Torna ‘Juego de Tronos’

 

Un dels dracs de Daenerys crema el tron de ferro en l’episodi final de ‘Joc de trons’.

Bones notícies per als seguidors de ‘Juego de Tronos’. Després que HBO anunciara la setmana passada que la preqüela de la reeixida sèrie està en procés de producció i enregistrament, este dimecres s’han vist les primeres imatges d’House of the Dragon.

En les imatges apareixen els actors Matt Smith —Felip d’Edimburgo en The Crown i protagonista de Doctor Who— i Emma D’Arcy, que interpreten a la princesa Rhaenyra Targaryen i al príncep Daemon Targaryen  respectivament,  en una platja de Cornualles (el Regne Unit). Tots dos apareixen caracteritzats amb les perruques de cabells blancs grisencs típiques de la família Targaryen.

Fins ara només havíem pogut veure una lectura de guió amb diversos dels actors que va compartir el compte de Twitter oficial de la sèrie.

House of the Dragon, que s’estrenarà en HBO en 2022 i tindrà deu episodis, s’enquadra 300 anys abans de la història que va narrar Joc de trons i comptarà l’origen de la casa Targaryen i el seu poder en ‘Poniente’. La producció està basada en ‘Fuego y Sangre’, el llibre de George R. R. Martin.

L’escriptor, que encara té pendent per publicar els dos llibres que falten per a tancar la saga ‘Canción de hielo y fuego‘, participa en la sèrie com a guionista i productor. El projecte també compta amb Ryan Condal, encarregat d’escriure el primer episodi de la preqüela, i amb Miguel Sapochnik, un veterà de ‘Juego de Tronos’ que va dirigir algun dels episodis més celebrats de la sèrie, com ‘La batalla de los bastardos’. Ell s’encarregarà de dirigir el pilot, a més d’altres capítols addicionals.

Al principi, esta no anava a ser l’única preqüela de ‘Juego de Tronos‘. HBO ja estava preparant una altra producció encapçalada per Naomi Watts de la qual fins i tot es va gravar el pilot i que se situava 5.000 anys abans de la història que ja coneixem. No obstant això, la plataforma va decidir cancel·lar-la en 2019.

Malgrat este revés, la col·laboració entre HBO i George R. R. Martin va vent en pop. L’escrit va signar un contracte milionari amb la companyia per a continuar desenvolupant projectes durant els pròxims cinc anys, segons The Hollywood Reporter.

A més, l’autor també s’ha llançat al teatre i prepara una adaptació per a Broadway que té previst estrenar-se en 2023 i que recupera a diversos personatges icònics com Ned Stark i Jamie Lannister 16 anys abans dels successos de ‘Juego de Tronos’. En concret, s’abordarà ‘El Gran Torneo de Harrenha’, fins ara embolicat de misteri, on es van trobar Ned i Lyanna Stark, Jamie Lannister, Robert Baratheon o Rhaegar Trgaryen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.