Violeta i Fabio tenen relacions sexuals en ‘Supervivientes’

Violeta y Fabio teniendo sexo

Violeta i Fabio van viure una nit de passió | Telecinco

 

Fabio acaba de complir 29 anys i, per a celebrar-ho, la direcció de ‘Supervivientes’ li va regalar un sopar i una nit en companyia d’un altre concursant. Com era previsible, l’italià va triar a la valenciana Violeta, amb qui va disfrutar d’un bon plat d’espaguetis i d’una romàntica eixida de sol. 

 

Fins ahir a la nit, això era tot el que sabien tots els seguidors del reality. Però el que ens han descobert en l’últim programa de ‘Tierra de nadie’ és que la jove parella va aprofitar els seus moments en soledat per a deixar-se endur per la passió i la fogositat i mantindre relacions sexuals.

 

 

Imàtgens inèdites en ‘Supervivientes’

Fins a esta edició, el fet que hi haguera concursants que mantenien sexe en Hondures era simplement un rumor sense cap prova física. Però en esta ocasió, les càmeres del programa van poder captar per primera volta imàtgens del moment. 

 

La desinhibició dels dos jóvens era tal que el presentador, Carlos Sobera, confirmava que van tardar bastant en donar-se compte que els estaven gravant. «Ho van donar tot, tot i tot», comentava abans de donar pas a la tòrrida gravació. 

 

Violeta besando y acariciando a Fabio

Violeta i Fabio han pujat la temperatura del programa | Telecinco

 

Una nit d’alta temperatura

Va ser en caure la nit, quan la parella va començar a acariciar-se, especialment la jove castellonenca. Pocs minuts després, les càmeres s’acostaven a ells i captaven a Violeta damunt de Fabio. El càmera registraria perfectament els gemecs i crits d’ella.  

 

Una volta van detectar que els estaven gravant van parar i van provar de dissimular. Tot i això, les paraules de Fabio els van delatar: «Era una nit molt bonica, va ploure, vam menjar espaguetis, hem compartit un pastís… La nit estava sent molt especial fins que es va encendre una llumeta roja».

 

L’endemà, la valenciana no va poder evitar comentar amb la seua companya i amiga Mahi com havia sigut la seua experiència sexual. Del seu amant va dir «que de cintura cap avall és TOP» i afegia que «si ha estat tan bé en una illa en una estoreta, imagina’t fora el que pot ser en un llit».

Últimes notícies

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.

Carles Esteve reclama tancar ja el debat d’aliances dins de Compromís

El portaveu d’Iniciativa-Compromís, Carles Esteve, insta a posar fi de manera immediata al debat intern sobre aliances per a poder negociar acords amb altres forces progressistes i entitats socials. Defén que l’esquerra situe la seguretat i la protecció dels drets en el centre de la seua resposta política.

El PP acusa Morant de muntar ‘festes’ amb diners públics sense millores per als valencians

El PPCV acusa Diana Morant d’organitzar actes partidistes i mediàtics amb fons públics sense resultats per als valencians i defensa la gestió econòmica del Consell. El PP reclama també més inversió estatal en infraestructures clau per a la Comunitat Valenciana.

Mor un home en un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d’Uixó

Un home ha mort en patir un accident amb un quad en una zona forestal entre la Vilavella i la Vall d'Uixó. Els bombers han acudit al rescat però els servicis sanitaris només han pogut confirmar la defunció.

Aemet desactiva l’avís taronja però manté el groc a la costa fins a les 15.00 hores

Aemet ha desactivat l’avís taronja per pluges al litoral d’Alacant, però manté el nivell groc a tota la costa alacantina i al litoral sud de València fins a les 15.00 hores per possibles ruixats i tronades.

Uns falsos policies roben un tràiler amb roba d’Inditex en un polígon d’Alacant

La Policia Nacional investiga el robatori d’un tràiler carregat amb roba d’Inditex en el polígon El Espartal, a les afores d’Alacant. Els lladres es van fer passar per policies amb vehicles de gran cilindrada i encara no hi ha detinguts.

Villarreal i Levante es juguen a La Ceràmica confirmar la seua arrancada

Villarreal i Levante s’enfronten este diumenge a La Ceràmica en un derbi autonòmic, amb els groguets alliberats per la seua primera victòria i un Levante físicament més fresc.