Tronades més matineres i generals

Ejemplo de shortcode con estilo
Les temperatures màximes baixaran un parell de graus, i si no ho fan abans ho faran després de passar les tronades

Tot indica que hui escoltarem trons abans de migdia. Les precipitacions podran visitar la mitat nord de la Comunitat Valenciana durant el matí, faran una pausa a migdia per tornar a la càrrega de cara a la vesprada.

La nit ha deixat de nou en vetla a molts habitants de la franja costanera on amb temperatures altes i humitats molt elevades no ha sigut fàcil dormir.

Les temperatures màximes baixaran un parell de graus, i si no ho fan abans ho faran després de passar les tronades que al nord tindran més durada i aniran desfent-se durant la nit.

Per a demà dijous i per a la recta final de la setmana hem d’anunciar un oratge més variable però també més calorós. Després d’un matí de sol i de temperatures un poc més altes de vesprada encara es formaran núvol d’evolució a l’interior de València que avançaran desfent-se cap a la costa. Podrà registrar-se localment algun ruixat i fins i tot alguna tronada però seran coses molt puntuals i sense importància.

A partir de divendres aniran pujant dia a dia les temperatures deixant un cap de setmana assolellat i ben calorós.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.