Troben un cos flotant en Anfi del Mar

Un cadàver d’un home ha estat trobat la vesprada d’ahir divendres flotant en Anfi del Mar. El cos va ser portat a terra, on el metge del Servei d’Urgències Canari (SUC) va confirmar la seua defunció. L’home estava indocumentat, però segons les primeres perquisicions es pensa que podria ser un ciutadà d’origen alemany, d’uns 70 anys, que resideix per la zona.

El Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat (Cecoes) 112 va rebre una alerta a les 18.10 hores en la qual s’informava que havien vist un cos surant en l’escullera del port esportiu situat en el municipi de Mogán.

Al lloc es va mobilitzar Guàrdia Civil, Policia Local, Bombers del Consorci del parc de Puerto Rico, Protecció Civil i una ambulància medicalitzada del SUC.

Els propis alarmants van recuperar el cadàver i el metge del SUC va confirmar la defunció d’un home, que no ha estat identificat, segons va indicar el 112.

La Guàrdia Civil, per part seua, va instruir les corresponents diligències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.