21.7 C
València
Diumenge, 8 juny, 2025

Traslladen a l’assassí confés de Marta Calvo a una altra presó per problemes amb els presos

 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’autor confés de la desaparició de Marta Calvo i sospitós de l’assassinat d’altres dos dones, Jorge  Ignacio  Palma, ha sigut traslladat de la presó de Picassent, on romania des que es va entregar a la Guàrdia Civil, a la castellonenca d’Albocàsser.

Així ho han confirmat a Efe fonts d’Institucions Penitenciàries després que el diari Levante-EMV publicara este dijous que Jorge Ignacio Palma havia tingut diversos problemes de convivència i enfrontaments amb altres interns de Picassent, tant en la seua mateixa cel·la com en recintes comuns.

L’autor confés de la desaparició de Marta Calvo -el cadàver de la qual encara no ha sigut localitzat- és també el principal sospitós de l’assassinat d’altres dos joves i de l’atac a altres cinc, i tant la Fiscalia com les acusacions han reclamat que siga processat per assassinat, agressió sexual, omissió del deure de socors i delicte contra la integritat moral de les víctimes.

 

Antecedents per narcotràfic i en situació irregular

 

El detingut, que és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular a Espanya, està investigat per la defunció de Marta Calvo i altres dos dones (Arlene i Lady Marcela, totes dos a la ciutat de València i en circumstàncies molt similars), a més d’altres cinc homicidis en grau de temptativa.

El seu lliurament i posterior detenció, el 4 de desembre de 2019 en la caserna de Carcaixent, es va produir 28 dies després que es perdera la pista a Marta Calvo, una jove de 25 anys d’Estivella, que es va citar amb el sospitós a través d’internet.

 

Un nou fracàs en la cerca de Marta Calvo

 

La mare de Marta Calvo ha rebut fa poques dates una nova garrotada en fracassar un nou intent de cerca del cos. “Si s’han anat d’ací perquè hi ha millors pistes”, segons han comentat a Marisol “‘sempre hi ha”’.

“Pensava que me l’anaven a retornar i no ha sigut així”. No ajuda la sensació que esta nova cerca “ha sigut molt ràpida, pensava que anaven a tardar”. El portaveu de la família aclareix que confien “en la investigació de la Guàrdia Civil”, però les “falses esperances” i la rapidesa de la investigació, “ens ha descol·locat a tots”. Mariano Navarro recalca que no entenen “com este home segueix empresonat, continua sabent on està Marta i continua callat. És molt difícil digerir-ho”.

Per este motiu començaran amb una plataforma per a aconseguir penes majors en aquells que no confessen tota la veritat, en este cas el lloc on es troben les restes de la jove, “lluitarem“.

Últimes notícies

Nets i avis cuinen junts en el concurs Sènior Xef a Castelló

L'Ajuntament de Castelló organitza Sènior Xef, un concurs on nets i avis cuinen plats tradicionals a quatre mans, fomentant l'envelliment actiu i l'ús de productes locals.

Alcoi i Ontinyent registren 36,5 graus en una jornada de temperatures estiuenques en la Comunitat Valenciana

Alcoi i Ontinyent aconseguixen temperatures màximes de 36,5 graus en una jornada amb calor estiuenca avançada en la Comunitat Valenciana, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

Bombers estabilitzen incendi a camp ras de desballestament a Muro d’Alcoi

L'incendi declarat en un descampat d'un desballestament a Muro d'Alcoi ha sigut controlat per bombers sense afectar les naus industrials pròximes.

El ximpanzé Ekon avança amb èxit en la seua criança assistida en Bioparc València

El ximpanzé Ekon, nascut fa 15 setmanes en Bioparc València, supera amb èxit la fase final de criança amb contacte humà a causa de dificultats de la seua mare, mantenint el vincle amb el seu grup familiar.

Bebé de quatre mesos patix cremades després d’explosió de patinet elèctric a Paterna

Un bebé de quatre mesos ha patit cremades de primer i segon grau després de l'explosió d'un patinet elèctric en un domicili de Paterna, València. Va ser atés i traslladat a l'Hospital La Fe.

Sacrifiquen manta de 2,2 metres encallada a Cullera per a evitar sofriment i davant impossibilitat de recuperació

Una manta de 2,2 metres encallada a la platja de Cullera va ser sacrificada per la Fundació Oceanogràfic de València després d'intentar revertir la seua situació sense èxit per a evitar el seu sofriment.

Compromís exigix a la Generalitat i ajuntaments valencians trencar relacions amb Israel per genocidi en Palestina

Compromís presenta en Les Corts una proposta urgent per a condemnar el genocidi israelià contra palestins i que la Generalitat i ajuntaments valencians trenquen vincles amb Israel.

El xicotet ximpanzé Ekon avança reeixidament en la seua criança amb contacte humà en Bioparc València

Ekon, ximpanzé nascut en Bioparc València, progressa favorablement en la seua criança sota cura humana a causa de dificultats maternals. Està en la seua fase final d'alimentació amb contacte humà, mantenint vincles familiars i preparació per a la seua integració al grup.