Detingut un influencer per intent d’assassinat

Estepona està en xoc, quan la Policia Nacional ha informat que un influencer de 27 anys va ser detingut després d’haver intentat posar fi a la vida d’un ciutadà de 36 anys. La víctima ha sobreviscut, però pels pèls.

Pel que sembla els fets van tindre lloc el 16 de maig a la ciutat malaguenya; l’acusat va propinar una navaixada en el coll a la víctima, qui va haver de ser atés d’urgència i per poc no ho explica.

L’assalt es va produir per un deute, i les autoritats donen provat que el detingut es va baixar del seu cotxe en direcció a la víctima amb una navalla a la mà. Primer va rebre el sever tall en el coll, i després, defensant-se, va parar una segona punyalada amb l’avantbraç que li va causar una ferida de 20 centímetres.

Després de l’atac, el presumpte agressor es va donar a la fugida i la víctima va ser atesa per una ambulància. Encara que va perdre molta sang, els sanitaris van aconseguir estabilitzar-la i traslladar-la d’urgència a l’hospital, on va ser intervinguda quirúrgicament. Després de ser operada d’urgència, va salvar la vida.

Encara que no ha transcendit la identitat del detingut, fonts policials sí que afirmen que l’influencer és d’origen suec.

Ivestigat per la mot de la seua ex-nóvia 

Es fa cridar Abbe ‘Blattelito’ i és un conegut influencer a Suècia, encara que la fama no sols li ve per les seues legions de seguidors en xarxes socials i els polèmics vídeos que penja en elles. Al seu país va ser investigat per la mort de la seua ex-nóvia. I a Espanya, ha sigut detingut per dos intents d’homicidi en tot just 10 mesos.

En 2019, Blattelito va ser acusat i condemnat a 18 anys de presó per la mort de la seua ex-xicota, que es va ofegar en una banyera. Se’l va acusar d’injectar-li tramadol i dissimular el crim col·locant veles i maduixes al voltant.

No obstant això, el tribunal d’apel·lació suec va anul·lar la sentència d’assassinat i el va condemnar per altres càrrecs a tres anys de presó. Va eixir en llibertat condicional el novembre de 2020 i ja llavors va anunciar en les seues xarxes que pensava seguir amb el mateix estil de vida.

I així va recalar a la Costa del Sol, on la policia ja ho considera un subjecte «perillós» després de detindre’l dos vegades en 10 mesos per sengles apunyalaments.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.