El Palmar acull la setmana que ve el XIII Concurs d’Allipebre

Una trentena de restaurants nacionals i internacionals, la meitat dels quals són membres de l’Associació Hostalera de València, participen el pròxim dilluns 11 de juliol, a les 19 hores, en el Concurs d’Allipebre del Palmar, que celebra enguany la seua tretzena edició.

La regidora de Pobles de València, Lucía Beamud, ha explicat que este certamen té com a objectiu “donar a conéixer l’autèntica recepta que s’ha mantingut a través de generacions en esta comunitat de pescadors i també generar un esdeveniment que visualitze i projecte l’oferta turística i gastronòmica d’este enclavament privilegiat”.

Beamud ha recordat que “l’Ajuntament de València, mitjançant l’alcaldia del Palmar, atorga una subvenció per a la celebració d’este esdeveniment i organitza tot el dispositiu per tal que l’activitat s’hi puga desenvolupar als carrers de la població sense cap classe de problema”. La regidora ha afirmat igualment que “des de l’Ajuntament treballem per facilitar i atraure diverses celebracions de gran importància no només a la ciutat de València, sinó també als seus pobles”.

Per primera vegada, esta edició té la presència d’un jurat amb xefs distingits amb una estrela Michelin, entre ells María José Martínez, del restaurant Lienzo i Emanuel Carlucci del restaurant Atalaya d’Alcossebre. També hi formaran part del jurat Paco Gimeno, del restaurant Racó i vigent campió; José Caballer, president de la Comunitat de Pescadors del Palmar; María Antonia Bru i Maria Dolores Roig, en representació de l’Associació d’Hostaleria del Palmar; Evarist Miralles, cuiner i formador de la Xarxa de Centres de Turisme de la Generalitat; Jorge de Andrés, del grup La Sucursal i xef del restaurant Vertical; Juanma Romero, periodista gastronòmic; i Eduardo Espejo, del grup Tastem. A més, Domingo Ferrer serà president del jurat.

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.