València acollirà el primer ‘Biergarten’ a Espanya que combina oci i compromís ambiental

València acull fins al pròxim 9 d’octubre el primer Biergarten a Espanya que combina la tradició alemanya de gaudir de l’oci i la gastronomia a l’aire lliure amb el compromís ambiental d’ajudar a la repoblació forestal.

Mentre que et diverteixes de manera responsable, aportes el teu granet d’arena per a millorar el planeta”.

Un acord amb Reforesta, associació sense ànim de lucre dedicada a la promoció del desenvolupament sostenible, permetrà plantar un arbre per cada 100 litres de cervesa venuts durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment.

Amb aquesta actuació contribuïm a la restauració dels ecosistemes, incrementant la biodiversitat vegetal i afavorint a la fauna; així mateix, augmentem l’absorció de CO₂, ajudant a mitigar el calfament global.

La idea va eixir aquest estiu després dels incendis forestals ocorreguts a la Comunitat Valenciana que van arrasar més de 35.000 hectàrees de boscos.

Un jardí alemany a València

El recinte de més de 6.000 m² s’ha convertit en un autèntic jardí alemany amb una variada oferta gastronòmica amb més de 10 food trucks, entre els quals es podrà degustar els plats típics del país bavarés com bretzels, diferents tipus de salsitxes (bockwurst i bratwurst), codillo i el pastís de poma apfelstrudel.

També està el restaurant Jenkin’s, guanyador el mes de juny passat del concurs “The Champions Burger”, on va aconseguir el títol de “la millor hamburguesa d’Espanya”.

Durant les tres setmanes que dura l’esdeveniment, es realitzaran tastos de cerveses tots els dies i els assistents podran degustar fins a 8 tipus de varietats, servides per cambrers amb els abillaments típics alemanys: Guinnes, Guinnes Hop House,  Paulaner Original,  Paulaner H.W., Murphy’s, Foster’s, L’Àguila sense filtrar y Lagunitas IPA.

El recinte, de més de 6.000 m², compta amb 350 taules a l’estil alemany i una cridanera decoració amb garlandes de llums led. A més, el jardí compta amb més de 300 exemplars de vegetació entre palmeres (livistonas, cycas i washingtonias), cocoteros i oliveres, que posteriorment es retornaran al viver en les mateixes condicions que es van recollir.

Estarà obert ininterrompudament de 13.00 h a 01.00 h amb accés, a més, a jocs col·lectius situats per tot l’espai com 10 minifutbolines i 2 grans, 3 ping-pong, 2 màquines de boxer punchy 4 d’air hoquei,6 jengas,1 escacs gegants i 1 martell.També hi haurà un espai amb diferents jocs de taula: Trivial, UN, Oca, Jenga, Party, Jungle…

Més informació per a venda d’entrades en: https://valenciabiergarten.es

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.