Mastodon
23 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Terelu Campos i Rocío Flores es retroben per sorpresa després de 9 anys sense parlar

 

El clan de les Campos sempre té alguna cosa a dir. La família està acostumada al fet que tot el que explique es convertesca en notícia des de fa més de dos dècades. No obstant això, esta vegada ha estat el fotògraf Diego Arrabal qui ha fet que Terelu Campos tornés a ser el centre d’atenció a ‘Viva la vida’ i confessés el seu secret millor guardat.

La filla de María Teresa Campos tenia una notícia de gran rellevància en el seu poder, que finalment ha hagut d’explicar en el programa en el qual col·labora els caps de setmana en Telecinco. Terelu Campos i Rocío Flores s’han reunit després de més de nou anys sense intercanviar paraula. Dos setmanes després que la filla de Rocío Jurado trenqués el seu silenci, la major de les Campos s’ha retrobat amb la seua primogènita.

Un anhelat retrobament

La col·laboradora televisiva ha explicat en ‘Viva la vida’ tots els detalls d’este retrobament tan esperat. La germana de Carmen Borrego i Rocío Flores es trobaven prenent alguna cosa en un conegut restaurant de la capital madrilenya quan van coincidir. Terelu Campos havia eixiit a prendre alguna cosa amb Kike Calleja sense saber que allí s’anava a retrobar amb la filla d’una de les seues millors amigues des de fa anys.

Gloria Camila va ser la primera a saludar a la filla de María Teresa Campos i així ho ha explicat la col·laboradora de ‘Viva la vida’: «Amés em van dir ‘hola’ i mire i veig a Gloria Camila. Ens saludem cordialment i vaig veure a Rocío Flores, a la qual també vaig saludar». La col·laboradora televisiva es va quedar amb un sabor agredolç. I és que creu que les joves anaven a prendre’s alguna cosa a este local i van decidir fer mitja volta en veure’ls.

No obstant això, Ana María Aldón, dona del pare de Gloria Camila, ha volgut desmentir les paraules de la seua companya de programa. I és que l’exsupervivent ha parlat amb la filla del seu marit i ha assegurat que les joves ja havien decidit marxar-se d’esta zona abans de retrobar-se amb Terelu Campos.

Tot i que la germana de Carmen Borrego no ha volgut donar-li més importància a esta coincidència, la veritat és que pot tindre molt de significat. I és que esta trobada s’ha produït just en el moment més decisiu de la relació de Rocío Carrasco i la seua primogènita.

Després de l’estrena de la sèrie documental ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Flores està vivint un moment delicat i qui sap si Terelu Campos i la jove hauran aprofitat este retrobament casual per a acostar postures, d’alguna forma, entre mare i filla.

Cal no oblidar que les Campos són des de fa més de dos dècades el gran refugi de Rocío Carrasco. I és que esta última està més que allunyada de la seua família i ha trobat en este clan el seu suport més incondicional.

Bomba en el plató de ‘Viva la vida’

Encara que Rocío Flores encara no ha volgut pronunciar-se sobre este tema, José Antonio Avilés ha assenyalat que la seua companya de ‘Supervivientes 2020’ li havia autoritzat per a dir que «les coses no són com les estan explicant».

El col·laborador de ‘Viva la vida’ ha confirmat en el programa que condueix Emma García que la filla major d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco respondrà a la seua mare quan acaben tots els capítols d’esta sèrie documental.

De moment poc es pot fer. Caldrà esperar encara unes setmanes per a comprovar si el que ha dit José Antonio Avilés és cert o és una altra més de les seues farses per a acaparar titulars i el protagonisme que tant li agrada.

Últimes notícies

Investigada per tirar una burilla que va causar un incendi en el pantà del Sichar a Onda

Una dona de 52 anys, resident a Barcelona, és investigada pel Seprona per l'incendi d'agost en el pantà del Sichar, a Onda. El foc, originat per una burilla mal apagada, va arrasar 1,5 hectàrees i va obligar a desallotjar a 300 persones i 120 vehicles.

Detinguda per furtar 45 botelles d’alcohol en supermercats de València i Castelló

Una dona ha sigut detinguda en l'operació Redul per furtar 45 botelles d'alcohol en supermercats de València i Castelló. Se li atribuïxen nou delictes, identificada gràcies a cambres i denúncies creuades.

Mazón anuncia 35 milions en ajudes per a famílies i infància afectades per la DANA

La Generalitat llança un nou paquet de 35 milions per a llars afectades per la DANA del 29 d'octubre. El pla amplia el lloguer fins a 2026 i inclou a famílies acollidores, nombroses, monoparentals i amb menors amb necessitats especials.

El bicinete de Cecotec aspira al DesignEuropa 2025 de la UE

El bicinete, híbrid entre bicicleta i patinet elèctric de Cecotec, ha sigut seleccionat entre 1.250 candidatures de 48 països per als DesignEuropa 2025, que es fallen el 23 de setembre a Copenhaguen.

Mazón es reunirà amb les víctimes de la DANA que encara no ha rebut i anuncia noves ajudes

Mazón s'oferix a reunir-se quan ho sol·liciten amb les associacions de víctimes de la DANA amb les quals encara no ha tingut trobada. Avança un nou paquet d'ajudes i demana coordinació amb el Govern.

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.