Violeta i Fabio tenen relacions sexuals en ‘Supervivientes’

Violeta y Fabio teniendo sexo

Violeta i Fabio van viure una nit de passió | Telecinco

 

Fabio acaba de complir 29 anys i, per a celebrar-ho, la direcció de ‘Supervivientes’ li va regalar un sopar i una nit en companyia d’un altre concursant. Com era previsible, l’italià va triar a la valenciana Violeta, amb qui va disfrutar d’un bon plat d’espaguetis i d’una romàntica eixida de sol. 

 

Fins ahir a la nit, això era tot el que sabien tots els seguidors del reality. Però el que ens han descobert en l’últim programa de ‘Tierra de nadie’ és que la jove parella va aprofitar els seus moments en soledat per a deixar-se endur per la passió i la fogositat i mantindre relacions sexuals.

 

 

Imàtgens inèdites en ‘Supervivientes’

Fins a esta edició, el fet que hi haguera concursants que mantenien sexe en Hondures era simplement un rumor sense cap prova física. Però en esta ocasió, les càmeres del programa van poder captar per primera volta imàtgens del moment. 

 

La desinhibició dels dos jóvens era tal que el presentador, Carlos Sobera, confirmava que van tardar bastant en donar-se compte que els estaven gravant. «Ho van donar tot, tot i tot», comentava abans de donar pas a la tòrrida gravació. 

 

Violeta besando y acariciando a Fabio

Violeta i Fabio han pujat la temperatura del programa | Telecinco

 

Una nit d’alta temperatura

Va ser en caure la nit, quan la parella va començar a acariciar-se, especialment la jove castellonenca. Pocs minuts després, les càmeres s’acostaven a ells i captaven a Violeta damunt de Fabio. El càmera registraria perfectament els gemecs i crits d’ella.  

 

Una volta van detectar que els estaven gravant van parar i van provar de dissimular. Tot i això, les paraules de Fabio els van delatar: «Era una nit molt bonica, va ploure, vam menjar espaguetis, hem compartit un pastís… La nit estava sent molt especial fins que es va encendre una llumeta roja».

 

L’endemà, la valenciana no va poder evitar comentar amb la seua companya i amiga Mahi com havia sigut la seua experiència sexual. Del seu amant va dir «que de cintura cap avall és TOP» i afegia que «si ha estat tan bé en una illa en una estoreta, imagina’t fora el que pot ser en un llit».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.