Torna ‘Capitán Amèrica’, amb Chris Evans?

Amb ‘Capitán Amèrica 4‘ ja en el calendari a mitjà termini de la productora, el lògic seria pensar que Rogers ja no serà el protagonista, sinó l’alat Wilson, amb el seu escut, les seues barres i les seues estreles.
Al costat d’ell, no costa imaginar-se al Soldat d’Hivern com a coprotagonista roba escenes, però tot el que segueix és pura especulació.

Però l’important és Rogers, un personatge tan fonamental que ja ens han fet plorar la seua mort mentre no s’atrevien a matar-lo de cap manera. Els rumors sobre el seu retorn en la futura pel·lícula parlen d’un truc similar a l’utilitzat amb Iron Man en ‘Spider-Man: Homecoming’ o ‘Viuda Negra en, bo, en totes les pel·lícules en les quals ha eixit fins ara.

D’altra banda, molts adverteixen del perill que un retorn perquè, encara que siga lleu, empitjoraria en una certa forma el final de ‘Endgame‘ i el comiat de Rogers. Christopher Markus, guionista de ‘Endgame’, pensava així en 2019:

“M’encanta escriure per a Cap, m’encanta Evans. Però realment sent que, igual que amb Tony, els portem a un lloc on ja no necessiten tornar. Odiaria fer una cosa cursi per a recuperar-los”.

Aparega o no, és clar que, com Tony Stark, l’ombra de Steve Rogers serà molt llarga en l’MCU, veurem fins i tot si ‘Falcon y el Soldado de Invierno’ aconsegueix eixir d’ella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.