Torna ‘Juego de Tronos’

 

Un dels dracs de Daenerys crema el tron de ferro en l’episodi final de ‘Joc de trons’.

Bones notícies per als seguidors de ‘Juego de Tronos’. Després que HBO anunciara la setmana passada que la preqüela de la reeixida sèrie està en procés de producció i enregistrament, este dimecres s’han vist les primeres imatges d’House of the Dragon.

En les imatges apareixen els actors Matt Smith —Felip d’Edimburgo en The Crown i protagonista de Doctor Who— i Emma D’Arcy, que interpreten a la princesa Rhaenyra Targaryen i al príncep Daemon Targaryen  respectivament,  en una platja de Cornualles (el Regne Unit). Tots dos apareixen caracteritzats amb les perruques de cabells blancs grisencs típiques de la família Targaryen.

Fins ara només havíem pogut veure una lectura de guió amb diversos dels actors que va compartir el compte de Twitter oficial de la sèrie.

House of the Dragon, que s’estrenarà en HBO en 2022 i tindrà deu episodis, s’enquadra 300 anys abans de la història que va narrar Joc de trons i comptarà l’origen de la casa Targaryen i el seu poder en ‘Poniente’. La producció està basada en ‘Fuego y Sangre’, el llibre de George R. R. Martin.

L’escriptor, que encara té pendent per publicar els dos llibres que falten per a tancar la saga ‘Canción de hielo y fuego‘, participa en la sèrie com a guionista i productor. El projecte també compta amb Ryan Condal, encarregat d’escriure el primer episodi de la preqüela, i amb Miguel Sapochnik, un veterà de ‘Juego de Tronos’ que va dirigir algun dels episodis més celebrats de la sèrie, com ‘La batalla de los bastardos’. Ell s’encarregarà de dirigir el pilot, a més d’altres capítols addicionals.

Al principi, esta no anava a ser l’única preqüela de ‘Juego de Tronos‘. HBO ja estava preparant una altra producció encapçalada per Naomi Watts de la qual fins i tot es va gravar el pilot i que se situava 5.000 anys abans de la història que ja coneixem. No obstant això, la plataforma va decidir cancel·lar-la en 2019.

Malgrat este revés, la col·laboració entre HBO i George R. R. Martin va vent en pop. L’escrit va signar un contracte milionari amb la companyia per a continuar desenvolupant projectes durant els pròxims cinc anys, segons The Hollywood Reporter.

A més, l’autor també s’ha llançat al teatre i prepara una adaptació per a Broadway que té previst estrenar-se en 2023 i que recupera a diversos personatges icònics com Ned Stark i Jamie Lannister 16 anys abans dels successos de ‘Juego de Tronos’. En concret, s’abordarà ‘El Gran Torneo de Harrenha’, fins ara embolicat de misteri, on es van trobar Ned i Lyanna Stark, Jamie Lannister, Robert Baratheon o Rhaegar Trgaryen.

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.