Detingut un influencer per intent d’assassinat

Estepona està en xoc, quan la Policia Nacional ha informat que un influencer de 27 anys va ser detingut després d’haver intentat posar fi a la vida d’un ciutadà de 36 anys. La víctima ha sobreviscut, però pels pèls.

Pel que sembla els fets van tindre lloc el 16 de maig a la ciutat malaguenya; l’acusat va propinar una navaixada en el coll a la víctima, qui va haver de ser atés d’urgència i per poc no ho explica.

L’assalt es va produir per un deute, i les autoritats donen provat que el detingut es va baixar del seu cotxe en direcció a la víctima amb una navalla a la mà. Primer va rebre el sever tall en el coll, i després, defensant-se, va parar una segona punyalada amb l’avantbraç que li va causar una ferida de 20 centímetres.

Després de l’atac, el presumpte agressor es va donar a la fugida i la víctima va ser atesa per una ambulància. Encara que va perdre molta sang, els sanitaris van aconseguir estabilitzar-la i traslladar-la d’urgència a l’hospital, on va ser intervinguda quirúrgicament. Després de ser operada d’urgència, va salvar la vida.

Encara que no ha transcendit la identitat del detingut, fonts policials sí que afirmen que l’influencer és d’origen suec.

Ivestigat per la mot de la seua ex-nóvia 

Es fa cridar Abbe ‘Blattelito’ i és un conegut influencer a Suècia, encara que la fama no sols li ve per les seues legions de seguidors en xarxes socials i els polèmics vídeos que penja en elles. Al seu país va ser investigat per la mort de la seua ex-nóvia. I a Espanya, ha sigut detingut per dos intents d’homicidi en tot just 10 mesos.

En 2019, Blattelito va ser acusat i condemnat a 18 anys de presó per la mort de la seua ex-xicota, que es va ofegar en una banyera. Se’l va acusar d’injectar-li tramadol i dissimular el crim col·locant veles i maduixes al voltant.

No obstant això, el tribunal d’apel·lació suec va anul·lar la sentència d’assassinat i el va condemnar per altres càrrecs a tres anys de presó. Va eixir en llibertat condicional el novembre de 2020 i ja llavors va anunciar en les seues xarxes que pensava seguir amb el mateix estil de vida.

I així va recalar a la Costa del Sol, on la policia ja ho considera un subjecte «perillós» després de detindre’l dos vegades en 10 mesos per sengles apunyalaments.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.