Torna el producte de Lidl que va arrasar i molta gent no va poder comprar

 

Lidl ha tornat a posar a la venda un dels seus productes més populars. La companyia alemanya destaca pels seus productes d’alimentació, però els articles de la secció ‘Basar’ també triomfen. Durant els últims mesos, hem vist com centenars de clients han fet cua a l’entrada d’un Lidl per poder comprar els productes més ‘top’, com el robot de cuina ‘Monsieur Cuisine’, la panificadora, la fregidora sense oli o les sabatilles de Lidl.

 

De fet, les sabatilles deportives de Lidl tornen a estar a la venda en línia, i ho estaran molt prompte en botigues físiques. Les sabatilles deportives formen part de la col·lecció ‘Flow Cost’ de Lidl, a on podem trobar samarretes o xancletes de dutxa amb els colors corporatius i logotip del supermercat alemany.

 

 

Estes sabatilles tan originals es poden comprar a la botiga online de Lidl, i estaran disponibles en botigues físiques a partir del 28 de desembre, per 19,99 euros. El model d’home està disponible des del número 41 fins al 46, i el model de dona es pot trobar des del número 37 fins al 40.

 

Les sabatilles que triomfen

Les sabatilles han triomfat en vendes a països com Alemanya, Holanda i Finlàndia, a on es van posar a la venda el mes d’abril. Des d’altres països contemplàvem, atònits, com s’arribaven a revendre per fins a 500 euros en els mesos d’estiu. Però, què passa amb Espanya?

 

 

Pareix que este article també ha triomfat en el nostre país, ja que en el mes d’octubre es van posar a la venda i també van volar. Esta volta, tot indica que tornarà a passar, ja que alguns números ja estan totalment esgotats en la botiga online de Lidl.

 

Encara que puga paréixer una broma, esta col·lecció ‘Flow Cost’ és real. No obstant això, va sorgir el dia dels Sants Innocents en Alemanya, quan el mitjà de comunicació ‘April Fool’s Day’ va publicar una notícia en què es podia llegir que Lidl posaria a la venda una col·lecció de moda amb els seus colors i logotip.

 

Els lectors, en saber que era una broma, es van disgustar, de manera que Lidl va decidir complir els seus desitjos i crear esta col·lecció que ja ha conquistat a milers de persones.

 

Furor en les xarxes socials

Com a conseqüència d’esta bogeria provocada per la ‘febre de les sabatilles de Lidl’, este article va causar furor en les xarxes socials. Sense anar més lluny, el passat 16 de desembre estes sabatilles van tornar a Twitter, ja que una usuària publicava una foto d’Andreu Buenafuente amb, aparentment, les sabatilles de Lidl.

«Per favor, @LateMotivCero necessito que em resolgueu un dubte per a poder dormir tranquil·la. Porta Andreu les sabatilles de @lidlespana?» preguntava la tuitera. «A mi em pareix que sí, el mateix dubte hem tingut durant la gravació» contestava el programa ‘Late Motiv’.

 

Lidl també va contestar al tuit afirmant que són les seues sabatilles: «Nosaltres no tenim cap dubte. En tot cas, la pregunta seria si també portava els nostres calcetins. Buenafuente, si necessites un parell més, ja saps a on estem». De moment, estes sabatilles ja estan volant en la botiga online de Lidl, i tot indica que també triomfaran en les botigues físiques a partir del 28 de desembre. 

Últimes notícies

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.

PSPV i Compromís estudien una llista conjunta al Senat el 29 de novembre

La plataforma Senadores y Senadoras por la Democracia ha revelat que PSPV-PSOE i Compromís valoren acudir junts al Senat el 29 de novembre, dins d’una crida estatal a candidatures progressistes conjuntes.

Els sindicats tomben el calendari de negociació educatiu proposat per la Conselleria

La majoria de sindicats educatius han rebutjat el calendari de 47 meses de negociació proposat per la Conselleria d'Educació per al curs 2026-2027, perquè no incorpora les principals reivindicacions que van originar la vaga de maig i juny. Demanen reprendre de manera immediata els temes pendents, com la recuperació de poder adquisitiu, la millora de l'educació en valencià i la reducció de ràtios.

València exhibix l’espasa de Jaume I i allarga la mostra de la Reial Senyera pel 9 d’Octubre

L’Ajuntament de València ha obert en el Saló de Cristall una mostra especial amb la Reial Senyera i l’espasa de Jaume I, que eixirà en la Processó Cívica per primera vegada en 50 anys. La programació del 8 i 9 d’Octubre combina actes institucionals, música tradicional, pólvora i la mascletà a la plaça de l’Ajuntament.