#Notienecoño s’ha convertit en tendència a les xarxes socials

Des que va començar a emetre’s a Telecinco la docu-serie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘, no ha deixat indiferent a ningú i les xarxes socials s’omplen dels que estan a favor o en contra de la filla de Rocío Jurado.

En l’últim episodi, Rocío Carrasco carrega per primera vegada contra Olga Moreno, l’actual parella d’Antonio David Flores. Tot això a conseqüència d’una portada, protagonitzada per la malaguenya, en la qual assegura que és una salvació per als seus fills.

Després de veure esta portada, la filla de ‘la más grande’ ha assegurat que la parella del exguàrdia és una “pocavergonya”. Alguna cosa que no li estranya perquè, tal com ha explicat enfront de les càmeres de Telecinco, no es pots esperar massa d’algú que conviu amb el que fora la seua parella. Des del seu punt de vista, Moreno ha sigut còmplice i fins i tot imprescindible en algunes ocasions perquè se li ocasionara el mal que li l’ha ocasionada.

“No tenia bona relació amb Rocío”

 

A continuació, la realització del programa ha recuperat les imatges de la primera aparició d’Olga Moreno en televisió. Unes imatges en ‘Sábado Deluxe’ en les quals Moreno explicava que el fort vincle que mantenia amb Rocío Flores i el molt que es volien. No obstant això, Rocío Carrasco ha recordat que la seua relació mai va ser del tot bona: “Quan la meua filla era encara adolescent hi havia una època en la qual tirava milles a Sevilla perquè no tenia una bona relació amb Rocío”.

No obstant això, Rociíto assegura que vendre’s com una mare coratge que ha tirat avant als seus dos fills li ha vingut genial: “Que li ha vingut bé ser la mare coratge que ha tirat avant a dos xiquets i que els ha salvats d’una mare perversa, malvada i filla de puta? Li ha vingut perfectament perquè li ha reportat benefici econòmic”.

 

 

#Notienecoño: l’expressió de Rocío Carrasco que s’ha fet viral

 

Després de parlar sobre esta portada, la protagonista del documental ha recordat un dels incidents que marcaria la seua relació per sempre. Un succés que es va produir en l’última vista judicial en la qual van coincidir, en el qual quasi arriben a les mans quan Rocío Carrasco va descobrir que el seu fill també havia acudit als jutjats. I és que, des del seu punt de vista, Olga havia preparat una estratègia per a evitar que el xiquet, veguera a la seua mare.

Dies més tard, la parella d’Antonio David explicava en ‘Sábado Deluxe’ assegurava que havia sigut Rocío Carrasco qui no s’havia alçat per a saludar al seu fill: “De debò passaràs per davant sense saludar al teu fill”. Després d’estes declaracions, la protagonista del documental nega les seues paraules amb una resposta que ha quedat per a la posteritat: “Olga no té cony per a dir-me això a la cara, No té el que cal tindre”.

Segons compta Rocío Carrasco, ella va obrir una porta i es va trobar a Olga al costat del seu fill David. Atés que la parella d’Antonio David no volia que el fill de Rocío Carrasco vera a la seua mare, esta va començar a agafar-li la cara al xiquet, a besar-li i a donar-li la volta a la cara perquè no li vera: “Jo anava per ella. Podia passar que alguna de les dos tinguera algun problema i no isquera d’ací… Perquè jo anava per ella, literalment”. Però l’advocat va impedir que la cosa fora a més.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.