16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

El 00750, tercer premi de la loteria de Nadal, repartix sort per tot el territori valencià

Loteria de Nadal | ValènciaDiari

 

El tercer premi de la loteria de Nadal ha caigut en el número 00750, dotat amb 500.000 euros a la sèrie i 50.000 al dècim. El número ha eixit passades les 11 del matí, en concret en el cinqué filferro de la cinquena taula.

 

El premi ha estat molt repartit, i ha regat de diners diferents localitats valencianes. En la província de Castelló només ha tocat en Orpesa i en la de València, els municipis afortunats han sigut Manises, Aldaia, i Alaquàs i València.

 

La província d’Alacant torna a ser la més afortunada: Benidorm, Villena, Alacant, Planes i Torrevieja . El número va ser cantat a les 11.11 hores en el cinqué filferro de la cinquena taula.

També altres premis

El número 74.770, agraciat amb un altre dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i dotat amb 60.000 euros a la sèrie, també ha tocat en les tres províncies valencianes.

En Castelló, en esta ocasió ha arribat a Benicarló, mentre que en Alacant les localitats afortunades són Agost, Devesa de Campoamor, Dénia i Mutxamel i en València les agraciades han sigut Alaquàs, Mislata i València.

 

El número 66.212 ha resultat agraciat amb el quart dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i s’ha repartit per tot el territori. Esta volta sí que ha arribat a la província de Castelló, en concret a Benicàssim. En concret, el número s’ha repartit en les localitats de València, Alcoi, Alacant, Benidorm, Guardamar del Segura, VilaJoiosa, Catarroja, Benicassim, Elx, Oliva i Xàtiva

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una detenció a Alacant destapa a un líder de pornografia infantil arrestat a l’Argentina

La detenció d'un home a Alacant per emmagatzemar i compartir material d'abús infantil ha permés arrestar a l'Argentina a un presumpte líder d'una xarxa internacional. La investigació continua oberta.

València rebrà 2026 amb campanades infantils al matí i música, llums i focs a la nit

València acomiadarà 2025 amb campanades infantils de 10.30 a 13.00 amb Gisela i, a la nit, DJs, llums i focs artificials en la plaça de l'Ajuntament, amb controls d'accés i gots reciclats.

La Generalitat construirà 35 vivendes industrialitzades de protecció pública a Utiel per a afectats per la dana

La Generalitat ha posat en marxa la licitació per a alçar 35 vivendes de protecció pública industrialitzades a Utiel sobre un solar municipal. La inversió ascendix a 6,7 milions i s'emmarca en el Pla de Reconstrucció Local-Dana.

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

La companyia s'ha unit a més de 50 ONG, bancs d'aliments i escoles d'hostaleria per a portar 10.000 menjars a famílies vulnerables del 16 al 24 de desembre en 19 ciutats. La campanya, en el seu quint any, mobilitza voluntariat per a embutxacar i distribuir els lots i ressalta el compromís 'continu' amb les comunitats.

La grip baixa però la covid puja en la Comunitat Valenciana i augmenten els ingressos

La incidència de grip descendix un 28,89% fins a 332,2 per 100.000, mentres la covid puja un 40,79% i el VRS repunta. L'activitat total i els ingressos per quadres greus augmenten i superen la mitjana nacional.

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.