13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Tom i Melyssa tenen la conversa definitiva: No et vull perdre una segona vegada

 

La setmana passada, Tom Brusse s’enfrontava a una de les proves més complicades a les quals ha hagut de fer front durant ‘Supervivientes 2021’: el Pont de les emocions, on el francés va haver de fer front als seus sentiments, reflexionant sobre el seu comportament en el passat.

El concursant no va poder evitar esfondrar-se després de confessar haver sigut infidel a Sandra Pica, que fins fa unes setmanes era la seua parella. També va confessar que ho havia sigut en una de les ocasions amb Melyssa Pinto, la seua exparella i també concursant de Supervivents.

El relat de Tom no va deixar indiferent a ningú, però no li va fer massa gràcia a Melyssa, que es va enfadar en assabentar-se que ella havia sigut la protagonista de l’esglaó de la ‘traïció’. Així, a la volta del francés a la platja, tots dos van protagonitzar un tibant enfrontament.

“Amb mi en teoria havia tornat amb mi, però ara diu que estava amb ella, anem que estava amb les dos alhora. Jo no em veig amb cap xic que tinga parella.”, li va retraure Melyssa, furiosa, “Et va enviar un missatge Sandra estant a República Dominicana i vas dir que no l’anaves a contestar perquè estaves amb mi. No em tornes a parlar en la teua p*** vida, eres un mentider i un traïdorenc”.

Encara que l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’ va posar fi a la seua amistat amb el francés, sembla que la pau torna a regnar entre l’exparella.

 

Reconciliació 

 

“Et vull demanar perdó. Saps que jo a vegades tinc un cap molt dur. Ha sigut molt dur per a mi això amb tu, molt dur. No estic gaudint este moment perquè tinc alguna cosa en el meu cor que necessite canviar, vull esborrar el que et vaig fer. No et vull perdre una segona vegada. No et vull perdre Melyssa, de veritat”, s’ha disculpat ell.

“Si vols que una persona et perdone, admet les coses i ja està. A poc a poc perquè a mi estàs coses em fan perdre la confiança. El que no vull és que mentisques sobre la meua persona”, li explicava ella.
Melyssa es va commoure amb l’honestedat de Tom, per la qual cosa va decidir perdonar-li.

Per a afermar la resolució del conflicte entre tots dos, l’organització del programa va decidir preparar-los un ‘escenari’ perquè signaren una treva. Així, els van preparar unes butaques especials perquè els concursants pogueren resoldre els seus comptes pendents. Tom i Melyssa van tindre la seua oportunitat, i el francés va aprofitar per a tornar a sincerar-se amb la qual fora la seua parella i demanar-li perdó una vegada més per tot el que havia fet.

 

Tom, a Melyssa: “Et vull moltíssim”

 

Per si no fos prou, el programa ha preparat unes butaques especials perquè els concursants puguen resoldre els seus comptes pendents. L’exconcursant de ‘La caja fuerte’ ha aprofitat l’oportunitat per a obrir-se en canal una vegada més amb la qual fora la seua nóvia.

“Sempre he necessitat el teu suport perquè quan he estat malament, m’acostava a tu perquè eres l’única persona que em pot entendre. Igual com a nóvio confiar en mi és complicat, però com a amic pots. Com et vaig dir et vaig perdre una vegada i no et vull perdre una segona vegada. Et vull moltíssim”, ha dit esclafint a plorar. “Jo t’oferisc la meua amistat però com a amiga tampoc em pots trair. Malgrat tot jo també et vull molt”, li ha respost ella.

Melyssa s’ha convertit en la confident de Tom Brusse, i fins i tot ha opinat sobre la seua relació amb Sandra Pica. “Si tu ja estàs bé no has ni tan sols de tindre una conversa…”, li ha aconsellat, Finalment, l’empresari i la influencer han acabat fonent-se en una afectuosa abraçada.

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric