11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

#Notienecoño s’ha convertit en tendència a les xarxes socials

Des que va començar a emetre’s a Telecinco la docu-serie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘, no ha deixat indiferent a ningú i les xarxes socials s’omplen dels que estan a favor o en contra de la filla de Rocío Jurado.

En l’últim episodi, Rocío Carrasco carrega per primera vegada contra Olga Moreno, l’actual parella d’Antonio David Flores. Tot això a conseqüència d’una portada, protagonitzada per la malaguenya, en la qual assegura que és una salvació per als seus fills.

Després de veure esta portada, la filla de ‘la más grande’ ha assegurat que la parella del exguàrdia és una “pocavergonya”. Alguna cosa que no li estranya perquè, tal com ha explicat enfront de les càmeres de Telecinco, no es pots esperar massa d’algú que conviu amb el que fora la seua parella. Des del seu punt de vista, Moreno ha sigut còmplice i fins i tot imprescindible en algunes ocasions perquè se li ocasionara el mal que li l’ha ocasionada.

“No tenia bona relació amb Rocío”

 

A continuació, la realització del programa ha recuperat les imatges de la primera aparició d’Olga Moreno en televisió. Unes imatges en ‘Sábado Deluxe’ en les quals Moreno explicava que el fort vincle que mantenia amb Rocío Flores i el molt que es volien. No obstant això, Rocío Carrasco ha recordat que la seua relació mai va ser del tot bona: “Quan la meua filla era encara adolescent hi havia una època en la qual tirava milles a Sevilla perquè no tenia una bona relació amb Rocío”.

No obstant això, Rociíto assegura que vendre’s com una mare coratge que ha tirat avant als seus dos fills li ha vingut genial: “Que li ha vingut bé ser la mare coratge que ha tirat avant a dos xiquets i que els ha salvats d’una mare perversa, malvada i filla de puta? Li ha vingut perfectament perquè li ha reportat benefici econòmic”.

 

 

#Notienecoño: l’expressió de Rocío Carrasco que s’ha fet viral

 

Després de parlar sobre esta portada, la protagonista del documental ha recordat un dels incidents que marcaria la seua relació per sempre. Un succés que es va produir en l’última vista judicial en la qual van coincidir, en el qual quasi arriben a les mans quan Rocío Carrasco va descobrir que el seu fill també havia acudit als jutjats. I és que, des del seu punt de vista, Olga havia preparat una estratègia per a evitar que el xiquet, veguera a la seua mare.

Dies més tard, la parella d’Antonio David explicava en ‘Sábado Deluxe’ assegurava que havia sigut Rocío Carrasco qui no s’havia alçat per a saludar al seu fill: “De debò passaràs per davant sense saludar al teu fill”. Després d’estes declaracions, la protagonista del documental nega les seues paraules amb una resposta que ha quedat per a la posteritat: “Olga no té cony per a dir-me això a la cara, No té el que cal tindre”.

Segons compta Rocío Carrasco, ella va obrir una porta i es va trobar a Olga al costat del seu fill David. Atés que la parella d’Antonio David no volia que el fill de Rocío Carrasco vera a la seua mare, esta va començar a agafar-li la cara al xiquet, a besar-li i a donar-li la volta a la cara perquè no li vera: “Jo anava per ella. Podia passar que alguna de les dos tinguera algun problema i no isquera d’ací… Perquè jo anava per ella, literalment”. Però l’advocat va impedir que la cosa fora a més.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.