#Notienecoño s’ha convertit en tendència a les xarxes socials

Des que va començar a emetre’s a Telecinco la docu-serie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘, no ha deixat indiferent a ningú i les xarxes socials s’omplen dels que estan a favor o en contra de la filla de Rocío Jurado.

En l’últim episodi, Rocío Carrasco carrega per primera vegada contra Olga Moreno, l’actual parella d’Antonio David Flores. Tot això a conseqüència d’una portada, protagonitzada per la malaguenya, en la qual assegura que és una salvació per als seus fills.

Després de veure esta portada, la filla de ‘la más grande’ ha assegurat que la parella del exguàrdia és una «pocavergonya». Alguna cosa que no li estranya perquè, tal com ha explicat enfront de les càmeres de Telecinco, no es pots esperar massa d’algú que conviu amb el que fora la seua parella. Des del seu punt de vista, Moreno ha sigut còmplice i fins i tot imprescindible en algunes ocasions perquè se li ocasionara el mal que li l’ha ocasionada.

«No tenia bona relació amb Rocío»

 

A continuació, la realització del programa ha recuperat les imatges de la primera aparició d’Olga Moreno en televisió. Unes imatges en ‘Sábado Deluxe’ en les quals Moreno explicava que el fort vincle que mantenia amb Rocío Flores i el molt que es volien. No obstant això, Rocío Carrasco ha recordat que la seua relació mai va ser del tot bona: «Quan la meua filla era encara adolescent hi havia una època en la qual tirava milles a Sevilla perquè no tenia una bona relació amb Rocío».

No obstant això, Rociíto assegura que vendre’s com una mare coratge que ha tirat avant als seus dos fills li ha vingut genial: «Que li ha vingut bé ser la mare coratge que ha tirat avant a dos xiquets i que els ha salvats d’una mare perversa, malvada i filla de puta? Li ha vingut perfectament perquè li ha reportat benefici econòmic».

 

 

#Notienecoño: l’expressió de Rocío Carrasco que s’ha fet viral

 

Després de parlar sobre esta portada, la protagonista del documental ha recordat un dels incidents que marcaria la seua relació per sempre. Un succés que es va produir en l’última vista judicial en la qual van coincidir, en el qual quasi arriben a les mans quan Rocío Carrasco va descobrir que el seu fill també havia acudit als jutjats. I és que, des del seu punt de vista, Olga havia preparat una estratègia per a evitar que el xiquet, veguera a la seua mare.

Dies més tard, la parella d’Antonio David explicava en ‘Sábado Deluxe’ assegurava que havia sigut Rocío Carrasco qui no s’havia alçat per a saludar al seu fill: «De debò passaràs per davant sense saludar al teu fill». Després d’estes declaracions, la protagonista del documental nega les seues paraules amb una resposta que ha quedat per a la posteritat: «Olga no té cony per a dir-me això a la cara, No té el que cal tindre».

Segons compta Rocío Carrasco, ella va obrir una porta i es va trobar a Olga al costat del seu fill David. Atés que la parella d’Antonio David no volia que el fill de Rocío Carrasco vera a la seua mare, esta va començar a agafar-li la cara al xiquet, a besar-li i a donar-li la volta a la cara perquè no li vera: «Jo anava per ella. Podia passar que alguna de les dos tinguera algun problema i no isquera d’ací… Perquè jo anava per ella, literalment». Però l’advocat va impedir que la cosa fora a més.

Últimes notícies

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.