Tinet Rubira, productor d»Operación Triunfo’, publica el sou dels concursants

Ejemplo de shortcode con estilo
  Tinet Rubira publica en Twitter el sou dels concursants d»OT’ | GTRES   Els preparatius per a ‘Operación Triunfo 2020’ han començat i s’han iniciat els càstings per a trobar la nova estrella musical d’este any. Només en Barcelona, són 2.000 persones les que volen aspirar a ser guanyadores d’esta edició. Mentrestant, els sous dels concursants […]
 
Tinet Rubira publica a Twitter el sou dels concursants d''OT'

Tinet Rubira publica en Twitter el sou dels concursants d»OT’ | GTRES

 

Els preparatius per a ‘Operación Triunfo 2020’ han començat i s’han iniciat els càstings per a trobar la nova estrella musical d’este any. Només en Barcelona, són 2.000 persones les que volen aspirar a ser guanyadores d’esta edició. Mentrestant, els sous dels concursants de les passades gal·les del ‘talent show’ s’han fet públics en Twitter. El responsable ha sigut Tinet Rubia, productor del concurs, qui s’ha volgut sincerar i explicar el poc èxit que han tingut les últimes gires de les anteriors edicions d»OT’.

 

Tinet Rubira fa públics els sous dels concursants d»OT’

D’esta manera, la primera persona a fer referència a les quanties econòmiques va ser Lola Índigo, qui fa uns  mesos va explicar en ‘La Resistencia’ que el sou rebut per cada concert no era desmesurat. Fruit d’esta declaració, Rubira ha volgut parlar de les complicacions de fer una gira i ha posat sobre la taula les xifres que guanyen els concursants.

 

Davant les preguntes de la premsa sobre l’èxit de seguiment que està rebent ‘OT 2020’, el productor del ‘talent show’ va respondre a les preguntes sobre el fracàs de l’última edició. Cal recordar que alguns recitals van haver de ser cancel·lats i que alguns concerts van canviar d’emplaçament pel reduït número d’assistents. D’esta manera, Tinet Rubira va explicar que «dels concerts de la gira d»OT 2018′ van vendre’s 100.000 entrades, unes 6.600 per concert».

 

A més, el productor i director de Gestmusic va voler insistir en la dificultat que suposa organitzar i fer una gira musical: «Un concert d»OT’ és molt molt molt car, caríssim. Quan els xics signen el contracte, se’ls parla d’una possible gira i se’ls hi diu el que cobraran. El primer expulsat és el que cobra menys, 1.200 euros per concert, i el guanyador, 3.500 euros. Només amb les cotitzacions se’n van 35.000 euros. Falten els ballarins, els músics, escenari, llums… Un concert d»OT’ no pot anar a segons quines ciutats i crec que hi ha hagut un error. Si jo fora promotor, només faria concerts en les 8 ciutats dels càstings».

 

 

Instants després d’estes publicacions, els tweets de Rubira van convertir-se en trending tòpic en Espanya i centenars d’usuaris van respondre a les xifres del concurs de talent musical. En concret, Damion, un dels participants de l’última edició, va titllar les paraules del productor de ‘fake news’. Davant d’este atac, Tinet Rubira va afanyar-se a donar-li una resposta: «Ja he comprovat que el que cobren els concursants en la gira d»OT’ va dels 1.000 per als que ixen les primeres setmanes fins als 5.000 que cobra el guanyador. Els trams són 1.000, 2.000, 2.500, 3.000 i 5.000 bruts per concert, segons la setmana d’expulsió».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’escriptor valencià Sergio Hernández, finalista del Planeta amb una novel·la que rescata Machado

L’escriptor valencià Sergio Hernández ha resultat finalista del Premi Planeta 2026 amb La añoranza, una ficció històrica que ret homenatge a Antonio Machado i revisita les ferides de la Guerra Civil des de la Barcelona de 1959.

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.