Tinet Rubira, productor d»Operación Triunfo’, publica el sou dels concursants

 
Tinet Rubira publica a Twitter el sou dels concursants d''OT'

Tinet Rubira publica en Twitter el sou dels concursants d»OT’ | GTRES

 

Els preparatius per a ‘Operación Triunfo 2020’ han començat i s’han iniciat els càstings per a trobar la nova estrella musical d’este any. Només en Barcelona, són 2.000 persones les que volen aspirar a ser guanyadores d’esta edició. Mentrestant, els sous dels concursants de les passades gal·les del ‘talent show’ s’han fet públics en Twitter. El responsable ha sigut Tinet Rubia, productor del concurs, qui s’ha volgut sincerar i explicar el poc èxit que han tingut les últimes gires de les anteriors edicions d»OT’.

 

Tinet Rubira fa públics els sous dels concursants d»OT’

D’esta manera, la primera persona a fer referència a les quanties econòmiques va ser Lola Índigo, qui fa uns  mesos va explicar en ‘La Resistencia’ que el sou rebut per cada concert no era desmesurat. Fruit d’esta declaració, Rubira ha volgut parlar de les complicacions de fer una gira i ha posat sobre la taula les xifres que guanyen els concursants.

 

Davant les preguntes de la premsa sobre l’èxit de seguiment que està rebent ‘OT 2020’, el productor del ‘talent show’ va respondre a les preguntes sobre el fracàs de l’última edició. Cal recordar que alguns recitals van haver de ser cancel·lats i que alguns concerts van canviar d’emplaçament pel reduït número d’assistents. D’esta manera, Tinet Rubira va explicar que «dels concerts de la gira d»OT 2018′ van vendre’s 100.000 entrades, unes 6.600 per concert».

 

A més, el productor i director de Gestmusic va voler insistir en la dificultat que suposa organitzar i fer una gira musical: «Un concert d»OT’ és molt molt molt car, caríssim. Quan els xics signen el contracte, se’ls parla d’una possible gira i se’ls hi diu el que cobraran. El primer expulsat és el que cobra menys, 1.200 euros per concert, i el guanyador, 3.500 euros. Només amb les cotitzacions se’n van 35.000 euros. Falten els ballarins, els músics, escenari, llums… Un concert d»OT’ no pot anar a segons quines ciutats i crec que hi ha hagut un error. Si jo fora promotor, només faria concerts en les 8 ciutats dels càstings».

 

 

Instants després d’estes publicacions, els tweets de Rubira van convertir-se en trending tòpic en Espanya i centenars d’usuaris van respondre a les xifres del concurs de talent musical. En concret, Damion, un dels participants de l’última edició, va titllar les paraules del productor de ‘fake news’. Davant d’este atac, Tinet Rubira va afanyar-se a donar-li una resposta: «Ja he comprovat que el que cobren els concursants en la gira d»OT’ va dels 1.000 per als que ixen les primeres setmanes fins als 5.000 que cobra el guanyador. Els trams són 1.000, 2.000, 2.500, 3.000 i 5.000 bruts per concert, segons la setmana d’expulsió».

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.