14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un carter retorna amb un regal la carta que una xiqueta va enviar al seu pare al ‘cel’

Sarah Tully és mare de Sianna, una xiqueta de huit anys que viu en Leicestershire (Anglaterra), la qual ha enviat una carta al seu pare, que està en el ‘cel‘. Encara que no estiguera per a celebrar el dia del pare (ja que va morir quan la xicoteta tenia quatre mesos), la filla va voler tindre aqueix gest amb el qual era el seu progenitor.

La família pensava que la història anava a acabar ací. No obstant això, la xicoteta ha rebut una espècie de resposta. Un carter anomenat Simon va veure una carta a l’interior de la bústia de Braunstone mentre seguia una ruta que no sol realitzar. Tal com publica la BBC, el funcionari “no podia creure” el que estava llegint.

“En cas que el remitent no col·loque un segell ni deixe per escrit una adreça real en ell, el document passa a estar amb la resta dels enviaments. El més probable és que acabe en el fem d’algun lloc de trànsit”, ha comptat Simon, que no ha volgut revelar més dades sobre la seua identitat.

 

Un record per a quan siga major

 

El carter va decidir parlar amb el seu cap per a intentar esbrinar més informació sobre la persona que havia enviat la carta. Este superior va decidir fer una fotografia al document i compartir-la en xarxes socials. Els usuaris van omplir de comentaris la publicació en qüestió de minuts.
“Soc carter en l’àrea de Braunstone. Hui d’hora vaig buidar la caixa de la bústia en Bewicke Road i hi havia una carta escrita a mà per un xiquet dirigida al seu pare en Heaven, Cloud 9”, va posar en Facebook el carter, que no ha volgut ser identificat.

 

 

“Estic tractant de trobar als pares del xiquet, ja que m’agradaria acostar-me a ells i, amb el seu permís, fer alguna cosa per al xiquet”, continuava.

Darrere d’esta tendra història estava l’empatia. “Jo mateix vaig perdre al meu papà l’any passat i com a adult ho vaig trobar difícil, així que només puc imaginar pel que està passant este xiquet”.

Finalment, Simon va aconseguir posar-se en contacte amb la mare i la filla, trobada que va aprofitar per a regalar a la xiqueta una xicoteta figura d’un pare i la seua filla. La mare afirma que es troba “aclaparada” per la situació. Ella no s’imaginava que “una cosa així poguera ocórrer”.

Tully ha confessat que la seua xicoteta porta una miqueta malament l’absència del pare, per la qual cosa escriu cartes “per a suportar la situació”, explicant-li el molt que li vol i que li troba a faltar.

Encara que es tracte d’una xiqueta de huit anys, la seua mare creu que la crisi sanitària ha afectat en una certa manera a la xicoteta. De moment, Tully conservarà la carta i unes fulles en les quals ha imprés els comentaris de xarxes socials en una caixa que entregarà a la seua filla quan siga major.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.