21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Tom Brusse a patades contra el nuvi d’Anabel Pantoja: Estàs desqualificat

 

Els dies i les setmanes passen en l’actual edició de ‘Supervivientes’. Això fa que cada vegada els concursants estiguen més cansats i susceptibles entre ells. El que abans es podia entendre com una broma o un malentés, ara pot acabar esclatant en una tremenda brega irreconciliable.

La falta d’aliments i de forces se suma al fet que cada vegada està més a prop el final i amb això, el maletí del guanyador. Per això els nervis estan a flor de pell i com a conseqüència, ahir es va viure una situació molt tibant durant la gala dels dimarts.

Els supervivents s’han enfrontat a una divertida prova en la semifinal del joc de líder. Els concursants s’han posat a prova en ‘Arracades d’un fil’. Sobre una plataforma col·locada a pocs metres de l’aigua, els habitants de Platja Raïm havien de mantindre l’equilibri amb l’ajuda d’una corda.

A més del fort vent que bufava a Hondures, Lara Álvarez ha complicat el joc demanant als participants diferents accions: tancar els ulls, alçar una cama, col·locar una mà a l’esquena i finalment soltar la corda.

Són tantes les ganes que tenen tots de guanyar i d’aconseguir recompenses, que a vegades acaben fent paranys creient que estes no són captades. Però les càmeres són molt minucioses i capten tots els moviments dels concursants, sense deixar temps perquè puguen colar les seues infraccions. Després de la caiguda de Melyssa, Tom ha llançat una patada a Omar Sánchez, nuvi d’Anabel Pantoja, fent que el seu company caiguera a l’aigua i fera trontollar-se a Olga Moreno.

L’organització de ‘Supervivents’ castiga i molt els paranys i el joc brut i per això, han demanat poder revisar les imatges per a veure si realment havia existit esta falta.

El vídeo no ha donat lloc a dubte i s’ha vist clarament que Brusse estava fent joc brut i els espectadors han demanat al programa que prenguera mesures al respecte. Estes no han sigut unes altres que repetir el joc, en esta ocasió sense Tom Brusse i també sense Melyssa Pinto.

“És un joc, és per a divertir-nos“, s’ha queixat l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’. “Has dit que podem jugar net o no”, li ha recordat a la presentadora.

“Una cosa és moure el tronc i una altra cosa és llançar una patada al teu company. Les normes les posem nosaltres. Quan se us donen unes normes és perquè juguem les coses de manera neta. Una cosa és l’estratègia i una altra espentar a un company”, ha respost contundent Lara.

Perquè esta última havia caigut abans que es cometera la falta i per este motiu no s’ha contemplat que torne a participar. Finalment, Olga Moreno i Lara Sajen han resultat guanyadores d’este polèmic joc.

De nou, la pressió dels espectadors ha servit perquè el programa s’adonara d’esta injustícia i que ha quedat resolta.

Després d’este joc, Tom s’ha proclamat segó de l’expulsió d’esta setmana i per això ha fet una promesa. El francés ha afirmat que no anava a tornar a fer paranys en el que quedava de concurs. Una promesa que no ha convençut a Carlos Sobera i que ha afirmat que no li ho acabava de creure.

Veurem com avança el concurs de Brusse, que a més s’està veient perjudicat pels problemes de salut que arrossega des de fa uns dies. Recordem que pateix unes hemorroides internes i que li impedeixen fer vida normal dins de l’illa.

 

La trista notícia que li espera

 

El concursant es va anar per a Hondures plenament enamorat de la seua núvia Sandra Pica. Però sembla que la catalana s’ha anat desenamorant, fins a arribar al punt d’haver deixat al francés sense que este ho sàpia.

Per este motiu tothom espera el moment en el qual Tom torne a Espanya i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Així que almenys torne a Espanya com a guanyador del concurs amb dos-cents mil euros en la butxaca i que l’ajudaren a passar molt millor el daltabaix emocional.

Últimes notícies

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.