El temps hui: cel ras, ratxes de vent a l’interior de Castelló i temperatures en descens

Ejemplo de shortcode con estilo
Esta jornada, a més, presentarà intervals nuvolosos al litoral nord a últimes hores

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous amb cel poc nuvolós o ras i registrarà ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l’interior nord de Castelló, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Esta jornada, a més, presentarà intervals nuvolosos al litoral nord a últimes hores. També hi haurà vent moderat del nord-oest a la meitat nord de Castelló amb probables ratxes molt fortes la primera meitat del dia. En la resta de l’autonomia s’espera vent fluix variable que tendirà a est fluix a la vesprada.

Les temperatures aniran en lleuger descens o no patiran canvis. Així, la ciutat d’Alacant anotarà una mínima de 12ºC i una màxima de 21ºC; la de Castelló, de 10 i 21; i la de València, de 10 i 20ºC.

Últimes notícies

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.

El Levante necessita punts en la visita al Celta a Balaídos

El Celta i el Levante s’enfronten diumenge a Balaídos amb la necessitat de sumar punts. Hugo Sotelo tornarà a l’estadi en un duel amb baixes i rotacions possibles.

Villarreal i Getafe busquen tancar les ferides europees

El Villarreal i el Getafe s’enfronten diumenge a La Cerámica, després de perdre a Europa. Els madrilenys també volen trencar la mala ratxa fora de casa.

El Levante busca punts a Vigo sense confiar-se del triomf anterior

Luís Castro ha advertit que la victòria de la temporada passada no dona punts al Levante en la visita d’este diumenge a Vigo. L’equip arriba després de dues derrotes seguides.

L’Elx busca el primer triomf a casa davant d’un Betis en ratxa

L’Elx rep el Betis el 7 de novembre a les 14.00. Els il·licitans busquen la primera victòria a casa, mentre els visitants defenen la quarta plaça.