El Palmar acull la setmana que ve el XIII Concurs d’Allipebre

Una trentena de restaurants nacionals i internacionals, la meitat dels quals són membres de l’Associació Hostalera de València, participen el pròxim dilluns 11 de juliol, a les 19 hores, en el Concurs d’Allipebre del Palmar, que celebra enguany la seua tretzena edició.

La regidora de Pobles de València, Lucía Beamud, ha explicat que este certamen té com a objectiu “donar a conéixer l’autèntica recepta que s’ha mantingut a través de generacions en esta comunitat de pescadors i també generar un esdeveniment que visualitze i projecte l’oferta turística i gastronòmica d’este enclavament privilegiat”.

Beamud ha recordat que “l’Ajuntament de València, mitjançant l’alcaldia del Palmar, atorga una subvenció per a la celebració d’este esdeveniment i organitza tot el dispositiu per tal que l’activitat s’hi puga desenvolupar als carrers de la població sense cap classe de problema”. La regidora ha afirmat igualment que “des de l’Ajuntament treballem per facilitar i atraure diverses celebracions de gran importància no només a la ciutat de València, sinó també als seus pobles”.

Per primera vegada, esta edició té la presència d’un jurat amb xefs distingits amb una estrela Michelin, entre ells María José Martínez, del restaurant Lienzo i Emanuel Carlucci del restaurant Atalaya d’Alcossebre. També hi formaran part del jurat Paco Gimeno, del restaurant Racó i vigent campió; José Caballer, president de la Comunitat de Pescadors del Palmar; María Antonia Bru i Maria Dolores Roig, en representació de l’Associació d’Hostaleria del Palmar; Evarist Miralles, cuiner i formador de la Xarxa de Centres de Turisme de la Generalitat; Jorge de Andrés, del grup La Sucursal i xef del restaurant Vertical; Juanma Romero, periodista gastronòmic; i Eduardo Espejo, del grup Tastem. A més, Domingo Ferrer serà president del jurat.

Últimes notícies

Consum crearà 150 llocs de treball amb una nova plataforma logística a la Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 100 milions d’euros en una nova plataforma logística de frescos, refrigerats i congelats a la Zona Franca de Barcelona, amb la qual reforçarà la seua capacitat a Catalunya i crearà 150 llocs de treball prioritzant la plantilla de Vidreria Rovira.

Catalá defensa mantindre la mascletà i tots els actes del 9 d’Octubre a la plaça

L’alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja traslladar la mascletà i la resta d’actes del 9 d’Octubre de la plaça de l’Ajuntament i demana empatia i esforç tant a les persones acampades per la vivenda com a la ciutadania per a poder celebrar íntegrament la Processó Cívica i la resta de celebracions.

Aparat el ple sobre l’estat d’Alacant per la convocatòria electoral del 29 de novembre

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha desconvocat el ple sobre l’estat de la ciutat previst per a dijous per mantindre la neutralitat institucional davant les eleccions generals del 29 de novembre, encara que es manté un altre ple extraordinari a les 13.00 hores pel cas de Les Naus.

El port d’Alacant lamenta perdre l’eixida de The Ocean Race a partir de 2027

El president del port d’Alacant, Luis Rodríguez, admet que no és una bona notícia que l’eixida de The Ocean Race de 2027 siga l’última des de la ciutat, tot i que confia a mantindre la relació amb la regata amb fórmules alternatives.

Una avaria elèctrica obliga a aturar automàticament el reactor de la nuclear de Cofrents

La central nuclear de Cofrents ha patit una parada automàtica del reactor per una avaria en una font d’alimentació elèctrica situada a la sala de control. El CSN assegura que no hi ha hagut impacte per als treballadors, la població ni el medi ambient.

La Diputació Permanent del Congrés votarà el 16 d’octubre el decret de la dana

La Diputació Permanent del Congrés ha fixat per al 16 d’octubre el debat i la votació del decret llei amb mesures per a pal·liar els danys de la dana i del tercer paquet per la crisi d’Oriente Medio.

The Ocean Race decidirà abans de gener com continuarà vinculada a Alacant

The Ocean Race ha anunciat que concretarà abans del 17 de gener de 2027 el nou marc de relació amb Alacant, port d’eixida de les últimes sis edicions i que serà substituït per Porto com a inici de la volta al món a vela.

Barcala assegura que Alacant seguirà sent clau en The Ocean Race després de 2027

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, es mostra convençut que la ciutat mantindrà un paper protagonista en The Ocean Race més enllà de 2027, malgrat l’anunci que Porto acollirà la prova en 2028 i serà port d’eixida del 2030 al 2038.