14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Troben un cos flotant en Anfi del Mar

Un cadàver d’un home ha estat trobat la vesprada d’ahir divendres flotant en Anfi del Mar. El cos va ser portat a terra, on el metge del Servei d’Urgències Canari (SUC) va confirmar la seua defunció. L’home estava indocumentat, però segons les primeres perquisicions es pensa que podria ser un ciutadà d’origen alemany, d’uns 70 anys, que resideix per la zona.

El Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat (Cecoes) 112 va rebre una alerta a les 18.10 hores en la qual s’informava que havien vist un cos surant en l’escullera del port esportiu situat en el municipi de Mogán.

Al lloc es va mobilitzar Guàrdia Civil, Policia Local, Bombers del Consorci del parc de Puerto Rico, Protecció Civil i una ambulància medicalitzada del SUC.

Els propis alarmants van recuperar el cadàver i el metge del SUC va confirmar la defunció d’un home, que no ha estat identificat, segons va indicar el 112.

La Guàrdia Civil, per part seua, va instruir les corresponents diligències.

Últimes notícies

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.