10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una dona es ‘casa’ amb un ninot de drap i tenen un fill: ‘Estic molt enamorada’

Quan créiem que ja ho havíem vist tot en internet sempre hi ha una història que aconsegueix sorprendre’ns i això és el que ha ocorregut amb Merivone Rocha Mores, una xica brasilera de 37 anys, i el seu marit, un ninot de drap que li va fer la seua mare.

Una dona brasilera es queixava sovint a la seua mare que en els balls ningú la treia a la pista i es lamentava de la seua condició de soltera. La senyora, farta de les queixes, va cosir el ninot d’un home a grandària real i li ho va regalar a la seua filla.

Però Meirivone Rocha, lluny de prendre-s’ho com una broma, es va enamorar de Marcelo, que així es deia el ninot. Ara, als seus 37 anys, la dona s’ha ‘casat’ amb el ninot, en un enllaç al qual van acudir 250 convidats.

La jove ha explicat a diversos mitjans locals de comunicació el motiu pel qual va decidir casar-se amb aquest ninot de drap i és que en ser ballarina no tenia temps ni disponibilitat per a tindre parella, així que va decidir que el millor seria casar-se amb un ninot fet “a mida“.

@meirivonerocha Eu sou muito apaixonada pelo meu marido #mulhercasoucomboneco #viral ♬ Porque Eu Te Amo – ANAVITÓRIA

Va ser ella mateixa qui va demanar a la seua mare que creara aqueix ninot al qual va decidir cridar Marcelo. A més, com a parella va resultar ser perfecte, ja que també podia ballar amb ell; una cosa molt positiva per a la jove que és ballarina: “Volia una parella de ball perquè soc ballarina i no trobava a ningú que ballara amb mi“, va assegurar.

Vaig arribar a la meua mare i li vaig demanar que fera una ninot de drap per a ballar amb mi. Ella ho va fer i una amiga meua em va suggerir que li posara Marcelo, perquè així és Merivone i Marcelo“, va explicar.

La seua lluna de mel

La boda l’han celebrada en gran i la lluna de mel no anava a ser menys. I és que, com en qualsevol altra boda, Merivone i Marcelo també van gaudir del seu viatge de nóvios, en aquest cas a Rio de Janeiro.

Ara, ha sigut la jovençana qui ha compartit en les seues xarxes socials fotografies i vídeos tant de la boda com dels dies posteriors; aconseguint que la seua història es viralitze i que hi haja desenes de persones fent-li preguntes sobre aquest tema.

@meirivonerocha

amor meu eu te amo muito

♬ som original – Meirivone Rocha

El primer fill

Per si la boda no era ja prou sorprenent, Marcelo i Merivone han tingut un fill. Així és, la ballarina i el ninot de drap “han portat al món” a un altre ninot després de la seua lluna de mel.

Este, és un bebé de drap molt semblant al seu pare, Marcelo.

@meirivonerocha

♬ som original – Meirivone Rocha
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.