Tom Brusse a patades contra el nuvi d’Anabel Pantoja: Estàs desqualificat

Ejemplo de shortcode con estilo
  Els dies i les setmanes passen en l’actual edició de ‘Supervivientes’. Això fa que cada vegada els concursants estiguen més cansats i susceptibles entre ells. El que abans es podia entendre com una broma o un malentés, ara pot acabar esclatant en una tremenda brega irreconciliable. La falta d’aliments i de forces se suma […]

 

Els dies i les setmanes passen en l’actual edició de ‘Supervivientes’. Això fa que cada vegada els concursants estiguen més cansats i susceptibles entre ells. El que abans es podia entendre com una broma o un malentés, ara pot acabar esclatant en una tremenda brega irreconciliable.

La falta d’aliments i de forces se suma al fet que cada vegada està més a prop el final i amb això, el maletí del guanyador. Per això els nervis estan a flor de pell i com a conseqüència, ahir es va viure una situació molt tibant durant la gala dels dimarts.

Els supervivents s’han enfrontat a una divertida prova en la semifinal del joc de líder. Els concursants s’han posat a prova en ‘Arracades d’un fil’. Sobre una plataforma col·locada a pocs metres de l’aigua, els habitants de Platja Raïm havien de mantindre l’equilibri amb l’ajuda d’una corda.

A més del fort vent que bufava a Hondures, Lara Álvarez ha complicat el joc demanant als participants diferents accions: tancar els ulls, alçar una cama, col·locar una mà a l’esquena i finalment soltar la corda.

Són tantes les ganes que tenen tots de guanyar i d’aconseguir recompenses, que a vegades acaben fent paranys creient que estes no són captades. Però les càmeres són molt minucioses i capten tots els moviments dels concursants, sense deixar temps perquè puguen colar les seues infraccions. Després de la caiguda de Melyssa, Tom ha llançat una patada a Omar Sánchez, nuvi d’Anabel Pantoja, fent que el seu company caiguera a l’aigua i fera trontollar-se a Olga Moreno.

L’organització de ‘Supervivents’ castiga i molt els paranys i el joc brut i per això, han demanat poder revisar les imatges per a veure si realment havia existit esta falta.

El vídeo no ha donat lloc a dubte i s’ha vist clarament que Brusse estava fent joc brut i els espectadors han demanat al programa que prenguera mesures al respecte. Estes no han sigut unes altres que repetir el joc, en esta ocasió sense Tom Brusse i també sense Melyssa Pinto.

«És un joc, és per a divertir-nos«, s’ha queixat l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones’. «Has dit que podem jugar net o no», li ha recordat a la presentadora.

«Una cosa és moure el tronc i una altra cosa és llançar una patada al teu company. Les normes les posem nosaltres. Quan se us donen unes normes és perquè juguem les coses de manera neta. Una cosa és l’estratègia i una altra espentar a un company», ha respost contundent Lara.

Perquè esta última havia caigut abans que es cometera la falta i per este motiu no s’ha contemplat que torne a participar. Finalment, Olga Moreno i Lara Sajen han resultat guanyadores d’este polèmic joc.

De nou, la pressió dels espectadors ha servit perquè el programa s’adonara d’esta injustícia i que ha quedat resolta.

Després d’este joc, Tom s’ha proclamat segó de l’expulsió d’esta setmana i per això ha fet una promesa. El francés ha afirmat que no anava a tornar a fer paranys en el que quedava de concurs. Una promesa que no ha convençut a Carlos Sobera i que ha afirmat que no li ho acabava de creure.

Veurem com avança el concurs de Brusse, que a més s’està veient perjudicat pels problemes de salut que arrossega des de fa uns dies. Recordem que pateix unes hemorroides internes i que li impedeixen fer vida normal dins de l’illa.

 

La trista notícia que li espera

 

El concursant es va anar per a Hondures plenament enamorat de la seua núvia Sandra Pica. Però sembla que la catalana s’ha anat desenamorant, fins a arribar al punt d’haver deixat al francés sense que este ho sàpia.

Per este motiu tothom espera el moment en el qual Tom torne a Espanya i descobrisca que la seua xica està amb un altre.

Així que almenys torne a Espanya com a guanyador del concurs amb dos-cents mil euros en la butxaca i que l’ajudaren a passar molt millor el daltabaix emocional.

Últimes notícies

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.

Aldaia alerta que no va rebre avisos abans de la barrancada mortal

L’alcalde d’Aldaia ha denunciat que el municipi no va rebre avisos previs. El desbordament de La Saleta va causar sis morts.

El Consell reclama solucions davant les incidències dels trens

El Consell ha demanat explicacions al ministre Carlos Cuerpo per les incidències ferroviàries i reclama un calendari per a recuperar la normalitat.

El 94,6 % de les llars de València paga més impostos

Compromís assegura que el 94,6 % de les llars de València paga més impostos que en 2023. La formació proposa mesures que, segons els seus càlculs, aportarien 90 milions d’euros als servicis públics.

La parella d’Ábalos, entre els sis detinguts del cas Koldo

Andrea de la Torre i Cristian Corvillo figuren entre els sis detinguts en un operatiu de la Guardia Civil. S’han fet registres a València i Còrdova, i s’han demanat dades a Adif.

València coordina una resposta a l’acampada per l’habitatge

La Delegación del Gobierno en la Comunitat Valenciana i el Ayuntamiento de València es reuniran amb els acampats per a coordinar la resposta a la protesta pel dret a l’habitatge.

Els xicotets torroners de Xixona obrin una via per a adaptar les IGP

Els productors de torró de Xixona han aconseguit un compromís europeu per a adaptar la normativa a les particularitats dels xicotets elaboradors.