UGT reclama el tancament dels comerços a les 15 hores els dies de Nit de Nadal i cap d’any

El passat dia 11 UGT-COMERÇ va tindre una reunió amb el conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; Rafael Climent, en la qual se li va fer lliurament de 24.163 signatures recollides, on se sol·licita que es modifique la Llei de Comerç de la Comunitat Valenciana, ajustant l’horari comercial autoritzat dels Grans Magatzems i els establiments comercials, perquè els dies 24 i 31 de desembre el tancament siga a les 15 hores.

Des d’UGT Comerç es considera que Tots, Conselleria i patronals, “han d’entendre que és la nostra obligació lluitar per millorar les condicions laborals de les persones treballadores i que aquesta és una demanda pertinent; ja que, en aqueixes dates, aquest col·lectiu també té el dret a conciliar el seu treball amb la seua vida familiar i personal«.

És la nostra obligació com a organització sindical de classe lluitar per les millores de les condicions de les treballadores i treballadors i per la conciliació de la vida laboral i familiar d’aquests”, assenyalava sobre aquest tema Esteban Ramos, responsable de comerç de la Federació de Serveis Mobilitat i Consum d’UGT PV. “Per això hem dut a terme aquesta recollida de signatures que hem traslladat a la Conselleria”.

Així, des de Comerç d’UGT se sol·licita a la Conselleria que aquesta sol·licitud siga aquesta admesa, amb la intenció de poder modificar en la Llei 3/2011, de 23 de març, de comerç de la Comunitat Valenciana, en el seu article 17 horari general, i que es prenguen les iniciatives legals oportunes amb la finalitat que aquesta demanda s’incorpore al citat text legal.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.