13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

“No m’ho vull trobar”: el pànic de Rocío Carrasco

 

Telecinco ha emés el capítol 10 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, en este es parla de moltes coses, entre elles del seu treball en el programa ‘Hable con ellas’ com un xicotet flotador de salvació en l’infern personal que estava vivint.

Durant este temps, la filla de Rocío Jurado parla dels seus sentiments davant la possibilitat de trobar-se amb el pare dels seus fills en anar al seu lloc de treball, la seua amiga i companya Alba Carrillo ha comptat en el programa, ‘Ya es mediodía’, com va viure eixos moments d’angoixa al costat de la filla de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco va participar en este programa en 2016, moment en el qual Antonio David Flores treballava com a assessor de l’amor en el programa de Telecinco ‘Mujeres i hombre i viceversa’. Una coincidència que va fer que Rocío sentira por de trobar-se amb ell dins de les instal·lacions de Mediaset.

Ella mateixa explica que van ser diverses les persones que van evitar que aeixa trobada es produïra i Alba Carrillo, “recorde un episodi que ella em deia “que no me’l vull trobar, no em vull trobar amb este senyor”, ella passava por”, ha assegurat.

 

Malaltia i medicació

 

Rocío Carrasco també va comentar que, encara que intentava estar concentrada al màxim en el seu treball, la forta medicació li feia tindre canvis bruscos en el seu estat d’ànim “igual reia a riallades que em posava a plorar”. Alguna cosa que Alba assegura no haver notat, ja que ella també travessava un moment molt complicat anímicament “A causa de la medicació tenia alts i baixos, però com jo estava igual que ella no ho notava”.

Respecte a la poca importància que es dona a les malalties mentals com la depressió i la denúncia de Rocío Carrasco en eixe aspecte, la psicòloga Ana Villarubia ha explicat que la distemia que pateix Rocío no és un una cosa senzilla, que pot tindre una continuïtat de més de dos anys i que influeix en la teua manera de veure el món, en la seua baixa autoestima, a tindre un roll o una vàlua inexistent en la vida…

Davant tota la situació, Isabel Rábago ha volgut recalcar que Antonio David Flores era conscient en tot moment de la situació mental de Rocío Carrasco, ja que “ho aportava constantment en les seues causes judicials”.

Últimes notícies

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.