14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detingut un influencer per intent d’assassinat

Estepona està en xoc, quan la Policia Nacional ha informat que un influencer de 27 anys va ser detingut després d’haver intentat posar fi a la vida d’un ciutadà de 36 anys. La víctima ha sobreviscut, però pels pèls.

Pel que sembla els fets van tindre lloc el 16 de maig a la ciutat malaguenya; l’acusat va propinar una navaixada en el coll a la víctima, qui va haver de ser atés d’urgència i per poc no ho explica.

L’assalt es va produir per un deute, i les autoritats donen provat que el detingut es va baixar del seu cotxe en direcció a la víctima amb una navalla a la mà. Primer va rebre el sever tall en el coll, i després, defensant-se, va parar una segona punyalada amb l’avantbraç que li va causar una ferida de 20 centímetres.

Després de l’atac, el presumpte agressor es va donar a la fugida i la víctima va ser atesa per una ambulància. Encara que va perdre molta sang, els sanitaris van aconseguir estabilitzar-la i traslladar-la d’urgència a l’hospital, on va ser intervinguda quirúrgicament. Després de ser operada d’urgència, va salvar la vida.

Encara que no ha transcendit la identitat del detingut, fonts policials sí que afirmen que l’influencer és d’origen suec.

Ivestigat per la mot de la seua ex-nóvia 

Es fa cridar Abbe ‘Blattelito’ i és un conegut influencer a Suècia, encara que la fama no sols li ve per les seues legions de seguidors en xarxes socials i els polèmics vídeos que penja en elles. Al seu país va ser investigat per la mort de la seua ex-nóvia. I a Espanya, ha sigut detingut per dos intents d’homicidi en tot just 10 mesos.

En 2019, Blattelito va ser acusat i condemnat a 18 anys de presó per la mort de la seua ex-xicota, que es va ofegar en una banyera. Se’l va acusar d’injectar-li tramadol i dissimular el crim col·locant veles i maduixes al voltant.

No obstant això, el tribunal d’apel·lació suec va anul·lar la sentència d’assassinat i el va condemnar per altres càrrecs a tres anys de presó. Va eixir en llibertat condicional el novembre de 2020 i ja llavors va anunciar en les seues xarxes que pensava seguir amb el mateix estil de vida.

I així va recalar a la Costa del Sol, on la policia ja ho considera un subjecte «perillós» després de detindre’l dos vegades en 10 mesos per sengles apunyalaments.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes