El Palmar acull la setmana que ve el XIII Concurs d’Allipebre

Ejemplo de shortcode con estilo
Una trentena de restaurants nacionals i internacionals participen el pròxim dilluns 11 de juliol, a les 19 hores, en el Concurs d’Allipebre del Palmar

Una trentena de restaurants nacionals i internacionals, la meitat dels quals són membres de l’Associació Hostalera de València, participen el pròxim dilluns 11 de juliol, a les 19 hores, en el Concurs d’Allipebre del Palmar, que celebra enguany la seua tretzena edició.

La regidora de Pobles de València, Lucía Beamud, ha explicat que este certamen té com a objectiu “donar a conéixer l’autèntica recepta que s’ha mantingut a través de generacions en esta comunitat de pescadors i també generar un esdeveniment que visualitze i projecte l’oferta turística i gastronòmica d’este enclavament privilegiat”.

Beamud ha recordat que “l’Ajuntament de València, mitjançant l’alcaldia del Palmar, atorga una subvenció per a la celebració d’este esdeveniment i organitza tot el dispositiu per tal que l’activitat s’hi puga desenvolupar als carrers de la població sense cap classe de problema”. La regidora ha afirmat igualment que “des de l’Ajuntament treballem per facilitar i atraure diverses celebracions de gran importància no només a la ciutat de València, sinó també als seus pobles”.

Per primera vegada, esta edició té la presència d’un jurat amb xefs distingits amb una estrela Michelin, entre ells María José Martínez, del restaurant Lienzo i Emanuel Carlucci del restaurant Atalaya d’Alcossebre. També hi formaran part del jurat Paco Gimeno, del restaurant Racó i vigent campió; José Caballer, president de la Comunitat de Pescadors del Palmar; María Antonia Bru i Maria Dolores Roig, en representació de l’Associació d’Hostaleria del Palmar; Evarist Miralles, cuiner i formador de la Xarxa de Centres de Turisme de la Generalitat; Jorge de Andrés, del grup La Sucursal i xef del restaurant Vertical; Juanma Romero, periodista gastronòmic; i Eduardo Espejo, del grup Tastem. A més, Domingo Ferrer serà president del jurat.

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.