Torna ‘Juego de Tronos’

 

Un dels dracs de Daenerys crema el tron de ferro en l’episodi final de ‘Joc de trons’.

Bones notícies per als seguidors de ‘Juego de Tronos’. Després que HBO anunciara la setmana passada que la preqüela de la reeixida sèrie està en procés de producció i enregistrament, este dimecres s’han vist les primeres imatges d’House of the Dragon.

En les imatges apareixen els actors Matt Smith —Felip d’Edimburgo en The Crown i protagonista de Doctor Who— i Emma D’Arcy, que interpreten a la princesa Rhaenyra Targaryen i al príncep Daemon Targaryen  respectivament,  en una platja de Cornualles (el Regne Unit). Tots dos apareixen caracteritzats amb les perruques de cabells blancs grisencs típiques de la família Targaryen.

Fins ara només havíem pogut veure una lectura de guió amb diversos dels actors que va compartir el compte de Twitter oficial de la sèrie.

House of the Dragon, que s’estrenarà en HBO en 2022 i tindrà deu episodis, s’enquadra 300 anys abans de la història que va narrar Joc de trons i comptarà l’origen de la casa Targaryen i el seu poder en ‘Poniente’. La producció està basada en ‘Fuego y Sangre’, el llibre de George R. R. Martin.

L’escriptor, que encara té pendent per publicar els dos llibres que falten per a tancar la saga ‘Canción de hielo y fuego‘, participa en la sèrie com a guionista i productor. El projecte també compta amb Ryan Condal, encarregat d’escriure el primer episodi de la preqüela, i amb Miguel Sapochnik, un veterà de ‘Juego de Tronos’ que va dirigir algun dels episodis més celebrats de la sèrie, com ‘La batalla de los bastardos’. Ell s’encarregarà de dirigir el pilot, a més d’altres capítols addicionals.

Al principi, esta no anava a ser l’única preqüela de ‘Juego de Tronos‘. HBO ja estava preparant una altra producció encapçalada per Naomi Watts de la qual fins i tot es va gravar el pilot i que se situava 5.000 anys abans de la història que ja coneixem. No obstant això, la plataforma va decidir cancel·lar-la en 2019.

Malgrat este revés, la col·laboració entre HBO i George R. R. Martin va vent en pop. L’escrit va signar un contracte milionari amb la companyia per a continuar desenvolupant projectes durant els pròxims cinc anys, segons The Hollywood Reporter.

A més, l’autor també s’ha llançat al teatre i prepara una adaptació per a Broadway que té previst estrenar-se en 2023 i que recupera a diversos personatges icònics com Ned Stark i Jamie Lannister 16 anys abans dels successos de ‘Juego de Tronos’. En concret, s’abordarà ‘El Gran Torneo de Harrenha’, fins ara embolicat de misteri, on es van trobar Ned i Lyanna Stark, Jamie Lannister, Robert Baratheon o Rhaegar Trgaryen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.