Torna el producte de Lidl que va arrasar i molta gent no va poder comprar

 

Lidl ha tornat a posar a la venda un dels seus productes més populars. La companyia alemanya destaca pels seus productes d’alimentació, però els articles de la secció ‘Basar’ també triomfen. Durant els últims mesos, hem vist com centenars de clients han fet cua a l’entrada d’un Lidl per poder comprar els productes més ‘top’, com el robot de cuina ‘Monsieur Cuisine’, la panificadora, la fregidora sense oli o les sabatilles de Lidl.

 

De fet, les sabatilles deportives de Lidl tornen a estar a la venda en línia, i ho estaran molt prompte en botigues físiques. Les sabatilles deportives formen part de la col·lecció ‘Flow Cost’ de Lidl, a on podem trobar samarretes o xancletes de dutxa amb els colors corporatius i logotip del supermercat alemany.

 

 

Estes sabatilles tan originals es poden comprar a la botiga online de Lidl, i estaran disponibles en botigues físiques a partir del 28 de desembre, per 19,99 euros. El model d’home està disponible des del número 41 fins al 46, i el model de dona es pot trobar des del número 37 fins al 40.

 

Les sabatilles que triomfen

Les sabatilles han triomfat en vendes a països com Alemanya, Holanda i Finlàndia, a on es van posar a la venda el mes d’abril. Des d’altres països contemplàvem, atònits, com s’arribaven a revendre per fins a 500 euros en els mesos d’estiu. Però, què passa amb Espanya?

 

 

Pareix que este article també ha triomfat en el nostre país, ja que en el mes d’octubre es van posar a la venda i també van volar. Esta volta, tot indica que tornarà a passar, ja que alguns números ja estan totalment esgotats en la botiga online de Lidl.

 

Encara que puga paréixer una broma, esta col·lecció ‘Flow Cost’ és real. No obstant això, va sorgir el dia dels Sants Innocents en Alemanya, quan el mitjà de comunicació ‘April Fool’s Day’ va publicar una notícia en què es podia llegir que Lidl posaria a la venda una col·lecció de moda amb els seus colors i logotip.

 

Els lectors, en saber que era una broma, es van disgustar, de manera que Lidl va decidir complir els seus desitjos i crear esta col·lecció que ja ha conquistat a milers de persones.

 

Furor en les xarxes socials

Com a conseqüència d’esta bogeria provocada per la ‘febre de les sabatilles de Lidl’, este article va causar furor en les xarxes socials. Sense anar més lluny, el passat 16 de desembre estes sabatilles van tornar a Twitter, ja que una usuària publicava una foto d’Andreu Buenafuente amb, aparentment, les sabatilles de Lidl.

«Per favor, @LateMotivCero necessito que em resolgueu un dubte per a poder dormir tranquil·la. Porta Andreu les sabatilles de @lidlespana?» preguntava la tuitera. «A mi em pareix que sí, el mateix dubte hem tingut durant la gravació» contestava el programa ‘Late Motiv’.

 

Lidl també va contestar al tuit afirmant que són les seues sabatilles: «Nosaltres no tenim cap dubte. En tot cas, la pregunta seria si també portava els nostres calcetins. Buenafuente, si necessites un parell més, ja saps a on estem». De moment, estes sabatilles ja estan volant en la botiga online de Lidl, i tot indica que també triomfaran en les botigues físiques a partir del 28 de desembre. 

Últimes notícies

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.