Una dona es ‘casa’ amb un ninot de drap i tenen un fill: ‘Estic molt enamorada’

Quan créiem que ja ho havíem vist tot en internet sempre hi ha una història que aconsegueix sorprendre’ns i això és el que ha ocorregut amb Merivone Rocha Mores, una xica brasilera de 37 anys, i el seu marit, un ninot de drap que li va fer la seua mare.

Una dona brasilera es queixava sovint a la seua mare que en els balls ningú la treia a la pista i es lamentava de la seua condició de soltera. La senyora, farta de les queixes, va cosir el ninot d’un home a grandària real i li ho va regalar a la seua filla.

Però Meirivone Rocha, lluny de prendre-s’ho com una broma, es va enamorar de Marcelo, que així es deia el ninot. Ara, als seus 37 anys, la dona s’ha ‘casat’ amb el ninot, en un enllaç al qual van acudir 250 convidats.

La jove ha explicat a diversos mitjans locals de comunicació el motiu pel qual va decidir casar-se amb aquest ninot de drap i és que en ser ballarina no tenia temps ni disponibilitat per a tindre parella, així que va decidir que el millor seria casar-se amb un ninot fet «a mida«.

@meirivonerocha Eu sou muito apaixonada pelo meu marido #mulhercasoucomboneco #viral ♬ Porque Eu Te Amo – ANAVITÓRIA

Va ser ella mateixa qui va demanar a la seua mare que creara aqueix ninot al qual va decidir cridar Marcelo. A més, com a parella va resultar ser perfecte, ja que també podia ballar amb ell; una cosa molt positiva per a la jove que és ballarina: «Volia una parella de ball perquè soc ballarina i no trobava a ningú que ballara amb mi«, va assegurar.

«Vaig arribar a la meua mare i li vaig demanar que fera una ninot de drap per a ballar amb mi. Ella ho va fer i una amiga meua em va suggerir que li posara Marcelo, perquè així és Merivone i Marcelo«, va explicar.

La seua lluna de mel

La boda l’han celebrada en gran i la lluna de mel no anava a ser menys. I és que, com en qualsevol altra boda, Merivone i Marcelo també van gaudir del seu viatge de nóvios, en aquest cas a Rio de Janeiro.

Ara, ha sigut la jovençana qui ha compartit en les seues xarxes socials fotografies i vídeos tant de la boda com dels dies posteriors; aconseguint que la seua història es viralitze i que hi haja desenes de persones fent-li preguntes sobre aquest tema.

@meirivonerocha

amor meu eu te amo muito

♬ som original – Meirivone Rocha

El primer fill

Per si la boda no era ja prou sorprenent, Marcelo i Merivone han tingut un fill. Així és, la ballarina i el ninot de drap «han portat al món» a un altre ninot després de la seua lluna de mel.

Este, és un bebé de drap molt semblant al seu pare, Marcelo.

@meirivonerocha

♬ som original – Meirivone Rocha

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.