Detingut un influencer per intent d’assassinat

Estepona està en xoc, quan la Policia Nacional ha informat que un influencer de 27 anys va ser detingut després d’haver intentat posar fi a la vida d’un ciutadà de 36 anys. La víctima ha sobreviscut, però pels pèls.

Pel que sembla els fets van tindre lloc el 16 de maig a la ciutat malaguenya; l’acusat va propinar una navaixada en el coll a la víctima, qui va haver de ser atés d’urgència i per poc no ho explica.

L’assalt es va produir per un deute, i les autoritats donen provat que el detingut es va baixar del seu cotxe en direcció a la víctima amb una navalla a la mà. Primer va rebre el sever tall en el coll, i després, defensant-se, va parar una segona punyalada amb l’avantbraç que li va causar una ferida de 20 centímetres.

Després de l’atac, el presumpte agressor es va donar a la fugida i la víctima va ser atesa per una ambulància. Encara que va perdre molta sang, els sanitaris van aconseguir estabilitzar-la i traslladar-la d’urgència a l’hospital, on va ser intervinguda quirúrgicament. Després de ser operada d’urgència, va salvar la vida.

Encara que no ha transcendit la identitat del detingut, fonts policials sí que afirmen que l’influencer és d’origen suec.

Ivestigat per la mot de la seua ex-nóvia 

Es fa cridar Abbe ‘Blattelito’ i és un conegut influencer a Suècia, encara que la fama no sols li ve per les seues legions de seguidors en xarxes socials i els polèmics vídeos que penja en elles. Al seu país va ser investigat per la mort de la seua ex-nóvia. I a Espanya, ha sigut detingut per dos intents d’homicidi en tot just 10 mesos.

En 2019, Blattelito va ser acusat i condemnat a 18 anys de presó per la mort de la seua ex-xicota, que es va ofegar en una banyera. Se’l va acusar d’injectar-li tramadol i dissimular el crim col·locant veles i maduixes al voltant.

No obstant això, el tribunal d’apel·lació suec va anul·lar la sentència d’assassinat i el va condemnar per altres càrrecs a tres anys de presó. Va eixir en llibertat condicional el novembre de 2020 i ja llavors va anunciar en les seues xarxes que pensava seguir amb el mateix estil de vida.

I així va recalar a la Costa del Sol, on la policia ja ho considera un subjecte «perillós» després de detindre’l dos vegades en 10 mesos per sengles apunyalaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.