Ames el futbol? Twitter et suggereix 10 comptes a seguir per als nostàlgics

 

Després de l’ajornament de l’any passat de l’EURO, esta vegada veurem als jugadors i als aficionats unir-se per a jugar i gaudir del Campionat d’Europa de la UEFA.

Part de la diversió del futbol el constitueixen les converses entre els aficionats abans, durant i després dels partits, i esta competició no és diferent. De fet, el futbol és la conversa #1 en Twitter a Espanya; i enguany el 96% dels espanyols amants del futbol en Twitter veurà l’EURO i el 85% reconeix que, encara que el seu equip siga eliminat, seguirà l’evolució de la competició.

Des de l’arribada del Covid-19 i les mesures sanitàries, cada vegada és major el nombre de persones que segueixen partits de futbol en Twitter: la quantitat d’aficionats que busquen gaudir del partit en Twitter com si estigueren en l’estadi ha augmentat en un 70% en comparació amb l’era anterior al coronavirus.

El 49% dels aficionats consulta Twitter abans, durant i després d’un partit de futbol per a escoltar les opinions d’altres usuaris i veure les reaccions de les trobades. En altres plataformes, estes ràtios són molt menys populars: Facebook (28%), Instagram (31%), Snapchat (36%) i YouTube (27%).

Abans que l’EURO 2021 arrancada, Twitter ha reunit en una llista els principals comptes que definitivament voldràs seguir si eres un nostàlgic del futbol i vols posar-te de bon humor. I és que al final a tots ens agrada mirar de tant en tant al passat.

 

10 comptes a seguir per als nostàlgics del futbol

@nostalgiafutbo1: una mirada nostàlgica al futbol de tots els temps.

 
@futbolretroes: Històries, anècdotes, partits històrics, fotos i molt més sobre el futbol d’ahir. 

 
@80sAging: una regressió als futbolistes dels 80

@OldSchoolPanini: un compte dedicat a compartir cromos de futbol en els temps del col·le
 
@classicshirts: una mirada a les millors samarretes de futbol vintage del món

@90sfootball: una col·lecció de fotos de futbol dels anys 90

@FootballInT80s: un compte que celebra tot el retro i el relacionat amb el futbol
 

@1968Tv: un compte que només comparteix vídeos històrics de televisió sobre futbol

@FCTimeNations: compte de fotos que acoloreix fotos de futbol antigues en blanc i negre

@FootballArchive: dedicat a compartir imatges de partits i equips històrics de futbol

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.