Tinet Rubira, productor d»Operación Triunfo’, publica el sou dels concursants

 
Tinet Rubira publica a Twitter el sou dels concursants d''OT'

Tinet Rubira publica en Twitter el sou dels concursants d»OT’ | GTRES

 

Els preparatius per a ‘Operación Triunfo 2020’ han començat i s’han iniciat els càstings per a trobar la nova estrella musical d’este any. Només en Barcelona, són 2.000 persones les que volen aspirar a ser guanyadores d’esta edició. Mentrestant, els sous dels concursants de les passades gal·les del ‘talent show’ s’han fet públics en Twitter. El responsable ha sigut Tinet Rubia, productor del concurs, qui s’ha volgut sincerar i explicar el poc èxit que han tingut les últimes gires de les anteriors edicions d»OT’.

 

Tinet Rubira fa públics els sous dels concursants d»OT’

D’esta manera, la primera persona a fer referència a les quanties econòmiques va ser Lola Índigo, qui fa uns  mesos va explicar en ‘La Resistencia’ que el sou rebut per cada concert no era desmesurat. Fruit d’esta declaració, Rubira ha volgut parlar de les complicacions de fer una gira i ha posat sobre la taula les xifres que guanyen els concursants.

 

Davant les preguntes de la premsa sobre l’èxit de seguiment que està rebent ‘OT 2020’, el productor del ‘talent show’ va respondre a les preguntes sobre el fracàs de l’última edició. Cal recordar que alguns recitals van haver de ser cancel·lats i que alguns concerts van canviar d’emplaçament pel reduït número d’assistents. D’esta manera, Tinet Rubira va explicar que «dels concerts de la gira d»OT 2018′ van vendre’s 100.000 entrades, unes 6.600 per concert».

 

A més, el productor i director de Gestmusic va voler insistir en la dificultat que suposa organitzar i fer una gira musical: «Un concert d»OT’ és molt molt molt car, caríssim. Quan els xics signen el contracte, se’ls parla d’una possible gira i se’ls hi diu el que cobraran. El primer expulsat és el que cobra menys, 1.200 euros per concert, i el guanyador, 3.500 euros. Només amb les cotitzacions se’n van 35.000 euros. Falten els ballarins, els músics, escenari, llums… Un concert d»OT’ no pot anar a segons quines ciutats i crec que hi ha hagut un error. Si jo fora promotor, només faria concerts en les 8 ciutats dels càstings».

 

 

Instants després d’estes publicacions, els tweets de Rubira van convertir-se en trending tòpic en Espanya i centenars d’usuaris van respondre a les xifres del concurs de talent musical. En concret, Damion, un dels participants de l’última edició, va titllar les paraules del productor de ‘fake news’. Davant d’este atac, Tinet Rubira va afanyar-se a donar-li una resposta: «Ja he comprovat que el que cobren els concursants en la gira d»OT’ va dels 1.000 per als que ixen les primeres setmanes fins als 5.000 que cobra el guanyador. Els trams són 1.000, 2.000, 2.500, 3.000 i 5.000 bruts per concert, segons la setmana d’expulsió».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.