27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Un carter retorna amb un regal la carta que una xiqueta va enviar al seu pare al ‘cel’

Sarah Tully és mare de Sianna, una xiqueta de huit anys que viu en Leicestershire (Anglaterra), la qual ha enviat una carta al seu pare, que està en el ‘cel‘. Encara que no estiguera per a celebrar el dia del pare (ja que va morir quan la xicoteta tenia quatre mesos), la filla va voler tindre aqueix gest amb el qual era el seu progenitor.

- Advertisement -Telegram València Diari

La família pensava que la història anava a acabar ací. No obstant això, la xicoteta ha rebut una espècie de resposta. Un carter anomenat Simon va veure una carta a l’interior de la bústia de Braunstone mentre seguia una ruta que no sol realitzar. Tal com publica la BBC, el funcionari “no podia creure” el que estava llegint.

“En cas que el remitent no col·loque un segell ni deixe per escrit una adreça real en ell, el document passa a estar amb la resta dels enviaments. El més probable és que acabe en el fem d’algun lloc de trànsit”, ha comptat Simon, que no ha volgut revelar més dades sobre la seua identitat.

 

Un record per a quan siga major

 

El carter va decidir parlar amb el seu cap per a intentar esbrinar més informació sobre la persona que havia enviat la carta. Este superior va decidir fer una fotografia al document i compartir-la en xarxes socials. Els usuaris van omplir de comentaris la publicació en qüestió de minuts.
“Soc carter en l’àrea de Braunstone. Hui d’hora vaig buidar la caixa de la bústia en Bewicke Road i hi havia una carta escrita a mà per un xiquet dirigida al seu pare en Heaven, Cloud 9”, va posar en Facebook el carter, que no ha volgut ser identificat.

 

 

“Estic tractant de trobar als pares del xiquet, ja que m’agradaria acostar-me a ells i, amb el seu permís, fer alguna cosa per al xiquet”, continuava.

Darrere d’esta tendra història estava l’empatia. “Jo mateix vaig perdre al meu papà l’any passat i com a adult ho vaig trobar difícil, així que només puc imaginar pel que està passant este xiquet”.

Finalment, Simon va aconseguir posar-se en contacte amb la mare i la filla, trobada que va aprofitar per a regalar a la xiqueta una xicoteta figura d’un pare i la seua filla. La mare afirma que es troba “aclaparada” per la situació. Ella no s’imaginava que “una cosa així poguera ocórrer”.

Tully ha confessat que la seua xicoteta porta una miqueta malament l’absència del pare, per la qual cosa escriu cartes “per a suportar la situació”, explicant-li el molt que li vol i que li troba a faltar.

Encara que es tracte d’una xiqueta de huit anys, la seua mare creu que la crisi sanitària ha afectat en una certa manera a la xicoteta. De moment, Tully conservarà la carta i unes fulles en les quals ha imprés els comentaris de xarxes socials en una caixa que entregarà a la seua filla quan siga major.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.