Acaba en urgències després d’intentar mesurar l’interior del seu penis amb un cable USB

 

Un adolescent de 15 anys ha hagut de ser intervingut d’urgència després que s’introduïra un cable USB pel penis en un intent de mesurar la seua longitud. Així ho ha publicat la revista mèdica ‘Urology Case Reports’. Un experiment casolà que no va eixir segons l’esperat.

El cable es va quedar en l’escrot del jove i, malgrat els intents que va fer per a extraure’l ell mateix, el cable USB es va embullar de tal manera que van quedar penjant tots dos extrems.

La seua família es va alarmar quan va començar a orinar sang. Li van portar immediatament a l’hospital on els sanitaris també van tractar d’extraure el cable, però els esforços van ser inútils.

Va ser llavors quan van decidir traslladar-ho a la University College Hospital de Londres. Segons reflecteix l’informe mèdic, l’adolescent va demanar parlar amb els metges sense que la seua mare fora present, ja que estava molt avergonyit pel que havia fet.

“Es va trobar que els dos ports distals del cable USB sobreeixien del meato uretral extern, mentre que la part mitjana del cable nuat romania dins de la uretra. El pacient era un adolescent sa i d’altra banda en forma, sense antecedents de trastorns de salut mental”, explica l’informe mèdic.

Pel que sembla, quan el jove va arribar amb la seua mare a l’hospital no van poder explicar amb claredat el que havia ocorregut. Quan la mare va deixar l’habitació va confessar als metges que el seu fill s’havia inserit el cable en la uretra “per a mesurar la longitud del seu penis”, utilitzant un cable en lloc d’una regla externa per curiositat sexual.

Les radiografies van revelar que, tal com esperaven els sanitaris, el cable estava completament embullat. Per este motiu, va ser necessari intervindre-li d’urgència.

Com expliquen en el cas, l’equip va intentar extraure el cable a través d’una cistoscòpia rígida, és a dir, espentant una vareta de metall pel penis en un intent d’extraure el cable, i una uretrotomia òptica, eixamplant quirúrgicament la uretra.

Els cirurgians li van fer una incisió entre l’anus i els seus genitals per a extraure’l.

Per sort, tot va quedar en un esglai i el jove es recupera sense complicacions. Va ser donat d’alta l’endemà, encara que necessitarà revisions periòdiques de cara al futur.

L’andròleg londinenc Amr Raheem ha parlat amb el Daily Mail per a alertar del perillós que és inserir objectes com un cable USB en el penis. Tal com explica, quan s’introdueix alguna cosa en el cos que no és estèril poden sorgir multitud de complicacions, com a infeccions de caràcter greu. Les infeccions poden derivar en una necrosi tissular i fins i tot en sèpsia en persones amb baixa immunitat, com per exemple els diabètics.

 

Però, què és el qe pot portar a algú a fer este tipus de casos?

 

Els experts assenyalen que en la majoria de casos es deu a la curiositat sexual, encara que també és una cosa pròpia de persones que pateixen trastorns mentals. En este cas, el jove era un adolescent sa sense cap mena de trastorn de salut mental, així que tot apunta al fet que simplement volia explorar la seua sexualitat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.