14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

‘La Isla de las tentaciones’ canvia per complet en la seua pròxima edició: ‘La Última Tentación’

 

L’èxit sense precedents de ‘La Isla de las Tentaciones’ ha deslligat una pluja d’idees en Telecinco.
No obstant això, Mediaset no sols està decidida a gravar la quarta edició del format després d’un tercer lliurament que es va convertir en la més vista fins al moment a Espanya.

També està treballant en la primera seqüela del format a nivell internacional que reunirà vells rostres coneguts del reality.

Sota el títol de ‘La Última Tentación‘, Mediaset España en col·laboració amb Quars Produccions tornaran a viatjar a República Dominicana al costat d’alguns dels participants més destacats de les edicions que s’han dut a terme fins al moment.

 

‘La Última Tentación’: la seqüela que reunirà vells coneguts del reality de Telecinco

 

A través d’un comunicat emés este dimecres, la cadena ha avançat alguns detalls d’esta nova versió del reeixit reality que pretén revolucionar la televisió al nostre país i convertir-se en l’edició més seguida de la història del format.

Diversos dels participants més destacats de les tres edicions del reality emeses i les seues actuals parelles, seràn els que participaran.

Els concursants seleccionats viatjaran a l’illa al costat de Sandra Barneda per a mostrar en quin punt es troben les seues relacions actuals i valorar si van prendre la decisió adequada durant el seu pas pel concurs.
A més, tornaran a posar a prova la fortalesa i la solidesa de la seua nova relació sotmetent-se a una dinàmica que comptarà amb moltes novetats.

La dinàmica del reality encara no es coneix al detall, així com tampoc han transcendit els concursants que tornaran a creuar el toll per a reviure una experiència que, al principi, s’antullava única i irrepetible.

 

Quins concursants podrem veure en l’edició especial de ‘L’última temptació’?

 

Les experiències viscudes en Vila Platja i Vila Muntanya van suposar un abans i un després per a totes les parelles que van participar en el reality.

Mentre alguns van aconseguir reforçar el seu vincle, uns altres van poder dissipar els seus dubtes i fer el pas definitiu per a la ruptura. També estan els que van iniciar una nova relació després del seu pas pel programa i els que van recapacitar i van decidir donar-se una nova oportunitat després del concurs.

En qualsevol cas, la veritat és que tots van poder conéixer-se a si mateixos i viure una experiència que ha donat un gir de 360 graus a les seues vides. Ja que el seu pas pel reality els ha obert moltes portes a nivell professional i els ha convertit, com a mínim, en influencers d’èxit.

En este context, molts rostres coneguts tornaran al programa i les primeres apostes no s’han fet esperar.
L’actual parella formada per Lucía i Isaac, després de la seua ruptura amb Marina, sembla ser una clara candidata per a este nou reality. Fins i tot la mateixa Marina en companyia de Jesús podrien sorprendre’ns tornant al programa junts.

També podrien tornar Hugo i Lara, que són dels pocs participants que van marxar junts i encara mantenen visca la seua relació després del seu pas pel programa.

Altres rostres coneguts que podrien tornar de les primeres dos edicions són FaniMayka i fins i tot Fiama, que s’ha convertit en la repetidora estrela del reality.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.