Transports aprova el projecte de traçat per millorar l’enllaç entre Quart i Mislata per 21 milions

Ejemplo de shortcode con estilo
L'objectiu és reforçar les condicions de circulació i seguretat vial del tram i l'entorn

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per millorar la capacitat i la funcionalitat de l’enllaç entre l’autovia V-30 d’accés al Port i la CV-30 Ronda Nord, a València, incloent-hi la connexió de la localitat de Quart de Poblet amb la de Mislata.

L’objectiu és reforçar les condicions de circulació i seguretat viària del tram i l’entorn, mitjançant un projecte que compta amb un pressupost estimat d’obra de 21,2 milions d’euros (IVA inclòs), segons ha indicat el Ministeri en un comunicat.

El projecte desenvoluparà les actuacions necessàries per a millorar este enllaç, perllongant les calçades central i lateral del marge dret de la V-30 (sentit A-7), de manera que una continue cap a l’A-7 i l’altra connecte directament amb la CV-30. La longitud del tram de la V-30 (marge dreta) objecte del projecte, segons la seua definició geomètrica, és de 2,16 quilòmetres a la calçada central (cap a la A-7), i d’1,57 km a la calçada lateral (cap a la CV-30).

La remodelació de l’enllaç de connexió de Quart de Poblet amb Mislata inclou la disposició d‟una glorieta i de nous ramals d’enllaç i connexió per reordenar els diferents moviments, a més de calçades de servei i reposició de camins d’accés a les finques confrontants.

També es projecta l’ampliació de tres estructures, dos passes superiors, quatre passes inferiors i quatre murs. L’actuació es completa disposant mesures de protecció acústica i integració ambiental.

Després d’esta aprovació, l’anunci de la qual es publicarà pròximament al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció, on es definix esta actuació «amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons el que establix la normativa de carreteres vigent».

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.