Detingut un influencer per intent d’assassinat

Estepona està en xoc, quan la Policia Nacional ha informat que un influencer de 27 anys va ser detingut després d’haver intentat posar fi a la vida d’un ciutadà de 36 anys. La víctima ha sobreviscut, però pels pèls.

Pel que sembla els fets van tindre lloc el 16 de maig a la ciutat malaguenya; l’acusat va propinar una navaixada en el coll a la víctima, qui va haver de ser atés d’urgència i per poc no ho explica.

L’assalt es va produir per un deute, i les autoritats donen provat que el detingut es va baixar del seu cotxe en direcció a la víctima amb una navalla a la mà. Primer va rebre el sever tall en el coll, i després, defensant-se, va parar una segona punyalada amb l’avantbraç que li va causar una ferida de 20 centímetres.

Després de l’atac, el presumpte agressor es va donar a la fugida i la víctima va ser atesa per una ambulància. Encara que va perdre molta sang, els sanitaris van aconseguir estabilitzar-la i traslladar-la d’urgència a l’hospital, on va ser intervinguda quirúrgicament. Després de ser operada d’urgència, va salvar la vida.

Encara que no ha transcendit la identitat del detingut, fonts policials sí que afirmen que l’influencer és d’origen suec.

Ivestigat per la mot de la seua ex-nóvia 

Es fa cridar Abbe ‘Blattelito’ i és un conegut influencer a Suècia, encara que la fama no sols li ve per les seues legions de seguidors en xarxes socials i els polèmics vídeos que penja en elles. Al seu país va ser investigat per la mort de la seua ex-nóvia. I a Espanya, ha sigut detingut per dos intents d’homicidi en tot just 10 mesos.

En 2019, Blattelito va ser acusat i condemnat a 18 anys de presó per la mort de la seua ex-xicota, que es va ofegar en una banyera. Se’l va acusar d’injectar-li tramadol i dissimular el crim col·locant veles i maduixes al voltant.

No obstant això, el tribunal d’apel·lació suec va anul·lar la sentència d’assassinat i el va condemnar per altres càrrecs a tres anys de presó. Va eixir en llibertat condicional el novembre de 2020 i ja llavors va anunciar en les seues xarxes que pensava seguir amb el mateix estil de vida.

I així va recalar a la Costa del Sol, on la policia ja ho considera un subjecte «perillós» després de detindre’l dos vegades en 10 mesos per sengles apunyalaments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.

PSPV i Compromís qüestionen el trasllat de la parella de Pérez Llorca a la Diputació de València

PSPV i Compromís denuncien la contractació en comissió de servicis de la parella del president Juanfran Pérez Llorca per la Diputació de València, mentres PP i Vox defenen la legalitat i normalitat del trasllat.

Awa Fam reivindica l’ambició del València Basket en la Copa de la Reina

Awa Fam reconeix que el València Basket no partix com a gran favorit en la Copa de la Reina de Tarragona, però manté l'ambició de competir al màxim i barallar pel títol.

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.

Rubén Burgos afronta la Copa de la Reina amb il·lusió i sense pressió

Rubén Burgos insistix que el València Basket arriba a la Copa de la Reina amb il·lusió, però sense sentir-se favorit, i avisa del nivell i intensitat del Ensino de Lugo.

La Diputació d’Alacant impulsa una comissió per a aclarir les ajudes dels bons comercie

La Diputació d'Alacant acorda per unanimitat demanar una comissió d'investigació sobre les possibles irregularitats en l'adjudicació dels bons comercie entre 2022 i 2024, després de la detenció del president de la Cambra de Comerç, Carlos Baño.

Rafa Mir supera a Boyé i iguala a Pere Milla com a màxim golejador recent de l’Elx en Primera

Rafa Mir aconseguix els huit gols en LaLiga amb l'Elx, supera el registre de Lucas Boyé i iguala el de Pere Milla i s'acosta a les millors marques del club en Primera.