Transports aprova el projecte de traçat per millorar l’enllaç entre Quart i Mislata per 21 milions

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l’expedient d’informació pública i definitivament el projecte de traçat per millorar la capacitat i la funcionalitat de l’enllaç entre l’autovia V-30 d’accés al Port i la CV-30 Ronda Nord, a València, incloent-hi la connexió de la localitat de Quart de Poblet amb la de Mislata.

L’objectiu és reforçar les condicions de circulació i seguretat viària del tram i l’entorn, mitjançant un projecte que compta amb un pressupost estimat d’obra de 21,2 milions d’euros (IVA inclòs), segons ha indicat el Ministeri en un comunicat.

El projecte desenvoluparà les actuacions necessàries per a millorar este enllaç, perllongant les calçades central i lateral del marge dret de la V-30 (sentit A-7), de manera que una continue cap a l’A-7 i l’altra connecte directament amb la CV-30. La longitud del tram de la V-30 (marge dreta) objecte del projecte, segons la seua definició geomètrica, és de 2,16 quilòmetres a la calçada central (cap a la A-7), i d’1,57 km a la calçada lateral (cap a la CV-30).

La remodelació de l’enllaç de connexió de Quart de Poblet amb Mislata inclou la disposició d‟una glorieta i de nous ramals d’enllaç i connexió per reordenar els diferents moviments, a més de calçades de servei i reposició de camins d’accés a les finques confrontants.

També es projecta l’ampliació de tres estructures, dos passes superiors, quatre passes inferiors i quatre murs. L’actuació es completa disposant mesures de protecció acústica i integració ambiental.

Després d’esta aprovació, l’anunci de la qual es publicarà pròximament al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), el Ministeri continua amb la redacció del projecte de construcció, on es definix esta actuació «amb el grau de detall necessari per a fer factible la seua construcció i explotació, segons el que establix la normativa de carreteres vigent».

Últimes notícies

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.