Tom i Melyssa tenen la conversa definitiva: No et vull perdre una segona vegada

 

La setmana passada, Tom Brusse s’enfrontava a una de les proves més complicades a les quals ha hagut de fer front durant ‘Supervivientes 2021’: el Pont de les emocions, on el francés va haver de fer front als seus sentiments, reflexionant sobre el seu comportament en el passat.

El concursant no va poder evitar esfondrar-se després de confessar haver sigut infidel a Sandra Pica, que fins fa unes setmanes era la seua parella. També va confessar que ho havia sigut en una de les ocasions amb Melyssa Pinto, la seua exparella i també concursant de Supervivents.

El relat de Tom no va deixar indiferent a ningú, però no li va fer massa gràcia a Melyssa, que es va enfadar en assabentar-se que ella havia sigut la protagonista de l’esglaó de la ‘traïció’. Així, a la volta del francés a la platja, tots dos van protagonitzar un tibant enfrontament.

“Amb mi en teoria havia tornat amb mi, però ara diu que estava amb ella, anem que estava amb les dos alhora. Jo no em veig amb cap xic que tinga parella.”, li va retraure Melyssa, furiosa, “Et va enviar un missatge Sandra estant a República Dominicana i vas dir que no l’anaves a contestar perquè estaves amb mi. No em tornes a parlar en la teua p*** vida, eres un mentider i un traïdorenc”.

Encara que l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’ va posar fi a la seua amistat amb el francés, sembla que la pau torna a regnar entre l’exparella.

 

Reconciliació 

 

“Et vull demanar perdó. Saps que jo a vegades tinc un cap molt dur. Ha sigut molt dur per a mi això amb tu, molt dur. No estic gaudint este moment perquè tinc alguna cosa en el meu cor que necessite canviar, vull esborrar el que et vaig fer. No et vull perdre una segona vegada. No et vull perdre Melyssa, de veritat”, s’ha disculpat ell.

“Si vols que una persona et perdone, admet les coses i ja està. A poc a poc perquè a mi estàs coses em fan perdre la confiança. El que no vull és que mentisques sobre la meua persona”, li explicava ella.
Melyssa es va commoure amb l’honestedat de Tom, per la qual cosa va decidir perdonar-li.

Per a afermar la resolució del conflicte entre tots dos, l’organització del programa va decidir preparar-los un ‘escenari’ perquè signaren una treva. Així, els van preparar unes butaques especials perquè els concursants pogueren resoldre els seus comptes pendents. Tom i Melyssa van tindre la seua oportunitat, i el francés va aprofitar per a tornar a sincerar-se amb la qual fora la seua parella i demanar-li perdó una vegada més per tot el que havia fet.

 

Tom, a Melyssa: “Et vull moltíssim”

 

Per si no fos prou, el programa ha preparat unes butaques especials perquè els concursants puguen resoldre els seus comptes pendents. L’exconcursant de ‘La caja fuerte’ ha aprofitat l’oportunitat per a obrir-se en canal una vegada més amb la qual fora la seua nóvia.

“Sempre he necessitat el teu suport perquè quan he estat malament, m’acostava a tu perquè eres l’única persona que em pot entendre. Igual com a nóvio confiar en mi és complicat, però com a amic pots. Com et vaig dir et vaig perdre una vegada i no et vull perdre una segona vegada. Et vull moltíssim”, ha dit esclafint a plorar. “Jo t’oferisc la meua amistat però com a amiga tampoc em pots trair. Malgrat tot jo també et vull molt”, li ha respost ella.

Melyssa s’ha convertit en la confident de Tom Brusse, i fins i tot ha opinat sobre la seua relació amb Sandra Pica. “Si tu ja estàs bé no has ni tan sols de tindre una conversa…”, li ha aconsellat, Finalment, l’empresari i la influencer han acabat fonent-se en una afectuosa abraçada.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.