El Palmar acull la setmana que ve el XIII Concurs d’Allipebre

Una trentena de restaurants nacionals i internacionals, la meitat dels quals són membres de l’Associació Hostalera de València, participen el pròxim dilluns 11 de juliol, a les 19 hores, en el Concurs d’Allipebre del Palmar, que celebra enguany la seua tretzena edició.

La regidora de Pobles de València, Lucía Beamud, ha explicat que este certamen té com a objectiu donar a conéixer l’autèntica recepta que s’ha mantingut a través de generacions en esta comunitat de pescadors i també generar un esdeveniment que visualitze i projecte l’oferta turística i gastronòmica d’este enclavament privilegiat”.

Beamud ha recordat que “l’Ajuntament de València, mitjançant l’alcaldia del Palmar, atorga una subvenció per a la celebració d’este esdeveniment i organitza tot el dispositiu per tal que l’activitat s’hi puga desenvolupar als carrers de la població sense cap classe de problema”. La regidora ha afirmat igualment que “des de l’Ajuntament treballem per facilitar i atraure diverses celebracions de gran importància no només a la ciutat de València, sinó també als seus pobles”.

Per primera vegada, esta edició té la presència d’un jurat amb xefs distingits amb una estrela Michelin, entre ells María José Martínez, del restaurant Lienzo i Emanuel Carlucci del restaurant Atalaya d’Alcossebre. També hi formaran part del jurat Paco Gimeno, del restaurant Racó i vigent campió; José Caballer, president de la Comunitat de Pescadors del Palmar; María Antonia Bru i Maria Dolores Roig, en representació de l’Associació d’Hostaleria del Palmar; Evarist Miralles, cuiner i formador de la Xarxa de Centres de Turisme de la Generalitat; Jorge de Andrés, del grup La Sucursal i xef del restaurant Vertical; Juanma Romero, periodista gastronòmic; i Eduardo Espejo, del grup Tastem. A més, Domingo Ferrer serà president del jurat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.