UGT reclama el tancament dels comerços a les 15 hores els dies de Nit de Nadal i cap d’any

El passat dia 11 UGT-COMERÇ va tindre una reunió amb el conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; Rafael Climent, en la qual se li va fer lliurament de 24.163 signatures recollides, on se sol·licita que es modifique la Llei de Comerç de la Comunitat Valenciana, ajustant l’horari comercial autoritzat dels Grans Magatzems i els establiments comercials, perquè els dies 24 i 31 de desembre el tancament siga a les 15 hores.

Des d’UGT Comerç es considera que Tots, Conselleria i patronals, “han d’entendre que és la nostra obligació lluitar per millorar les condicions laborals de les persones treballadores i que aquesta és una demanda pertinent; ja que, en aqueixes dates, aquest col·lectiu també té el dret a conciliar el seu treball amb la seua vida familiar i personal«.

És la nostra obligació com a organització sindical de classe lluitar per les millores de les condicions de les treballadores i treballadors i per la conciliació de la vida laboral i familiar d’aquests”, assenyalava sobre aquest tema Esteban Ramos, responsable de comerç de la Federació de Serveis Mobilitat i Consum d’UGT PV. “Per això hem dut a terme aquesta recollida de signatures que hem traslladat a la Conselleria”.

Així, des de Comerç d’UGT se sol·licita a la Conselleria que aquesta sol·licitud siga aquesta admesa, amb la intenció de poder modificar en la Llei 3/2011, de 23 de març, de comerç de la Comunitat Valenciana, en el seu article 17 horari general, i que es prenguen les iniciatives legals oportunes amb la finalitat que aquesta demanda s’incorpore al citat text legal.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.