendents. L’exconcursant de ‘La caja fuerte’ ha aprofitat l’oportunitat per a obrir-se en canal una vegada més amb la qual fora la seua nóvia.

«Sempre he necessitat el teu suport perquè quan he estat malament, m’acostava a tu perquè eres l’única persona que em pot entendre. Igual com a nóvio confiar en mi és complicat, però com a amic pots. Com et vaig dir et vaig perdre una vegada i no et vull perdre una segona vegada. Et vull moltíssim», ha dit esclafint a plorar. «Jo t’oferisc la meua amistat però com a amiga tampoc em pots trair. Malgrat tot jo també et vull molt», li ha respost ella.

Melyssa s’ha convertit en la confident de Tom Brusse, i fins i tot ha opinat sobre la seua relació amb Sandra Pica. «Si tu ja estàs bé no has ni tan sols de tindre una conversa…», li ha aconsellat, Finalment, l’empresari i la influencer han acabat fonent-se en una afectuosa abraçada.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.