Acaba en urgències després d’intentar mesurar l’interior del seu penis amb un cable USB

 

Un adolescent de 15 anys ha hagut de ser intervingut d’urgència després que s’introduïra un cable USB pel penis en un intent de mesurar la seua longitud. Així ho ha publicat la revista mèdica ‘Urology Case Reports’. Un experiment casolà que no va eixir segons l’esperat.

El cable es va quedar en l’escrot del jove i, malgrat els intents que va fer per a extraure’l ell mateix, el cable USB es va embullar de tal manera que van quedar penjant tots dos extrems.

La seua família es va alarmar quan va començar a orinar sang. Li van portar immediatament a l’hospital on els sanitaris també van tractar d’extraure el cable, però els esforços van ser inútils.

Va ser llavors quan van decidir traslladar-ho a la University College Hospital de Londres. Segons reflecteix l’informe mèdic, l’adolescent va demanar parlar amb els metges sense que la seua mare fora present, ja que estava molt avergonyit pel que havia fet.

“Es va trobar que els dos ports distals del cable USB sobreeixien del meato uretral extern, mentre que la part mitjana del cable nuat romania dins de la uretra. El pacient era un adolescent sa i d’altra banda en forma, sense antecedents de trastorns de salut mental”, explica l’informe mèdic.

Pel que sembla, quan el jove va arribar amb la seua mare a l’hospital no van poder explicar amb claredat el que havia ocorregut. Quan la mare va deixar l’habitació va confessar als metges que el seu fill s’havia inserit el cable en la uretra “per a mesurar la longitud del seu penis”, utilitzant un cable en lloc d’una regla externa per curiositat sexual.

Les radiografies van revelar que, tal com esperaven els sanitaris, el cable estava completament embullat. Per este motiu, va ser necessari intervindre-li d’urgència.

Com expliquen en el cas, l’equip va intentar extraure el cable a través d’una cistoscòpia rígida, és a dir, espentant una vareta de metall pel penis en un intent d’extraure el cable, i una uretrotomia òptica, eixamplant quirúrgicament la uretra.

Els cirurgians li van fer una incisió entre l’anus i els seus genitals per a extraure’l.

Per sort, tot va quedar en un esglai i el jove es recupera sense complicacions. Va ser donat d’alta l’endemà, encara que necessitarà revisions periòdiques de cara al futur.

L’andròleg londinenc Amr Raheem ha parlat amb el Daily Mail per a alertar del perillós que és inserir objectes com un cable USB en el penis. Tal com explica, quan s’introdueix alguna cosa en el cos que no és estèril poden sorgir multitud de complicacions, com a infeccions de caràcter greu. Les infeccions poden derivar en una necrosi tissular i fins i tot en sèpsia en persones amb baixa immunitat, com per exemple els diabètics.

 

Però, què és el qe pot portar a algú a fer este tipus de casos?

 

Els experts assenyalen que en la majoria de casos es deu a la curiositat sexual, encara que també és una cosa pròpia de persones que pateixen trastorns mentals. En este cas, el jove era un adolescent sa sense cap mena de trastorn de salut mental, així que tot apunta al fet que simplement volia explorar la seua sexualitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.