Tom i Melyssa tenen la conversa definitiva: No et vull perdre una segona vegada

 

La setmana passada, Tom Brusse s’enfrontava a una de les proves més complicades a les quals ha hagut de fer front durant ‘Supervivientes 2021’: el Pont de les emocions, on el francés va haver de fer front als seus sentiments, reflexionant sobre el seu comportament en el passat.

El concursant no va poder evitar esfondrar-se després de confessar haver sigut infidel a Sandra Pica, que fins fa unes setmanes era la seua parella. També va confessar que ho havia sigut en una de les ocasions amb Melyssa Pinto, la seua exparella i també concursant de Supervivents.

El relat de Tom no va deixar indiferent a ningú, però no li va fer massa gràcia a Melyssa, que es va enfadar en assabentar-se que ella havia sigut la protagonista de l’esglaó de la ‘traïció’. Així, a la volta del francés a la platja, tots dos van protagonitzar un tibant enfrontament.

“Amb mi en teoria havia tornat amb mi, però ara diu que estava amb ella, anem que estava amb les dos alhora. Jo no em veig amb cap xic que tinga parella.”, li va retraure Melyssa, furiosa, “Et va enviar un missatge Sandra estant a República Dominicana i vas dir que no l’anaves a contestar perquè estaves amb mi. No em tornes a parlar en la teua p*** vida, eres un mentider i un traïdorenc”.

Encara que l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’ va posar fi a la seua amistat amb el francés, sembla que la pau torna a regnar entre l’exparella.

 

Reconciliació 

 

“Et vull demanar perdó. Saps que jo a vegades tinc un cap molt dur. Ha sigut molt dur per a mi això amb tu, molt dur. No estic gaudint este moment perquè tinc alguna cosa en el meu cor que necessite canviar, vull esborrar el que et vaig fer. No et vull perdre una segona vegada. No et vull perdre Melyssa, de veritat”, s’ha disculpat ell.

“Si vols que una persona et perdone, admet les coses i ja està. A poc a poc perquè a mi estàs coses em fan perdre la confiança. El que no vull és que mentisques sobre la meua persona”, li explicava ella.
Melyssa es va commoure amb l’honestedat de Tom, per la qual cosa va decidir perdonar-li.

Per a afermar la resolució del conflicte entre tots dos, l’organització del programa va decidir preparar-los un ‘escenari’ perquè signaren una treva. Així, els van preparar unes butaques especials perquè els concursants pogueren resoldre els seus comptes pendents. Tom i Melyssa van tindre la seua oportunitat, i el francés va aprofitar per a tornar a sincerar-se amb la qual fora la seua parella i demanar-li perdó una vegada més per tot el que havia fet.

 

Tom, a Melyssa: “Et vull moltíssim”

 

Per si no fos prou, el programa ha preparat unes butaques especials perquè els concursants puguen resoldre els seus comptes pendents. L’exconcursant de ‘La caja fuerte’ ha aprofitat l’oportunitat per a obrir-se en canal una vegada més amb la qual fora la seua nóvia.

“Sempre he necessitat el teu suport perquè quan he estat malament, m’acostava a tu perquè eres l’única persona que em pot entendre. Igual com a nóvio confiar en mi és complicat, però com a amic pots. Com et vaig dir et vaig perdre una vegada i no et vull perdre una segona vegada. Et vull moltíssim”, ha dit esclafint a plorar. “Jo t’oferisc la meua amistat però com a amiga tampoc em pots trair. Malgrat tot jo també et vull molt”, li ha respost ella.

Melyssa s’ha convertit en la confident de Tom Brusse, i fins i tot ha opinat sobre la seua relació amb Sandra Pica. “Si tu ja estàs bé no has ni tan sols de tindre una conversa…”, li ha aconsellat, Finalment, l’empresari i la influencer han acabat fonent-se en una afectuosa abraçada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.