Tinet Rubira, productor d”Operación Triunfo’, publica el sou dels concursants

 
Tinet Rubira publica a Twitter el sou dels concursants d''OT'

Tinet Rubira publica en Twitter el sou dels concursants d”OT’ | GTRES

 

Els preparatius per a ‘Operación Triunfo 2020’ han començat i s’han iniciat els càstings per a trobar la nova estrella musical d’este any. Només en Barcelona, són 2.000 persones les que volen aspirar a ser guanyadores d’esta edició. Mentrestant, els sous dels concursants de les passades gal·les del ‘talent show’ s’han fet públics en Twitter. El responsable ha sigut Tinet Rubia, productor del concurs, qui s’ha volgut sincerar i explicar el poc èxit que han tingut les últimes gires de les anteriors edicions d”OT’.

 

Tinet Rubira fa públics els sous dels concursants d”OT’

D’esta manera, la primera persona a fer referència a les quanties econòmiques va ser Lola Índigo, qui fa uns  mesos va explicar en ‘La Resistencia’ que el sou rebut per cada concert no era desmesurat. Fruit d’esta declaració, Rubira ha volgut parlar de les complicacions de fer una gira i ha posat sobre la taula les xifres que guanyen els concursants.

 

Davant les preguntes de la premsa sobre l’èxit de seguiment que està rebent ‘OT 2020’, el productor del ‘talent show’ va respondre a les preguntes sobre el fracàs de l’última edició. Cal recordar que alguns recitals van haver de ser cancel·lats i que alguns concerts van canviar d’emplaçament pel reduït número d’assistents. D’esta manera, Tinet Rubira va explicar que «dels concerts de la gira d”OT 2018′ van vendre’s 100.000 entrades, unes 6.600 per concert».

 

A més, el productor i director de Gestmusic va voler insistir en la dificultat que suposa organitzar i fer una gira musical: «Un concert d”OT’ és molt molt molt car, caríssim. Quan els xics signen el contracte, se’ls parla d’una possible gira i se’ls hi diu el que cobraran. El primer expulsat és el que cobra menys, 1.200 euros per concert, i el guanyador, 3.500 euros. Només amb les cotitzacions se’n van 35.000 euros. Falten els ballarins, els músics, escenari, llums… Un concert d”OT’ no pot anar a segons quines ciutats i crec que hi ha hagut un error. Si jo fora promotor, només faria concerts en les 8 ciutats dels càstings».

 

 

Instants després d’estes publicacions, els tweets de Rubira van convertir-se en trending tòpic en Espanya i centenars d’usuaris van respondre a les xifres del concurs de talent musical. En concret, Damion, un dels participants de l’última edició, va titllar les paraules del productor de ‘fake news’. Davant d’este atac, Tinet Rubira va afanyar-se a donar-li una resposta: «Ja he comprovat que el que cobren els concursants en la gira d”OT’ va dels 1.000 per als que ixen les primeres setmanes fins als 5.000 que cobra el guanyador. Els trams són 1.000, 2.000, 2.500, 3.000 i 5.000 bruts per concert, segons la setmana d’expulsió».

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.