Anuncios

Ames el futbol? Twitter et suggereix 10 comptes a seguir per als nostàlgics

 

Després de l’ajornament de l’any passat de l’EURO, esta vegada veurem als jugadors i als aficionats unir-se per a jugar i gaudir del Campionat d’Europa de la UEFA.

Part de la diversió del futbol el constitueixen les converses entre els aficionats abans, durant i després dels partits, i esta competició no és diferent. De fet, el futbol és la conversa #1 en Twitter a Espanya; i enguany el 96% dels espanyols amants del futbol en Twitter veurà l’EURO i el 85% reconeix que, encara que el seu equip siga eliminat, seguirà l’evolució de la competició.

Anuncios

Des de l’arribada del Covid-19 i les mesures sanitàries, cada vegada és major el nombre de persones que segueixen partits de futbol en Twitter: la quantitat d’aficionats que busquen gaudir del partit en Twitter com si estigueren en l’estadi ha augmentat en un 70% en comparació amb l’era anterior al coronavirus.

El 49% dels aficionats consulta Twitter abans, durant i després d’un partit de futbol per a escoltar les opinions d’altres usuaris i veure les reaccions de les trobades. En altres plataformes, estes ràtios són molt menys populars: Facebook (28%), Instagram (31%), Snapchat (36%) i YouTube (27%).

Abans que l’EURO 2021 arrancada, Twitter ha reunit en una llista els principals comptes que definitivament voldràs seguir si eres un nostàlgic del futbol i vols posar-te de bon humor. I és que al final a tots ens agrada mirar de tant en tant al passat.

 

10 comptes a seguir per als nostàlgics del futbol

@nostalgiafutbo1: una mirada nostàlgica al futbol de tots els temps.

 
@futbolretroes: Històries, anècdotes, partits històrics, fotos i molt més sobre el futbol d’ahir. 

 
@80sAging: una regressió als futbolistes dels 80

@OldSchoolPanini: un compte dedicat a compartir cromos de futbol en els temps del col·le
 
@classicshirts: una mirada a les millors samarretes de futbol vintage del món

@90sfootball: una col·lecció de fotos de futbol dels anys 90

@FootballInT80s: un compte que celebra tot el retro i el relacionat amb el futbol
 

@1968Tv: un compte que només comparteix vídeos històrics de televisió sobre futbol

@FCTimeNations: compte de fotos que acoloreix fotos de futbol antigues en blanc i negre

@FootballArchive: dedicat a compartir imatges de partits i equips històrics de futbol

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.
Anuncios