Violeta i Fabio tenen relacions sexuals en ‘Supervivientes’

Violeta y Fabio teniendo sexo

Violeta i Fabio van viure una nit de passió | Telecinco

 

Fabio acaba de complir 29 anys i, per a celebrar-ho, la direcció de ‘Supervivientes’ li va regalar un sopar i una nit en companyia d’un altre concursant. Com era previsible, l’italià va triar a la valenciana Violeta, amb qui va disfrutar d’un bon plat d’espaguetis i d’una romàntica eixida de sol. 

 

Fins ahir a la nit, això era tot el que sabien tots els seguidors del reality. Però el que ens han descobert en l’últim programa de ‘Tierra de nadie’ és que la jove parella va aprofitar els seus moments en soledat per a deixar-se endur per la passió i la fogositat i mantindre relacions sexuals.

 

 

Imàtgens inèdites en ‘Supervivientes’

Fins a esta edició, el fet que hi haguera concursants que mantenien sexe en Hondures era simplement un rumor sense cap prova física. Però en esta ocasió, les càmeres del programa van poder captar per primera volta imàtgens del moment. 

 

La desinhibició dels dos jóvens era tal que el presentador, Carlos Sobera, confirmava que van tardar bastant en donar-se compte que els estaven gravant. «Ho van donar tot, tot i tot», comentava abans de donar pas a la tòrrida gravació. 

 

Violeta besando y acariciando a Fabio

Violeta i Fabio han pujat la temperatura del programa | Telecinco

 

Una nit d’alta temperatura

Va ser en caure la nit, quan la parella va començar a acariciar-se, especialment la jove castellonenca. Pocs minuts després, les càmeres s’acostaven a ells i captaven a Violeta damunt de Fabio. El càmera registraria perfectament els gemecs i crits d’ella.  

 

Una volta van detectar que els estaven gravant van parar i van provar de dissimular. Tot i això, les paraules de Fabio els van delatar: «Era una nit molt bonica, va ploure, vam menjar espaguetis, hem compartit un pastís… La nit estava sent molt especial fins que es va encendre una llumeta roja».

 

L’endemà, la valenciana no va poder evitar comentar amb la seua companya i amiga Mahi com havia sigut la seua experiència sexual. Del seu amant va dir «que de cintura cap avall és TOP» i afegia que «si ha estat tan bé en una illa en una estoreta, imagina’t fora el que pot ser en un llit».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.