Torna ‘Capitán Amèrica’, amb Chris Evans?

Amb ‘Capitán Amèrica 4‘ ja en el calendari a mitjà termini de la productora, el lògic seria pensar que Rogers ja no serà el protagonista, sinó l’alat Wilson, amb el seu escut, les seues barres i les seues estreles.
Al costat d’ell, no costa imaginar-se al Soldat d’Hivern com a coprotagonista roba escenes, però tot el que segueix és pura especulació.

Però l’important és Rogers, un personatge tan fonamental que ja ens han fet plorar la seua mort mentre no s’atrevien a matar-lo de cap manera. Els rumors sobre el seu retorn en la futura pel·lícula parlen d’un truc similar a l’utilitzat amb Iron Man en ‘Spider-Man: Homecoming’ o ‘Viuda Negra en, bo, en totes les pel·lícules en les quals ha eixit fins ara.

D’altra banda, molts adverteixen del perill que un retorn perquè, encara que siga lleu, empitjoraria en una certa forma el final de ‘Endgame‘ i el comiat de Rogers. Christopher Markus, guionista de ‘Endgame’, pensava així en 2019:

«M’encanta escriure per a Cap, m’encanta Evans. Però realment sent que, igual que amb Tony, els portem a un lloc on ja no necessiten tornar. Odiaria fer una cosa cursi per a recuperar-los».

Aparega o no, és clar que, com Tony Stark, l’ombra de Steve Rogers serà molt llarga en l’MCU, veurem fins i tot si ‘Falcon y el Soldado de Invierno’ aconsegueix eixir d’ella.

Últimes notícies

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.