Torna el producte de Lidl que va arrasar i molta gent no va poder comprar

 

Lidl ha tornat a posar a la venda un dels seus productes més populars. La companyia alemanya destaca pels seus productes d’alimentació, però els articles de la secció ‘Basar’ també triomfen. Durant els últims mesos, hem vist com centenars de clients han fet cua a l’entrada d’un Lidl per poder comprar els productes més ‘top’, com el robot de cuina ‘Monsieur Cuisine’, la panificadora, la fregidora sense oli o les sabatilles de Lidl.

 

De fet, les sabatilles deportives de Lidl tornen a estar a la venda en línia, i ho estaran molt prompte en botigues físiques. Les sabatilles deportives formen part de la col·lecció ‘Flow Cost’ de Lidl, a on podem trobar samarretes o xancletes de dutxa amb els colors corporatius i logotip del supermercat alemany.

 

 

Estes sabatilles tan originals es poden comprar a la botiga online de Lidl, i estaran disponibles en botigues físiques a partir del 28 de desembre, per 19,99 euros. El model d’home està disponible des del número 41 fins al 46, i el model de dona es pot trobar des del número 37 fins al 40.

 

Les sabatilles que triomfen

Les sabatilles han triomfat en vendes a països com Alemanya, Holanda i Finlàndia, a on es van posar a la venda el mes d’abril. Des d’altres països contemplàvem, atònits, com s’arribaven a revendre per fins a 500 euros en els mesos d’estiu. Però, què passa amb Espanya?

 

 

Pareix que este article també ha triomfat en el nostre país, ja que en el mes d’octubre es van posar a la venda i també van volar. Esta volta, tot indica que tornarà a passar, ja que alguns números ja estan totalment esgotats en la botiga online de Lidl.

 

Encara que puga paréixer una broma, esta col·lecció ‘Flow Cost’ és real. No obstant això, va sorgir el dia dels Sants Innocents en Alemanya, quan el mitjà de comunicació ‘April Fool’s Day’ va publicar una notícia en què es podia llegir que Lidl posaria a la venda una col·lecció de moda amb els seus colors i logotip.

 

Els lectors, en saber que era una broma, es van disgustar, de manera que Lidl va decidir complir els seus desitjos i crear esta col·lecció que ja ha conquistat a milers de persones.

 

Furor en les xarxes socials

Com a conseqüència d’esta bogeria provocada per la ‘febre de les sabatilles de Lidl’, este article va causar furor en les xarxes socials. Sense anar més lluny, el passat 16 de desembre estes sabatilles van tornar a Twitter, ja que una usuària publicava una foto d’Andreu Buenafuente amb, aparentment, les sabatilles de Lidl.

«Per favor, @LateMotivCero necessito que em resolgueu un dubte per a poder dormir tranquil·la. Porta Andreu les sabatilles de @lidlespana?» preguntava la tuitera. «A mi em pareix que sí, el mateix dubte hem tingut durant la gravació» contestava el programa ‘Late Motiv’.

 

Lidl també va contestar al tuit afirmant que són les seues sabatilles: «Nosaltres no tenim cap dubte. En tot cas, la pregunta seria si també portava els nostres calcetins. Buenafuente, si necessites un parell més, ja saps a on estem». De moment, estes sabatilles ja estan volant en la botiga online de Lidl, i tot indica que també triomfaran en les botigues físiques a partir del 28 de desembre. 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.