‘La Isla de las tentaciones’ canvia per complet en la seua pròxima edició: ‘La Última Tentación’

 

L’èxit sense precedents de ‘La Isla de las Tentaciones’ ha deslligat una pluja d’idees en Telecinco.
No obstant això, Mediaset no sols està decidida a gravar la quarta edició del format després d’un tercer lliurament que es va convertir en la més vista fins al moment a Espanya.

També està treballant en la primera seqüela del format a nivell internacional que reunirà vells rostres coneguts del reality.

Sota el títol de ‘La Última Tentación‘, Mediaset España en col·laboració amb Quars Produccions tornaran a viatjar a República Dominicana al costat d’alguns dels participants més destacats de les edicions que s’han dut a terme fins al moment.

 

‘La Última Tentación’: la seqüela que reunirà vells coneguts del reality de Telecinco

 

A través d’un comunicat emés este dimecres, la cadena ha avançat alguns detalls d’esta nova versió del reeixit reality que pretén revolucionar la televisió al nostre país i convertir-se en l’edició més seguida de la història del format.

Diversos dels participants més destacats de les tres edicions del reality emeses i les seues actuals parelles, seràn els que participaran.

Els concursants seleccionats viatjaran a l’illa al costat de Sandra Barneda per a mostrar en quin punt es troben les seues relacions actuals i valorar si van prendre la decisió adequada durant el seu pas pel concurs.
A més, tornaran a posar a prova la fortalesa i la solidesa de la seua nova relació sotmetent-se a una dinàmica que comptarà amb moltes novetats.

La dinàmica del reality encara no es coneix al detall, així com tampoc han transcendit els concursants que tornaran a creuar el toll per a reviure una experiència que, al principi, s’antullava única i irrepetible.

 

Quins concursants podrem veure en l’edició especial de ‘L’última temptació’?

 

Les experiències viscudes en Vila Platja i Vila Muntanya van suposar un abans i un després per a totes les parelles que van participar en el reality.

Mentre alguns van aconseguir reforçar el seu vincle, uns altres van poder dissipar els seus dubtes i fer el pas definitiu per a la ruptura. També estan els que van iniciar una nova relació després del seu pas pel programa i els que van recapacitar i van decidir donar-se una nova oportunitat després del concurs.

En qualsevol cas, la veritat és que tots van poder conéixer-se a si mateixos i viure una experiència que ha donat un gir de 360 graus a les seues vides. Ja que el seu pas pel reality els ha obert moltes portes a nivell professional i els ha convertit, com a mínim, en influencers d’èxit.

En este context, molts rostres coneguts tornaran al programa i les primeres apostes no s’han fet esperar.
L’actual parella formada per Lucía i Isaac, després de la seua ruptura amb Marina, sembla ser una clara candidata per a este nou reality. Fins i tot la mateixa Marina en companyia de Jesús podrien sorprendre’ns tornant al programa junts.

També podrien tornar Hugo i Lara, que són dels pocs participants que van marxar junts i encara mantenen visca la seua relació després del seu pas pel programa.

Altres rostres coneguts que podrien tornar de les primeres dos edicions són FaniMayka i fins i tot Fiama, que s’ha convertit en la repetidora estrela del reality.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.