Transports aprova el projecte de traçat per millorar l’enllaç entre Quart i Mislata per 21 milions

Ejemplo de shortcode con estilo
L'objectiu és reforçar les condicions de circulació i seguretat vial del tram i l'entorn

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per millorar la capacitat i la funcionalitat de l’enllaç entre l’autovia V-30 d’accés al Port i la CV-30 Ronda Nord, a València, incloent-hi la connexió de la localitat de Quart de Poblet amb la de Mislata.

L’objectiu és reforçar les condicions de circulació i seguretat viària del tram i l’entorn, mitjançant un projecte que compta amb un pressupost estimat d’obra de 21,2 milions d’euros (IVA inclòs), segons ha indicat el Ministeri en un comunicat.

El projecte desenvoluparà les actuacions necessàries per a millorar este enllaç, perllongant les calçades central i lateral del marge dret de la V-30 (sentit A-7), de manera que una continue cap a l’A-7 i l’altra connecte directament amb la CV-30. La longitud del tram de la V-30 (marge dreta) objecte del projecte, segons la seua definició geomètrica, és de 2,16 quilòmetres a la calçada central (cap a la A-7), i d’1,57 km a la calçada lateral (cap a la CV-30).

La remodelació de l’enllaç de connexió de Quart de Poblet amb Mislata inclou la disposició d‟una glorieta i de nous ramals d’enllaç i connexió per reordenar els diferents moviments, a més de calçades de servei i reposició de camins d’accés a les finques confrontants.

També es projecta l’ampliació de tres estructures, dos passes superiors, quatre passes inferiors i quatre murs. L’actuació es completa disposant mesures de protecció acústica i integració ambiental.

Després d’esta aprovació, l’anunci de la qual es publicarà pròximament al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció, on es definix esta actuació «amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons el que establix la normativa de carreteres vigent».

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.