Tom Brusse a patades contra el nuvi d’Anabel Pantoja: Estàs desqualificat

 

Els dies i les setmanes passen en l’actual edició de ‘Supervivientes’. Això fa que cada vegada els concursants estiguen més cansats i susceptibles entre ells. El que abans es podia entendre com una broma o un malentés, ara pot acabar esclatant en una tremenda brega irreconciliable.

La falta d’aliments i de forces se suma al fet que cada vegada està més a prop el final i amb això, el maletí del guanyador. Per això els nervis estan a flor de pell i com a conseqüència, ahir es va viure una situació molt tibant durant la gala dels dimarts.

Els supervivents s’han enfrontat a una divertida prova en la semifinal del joc de líder. Els concursants s’han posat a prova en ‘Arracades d’un fil’. Sobre una plataforma col·locada a pocs metres de l’aigua, els habitants de Platja Raïm havien de mantindre l’equilibri amb l’ajuda d’una corda.

A més del fort vent que bufava a Hondures, Lara Álvarez ha complicat el joc demanant als participants diferents accions: tancar els ulls, alçar una cama, col·locar una mà a l’esquena i finalment soltar la corda.

Són tantes les ganes que tenen tots de guanyar i d’aconseguir recompenses, que a vegades acaben fent paranys creient que estes no són captades. Però les càmeres són molt minucioses i capten tots els moviments dels concursants, sense deixar temps perquè puguen colar les seues infraccions. Després de la caiguda de Melyssa, Tom ha llançat una patada a Omar Sánchez, nuvi d’Anabel Pantoja, fent que el seu company caiguera a l’aigua i fera trontollar-se a Olga Moreno.

L’organització de ‘Supervivents’ castiga i molt els paranys i el joc brut i per això, han demanat poder revisar les imatges per a veure si realment havia existit esta falta.

El vídeo no ha donat lloc a dubte i s’ha vist clarament que Brusse estava fent joc brut i els espectadors han demanat al programa que prenguera mesures al respecte. Estes no han sigut unes altres que repetir el joc, en esta ocasió sense Tom Brusse i també sense Melyssa Pinto.

“És un joc, és per a divertir-nos“, s’ha queixat l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’. “Has dit que podem jugar net o no”, li ha recordat a la presentadora.

“Una cosa és moure el tronc i una altra cosa és llançar una patada al teu company. Les normes les posem nosaltres. Quan se us donen unes normes és perquè juguem les coses de manera neta. Una cosa és l’estratègia i una altra espentar a un company”, ha respost contundent Lara.

Perquè esta última havia caigut abans que es cometera la falta i per este motiu no s’ha contemplat que torne a participar. Finalment, Olga Moreno i Lara Sajen han resultat guanyadores d’este polèmic joc.

De nou, la pressió dels espectadors ha servit perquè el programa s’adonara d’esta injustícia i que ha quedat resolta.

Després d’este joc, Tom s’ha proclamat segó de l’expulsió d’esta setmana i per això ha fet una promesa. El francés ha afirmat que no anava a tornar a fer paranys en el que quedava de concurs. Una promesa que no ha convençut a Carlos Sobera i que ha afirmat que no li ho acabava de creure.

Veurem com avança el concurs de Brusse, que a més s’està veient perjudicat pels problemes de salut que arrossega des de fa uns dies. Recordem que pateix unes hemorroides internes i que li impedeixen fer vida normal dins de l’illa.

 

La trista notícia que li espera

 

El concursant es va anar per a Hondures plenament enamorat de la seua núvia Sandra Pica. Però sembla que la catalana s’ha anat desenamorant, fins a arribar al punt d’haver deixat al francés sense que este ho sàpia.

Per este motiu tothom espera el moment en el qual Tom torne a Espanya i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Així que almenys torne a Espanya com a guanyador del concurs amb dos-cents mil euros en la butxaca i que l’ajudaren a passar molt millor el daltabaix emocional.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.