Anuncios

Torna ‘Juego de Tronos’

 

Un dels dracs de Daenerys crema el tron de ferro en l’episodi final de ‘Joc de trons’.

Bones notícies per als seguidors de ‘Juego de Tronos’. Després que HBO anunciara la setmana passada que la preqüela de la reeixida sèrie està en procés de producció i enregistrament, este dimecres s’han vist les primeres imatges d’House of the Dragon.

Anuncios

En les imatges apareixen els actors Matt Smith —Felip d’Edimburgo en The Crown i protagonista de Doctor Who— i Emma D’Arcy, que interpreten a la princesa Rhaenyra Targaryen i al príncep Daemon Targaryen  respectivament,  en una platja de Cornualles (el Regne Unit). Tots dos apareixen caracteritzats amb les perruques de cabells blancs grisencs típiques de la família Targaryen.

Fins ara només havíem pogut veure una lectura de guió amb diversos dels actors que va compartir el compte de Twitter oficial de la sèrie.

House of the Dragon, que s’estrenarà en HBO en 2022 i tindrà deu episodis, s’enquadra 300 anys abans de la història que va narrar Joc de trons i comptarà l’origen de la casa Targaryen i el seu poder en ‘Poniente’. La producció està basada en ‘Fuego y Sangre’, el llibre de George R. R. Martin.

L’escriptor, que encara té pendent per publicar els dos llibres que falten per a tancar la saga ‘Canción de hielo y fuego‘, participa en la sèrie com a guionista i productor. El projecte també compta amb Ryan Condal, encarregat d’escriure el primer episodi de la preqüela, i amb Miguel Sapochnik, un veterà de ‘Juego de Tronos’ que va dirigir algun dels episodis més celebrats de la sèrie, com ‘La batalla de los bastardos’. Ell s’encarregarà de dirigir el pilot, a més d’altres capítols addicionals.

Al principi, esta no anava a ser l’única preqüela de ‘Juego de Tronos‘. HBO ja estava preparant una altra producció encapçalada per Naomi Watts de la qual fins i tot es va gravar el pilot i que se situava 5.000 anys abans de la història que ja coneixem. No obstant això, la plataforma va decidir cancel·lar-la en 2019.

Malgrat este revés, la col·laboració entre HBO i George R. R. Martin va vent en pop. L’escrit va signar un contracte milionari amb la companyia per a continuar desenvolupant projectes durant els pròxims cinc anys, segons The Hollywood Reporter.

A més, l’autor també s’ha llançat al teatre i prepara una adaptació per a Broadway que té previst estrenar-se en 2023 i que recupera a diversos personatges icònics com Ned Stark i Jamie Lannister 16 anys abans dels successos de ‘Juego de Tronos’. En concret, s’abordarà ‘El Gran Torneo de Harrenha’, fins ara embolicat de misteri, on es van trobar Ned i Lyanna Stark, Jamie Lannister, Robert Baratheon o Rhaegar Trgaryen.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios