Una dona es ‘casa’ amb un ninot de drap i tenen un fill: ‘Estic molt enamorada’

Quan créiem que ja ho havíem vist tot en internet sempre hi ha una història que aconsegueix sorprendre’ns i això és el que ha ocorregut amb Merivone Rocha Mores, una xica brasilera de 37 anys, i el seu marit, un ninot de drap que li va fer la seua mare.

Una dona brasilera es queixava sovint a la seua mare que en els balls ningú la treia a la pista i es lamentava de la seua condició de soltera. La senyora, farta de les queixes, va cosir el ninot d’un home a grandària real i li ho va regalar a la seua filla.

Però Meirivone Rocha, lluny de prendre-s’ho com una broma, es va enamorar de Marcelo, que així es deia el ninot. Ara, als seus 37 anys, la dona s’ha ‘casat’ amb el ninot, en un enllaç al qual van acudir 250 convidats.

La jove ha explicat a diversos mitjans locals de comunicació el motiu pel qual va decidir casar-se amb aquest ninot de drap i és que en ser ballarina no tenia temps ni disponibilitat per a tindre parella, així que va decidir que el millor seria casar-se amb un ninot fet “a mida“.

@meirivonerocha Eu sou muito apaixonada pelo meu marido #mulhercasoucomboneco #viral ♬ Porque Eu Te Amo – ANAVITÓRIA

Va ser ella mateixa qui va demanar a la seua mare que creara aqueix ninot al qual va decidir cridar Marcelo. A més, com a parella va resultar ser perfecte, ja que també podia ballar amb ell; una cosa molt positiva per a la jove que és ballarina: “Volia una parella de ball perquè soc ballarina i no trobava a ningú que ballara amb mi“, va assegurar.

Vaig arribar a la meua mare i li vaig demanar que fera una ninot de drap per a ballar amb mi. Ella ho va fer i una amiga meua em va suggerir que li posara Marcelo, perquè així és Merivone i Marcelo“, va explicar.

La seua lluna de mel

La boda l’han celebrada en gran i la lluna de mel no anava a ser menys. I és que, com en qualsevol altra boda, Merivone i Marcelo també van gaudir del seu viatge de nóvios, en aquest cas a Rio de Janeiro.

Ara, ha sigut la jovençana qui ha compartit en les seues xarxes socials fotografies i vídeos tant de la boda com dels dies posteriors; aconseguint que la seua història es viralitze i que hi haja desenes de persones fent-li preguntes sobre aquest tema.

@meirivonerocha

amor meu eu te amo muito

♬ som original – Meirivone Rocha

El primer fill

Per si la boda no era ja prou sorprenent, Marcelo i Merivone han tingut un fill. Així és, la ballarina i el ninot de drap “han portat al món” a un altre ninot després de la seua lluna de mel.

Este, és un bebé de drap molt semblant al seu pare, Marcelo.

@meirivonerocha

♬ som original – Meirivone Rocha

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.