10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

A primera hora del matí, tres accidents en els accessos sud i oest de València provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions: dos en la V-31, Pista de Silla, i un en la V-30. La congestió se suma al trànsit intens típic d’un dia laborable i alentix l’entrada i la circulació en els enllaços més pròxims.

Segons la DGT, en el quilòmetre 2,6 de la V-31, sentit València, un accident entre diversos turismes amb vehicles ocupant tant el carril dret com l’esquerre causa al voltant de quatre quilòmetres de cua. L’afecció simultània de dos carrils reduïx de manera dràstica la capacitat i genera un efecte embut en una via que concentra bona part del trànsit d’accés.

En esta mateixa carretera, però en sentit Alacant i a l’altura del quilòmetre 0, un vehicle que transportava enderrocs perd la càrrega i manté tallat el carril dret, la qual cosa provoca quasi set quilòmetres de retenció. La retirada de les restes i les maniobres de neteja obliguen a desviar la circulació a la resta de carrils, amb incorporacions més lentes i parades intermitents.

Tancament de carrils i demores en els accessos

En la V-30, en el quilòmetre 2,5 i sentit Barcelona, s’ha produït un accident entre un camió i un motociclista, del qual de moment es desconeix si hi ha vítimes. El carril central i l’esquerre romanen tancats i es formen prop de dos quilòmetres de retenció. En tractar-se d’una via de circumval·lació clau, el tancament afecta als enllaços i agreuja la saturació en els trams pròxims.

A estes cues se sumen les habituals de primera hora en la CV-35, l’A-7, la V-21, la CV-36 i l’A-3. Amb diversos carrils tancats i trànsits de sentit contrari condicionats per incidents, els temps de viatge augmenten i és previsible que la normalitat es recupere de manera gradual conforme es retiren els obstacles i es reòbriguen els carrils.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.