Transports aprova el projecte de traçat per millorar l’enllaç entre Quart i Mislata per 21 milions

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per millorar la capacitat i la funcionalitat de l’enllaç entre l’autovia V-30 d’accés al Port i la CV-30 Ronda Nord, a València, incloent-hi la connexió de la localitat de Quart de Poblet amb la de Mislata.

L’objectiu és reforçar les condicions de circulació i seguretat viària del tram i l’entorn, mitjançant un projecte que compta amb un pressupost estimat d’obra de 21,2 milions d’euros (IVA inclòs), segons ha indicat el Ministeri en un comunicat.

El projecte desenvoluparà les actuacions necessàries per a millorar este enllaç, perllongant les calçades central i lateral del marge dret de la V-30 (sentit A-7), de manera que una continue cap a l’A-7 i l’altra connecte directament amb la CV-30. La longitud del tram de la V-30 (marge dreta) objecte del projecte, segons la seua definició geomètrica, és de 2,16 quilòmetres a la calçada central (cap a la A-7), i d’1,57 km a la calçada lateral (cap a la CV-30).

La remodelació de l’enllaç de connexió de Quart de Poblet amb Mislata inclou la disposició d‟una glorieta i de nous ramals d’enllaç i connexió per reordenar els diferents moviments, a més de calçades de servei i reposició de camins d’accés a les finques confrontants.

També es projecta l’ampliació de tres estructures, dos passes superiors, quatre passes inferiors i quatre murs. L’actuació es completa disposant mesures de protecció acústica i integració ambiental.

Després d’esta aprovació, l’anunci de la qual es publicarà pròximament al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció, on es definix esta actuació «amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons el que establix la normativa de carreteres vigent».

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.