Torna el producte de Lidl que va arrasar i molta gent no va poder comprar

 

Lidl ha tornat a posar a la venda un dels seus productes més populars. La companyia alemanya destaca pels seus productes d’alimentació, però els articles de la secció ‘Basar’ també triomfen. Durant els últims mesos, hem vist com centenars de clients han fet cua a l’entrada d’un Lidl per poder comprar els productes més ‘top’, com el robot de cuina ‘Monsieur Cuisine’, la panificadora, la fregidora sense oli o les sabatilles de Lidl.

 

De fet, les sabatilles deportives de Lidl tornen a estar a la venda en línia, i ho estaran molt prompte en botigues físiques. Les sabatilles deportives formen part de la col·lecció ‘Flow Cost’ de Lidl, a on podem trobar samarretes o xancletes de dutxa amb els colors corporatius i logotip del supermercat alemany.

 

 

Estes sabatilles tan originals es poden comprar a la botiga online de Lidl, i estaran disponibles en botigues físiques a partir del 28 de desembre, per 19,99 euros. El model d’home està disponible des del número 41 fins al 46, i el model de dona es pot trobar des del número 37 fins al 40.

 

Les sabatilles que triomfen

Les sabatilles han triomfat en vendes a països com Alemanya, Holanda i Finlàndia, a on es van posar a la venda el mes d’abril. Des d’altres països contemplàvem, atònits, com s’arribaven a revendre per fins a 500 euros en els mesos d’estiu. Però, què passa amb Espanya?

 

 

Pareix que este article també ha triomfat en el nostre país, ja que en el mes d’octubre es van posar a la venda i també van volar. Esta volta, tot indica que tornarà a passar, ja que alguns números ja estan totalment esgotats en la botiga online de Lidl.

 

Encara que puga paréixer una broma, esta col·lecció ‘Flow Cost’ és real. No obstant això, va sorgir el dia dels Sants Innocents en Alemanya, quan el mitjà de comunicació ‘April Fool’s Day’ va publicar una notícia en què es podia llegir que Lidl posaria a la venda una col·lecció de moda amb els seus colors i logotip.

 

Els lectors, en saber que era una broma, es van disgustar, de manera que Lidl va decidir complir els seus desitjos i crear esta col·lecció que ja ha conquistat a milers de persones.

 

Furor en les xarxes socials

Com a conseqüència d’esta bogeria provocada per la ‘febre de les sabatilles de Lidl’, este article va causar furor en les xarxes socials. Sense anar més lluny, el passat 16 de desembre estes sabatilles van tornar a Twitter, ja que una usuària publicava una foto d’Andreu Buenafuente amb, aparentment, les sabatilles de Lidl.

«Per favor, @LateMotivCero necessito que em resolgueu un dubte per a poder dormir tranquil·la. Porta Andreu les sabatilles de @lidlespana?» preguntava la tuitera. «A mi em pareix que sí, el mateix dubte hem tingut durant la gravació» contestava el programa ‘Late Motiv’.

 

Lidl també va contestar al tuit afirmant que són les seues sabatilles: «Nosaltres no tenim cap dubte. En tot cas, la pregunta seria si també portava els nostres calcetins. Buenafuente, si necessites un parell més, ja saps a on estem». De moment, estes sabatilles ja estan volant en la botiga online de Lidl, i tot indica que també triomfaran en les botigues físiques a partir del 28 de desembre. 

Últimes notícies

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.

Refuercen trens i mesures especials en carreteres i ports per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Transportes ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost, amb més trens, il·luminació en carreteres, controls en ports i avisos sobre l’ús de drons.

Un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal rep amb èxit teràpia gènica a La Fe

L’Hospital La Fe de València ha tractat amb èxit amb teràpia gènica un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal, detectada gràcies a la prova del taló dins del nou programa de cribatge neonatal de la Comunitat Valenciana.

La Unió alerta que 140 pobles es queden sense ajudes per a camins rurals

Només 50 municipis de la Comunitat Valenciana reben ajudes de la Conselleria d'Agricultura per a camins rurals, mentre 140 queden fora per falta de pressupost, segons ha denunciat La Unió.
FILMOTECA D'ESTIU