12.3 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Violeta i Fabio tenen relacions sexuals en ‘Supervivientes’

Violeta y Fabio teniendo sexo

Violeta i Fabio van viure una nit de passió | Telecinco

 

Fabio acaba de complir 29 anys i, per a celebrar-ho, la direcció de ‘Supervivientes’ li va regalar un sopar i una nit en companyia d’un altre concursant. Com era previsible, l’italià va triar a la valenciana Violeta, amb qui va disfrutar d’un bon plat d’espaguetis i d’una romàntica eixida de sol. 

 

Fins ahir a la nit, això era tot el que sabien tots els seguidors del reality. Però el que ens han descobert en l’últim programa de ‘Tierra de nadie’ és que la jove parella va aprofitar els seus moments en soledat per a deixar-se endur per la passió i la fogositat i mantindre relacions sexuals.

 

 

Imàtgens inèdites en ‘Supervivientes’

Fins a esta edició, el fet que hi haguera concursants que mantenien sexe en Hondures era simplement un rumor sense cap prova física. Però en esta ocasió, les càmeres del programa van poder captar per primera volta imàtgens del moment. 

 

La desinhibició dels dos jóvens era tal que el presentador, Carlos Sobera, confirmava que van tardar bastant en donar-se compte que els estaven gravant. «Ho van donar tot, tot i tot», comentava abans de donar pas a la tòrrida gravació. 

 

Violeta besando y acariciando a Fabio

Violeta i Fabio han pujat la temperatura del programa | Telecinco

 

Una nit d’alta temperatura

Va ser en caure la nit, quan la parella va començar a acariciar-se, especialment la jove castellonenca. Pocs minuts després, les càmeres s’acostaven a ells i captaven a Violeta damunt de Fabio. El càmera registraria perfectament els gemecs i crits d’ella.  

 

Una volta van detectar que els estaven gravant van parar i van provar de dissimular. Tot i això, les paraules de Fabio els van delatar: «Era una nit molt bonica, va ploure, vam menjar espaguetis, hem compartit un pastís… La nit estava sent molt especial fins que es va encendre una llumeta roja».

 

L’endemà, la valenciana no va poder evitar comentar amb la seua companya i amiga Mahi com havia sigut la seua experiència sexual. Del seu amant va dir «que de cintura cap avall és TOP» i afegia que «si ha estat tan bé en una illa en una estoreta, imagina’t fora el que pot ser en un llit».

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.