Acaba en urgències després d’intentar mesurar l’interior del seu penis amb un cable USB

 

Un adolescent de 15 anys ha hagut de ser intervingut d’urgència després que s’introduïra un cable USB pel penis en un intent de mesurar la seua longitud. Així ho ha publicat la revista mèdica ‘Urology Case Reports’. Un experiment casolà que no va eixir segons l’esperat.

El cable es va quedar en l’escrot del jove i, malgrat els intents que va fer per a extraure’l ell mateix, el cable USB es va embullar de tal manera que van quedar penjant tots dos extrems.

La seua família es va alarmar quan va començar a orinar sang. Li van portar immediatament a l’hospital on els sanitaris també van tractar d’extraure el cable, però els esforços van ser inútils.

Va ser llavors quan van decidir traslladar-ho a la University College Hospital de Londres. Segons reflecteix l’informe mèdic, l’adolescent va demanar parlar amb els metges sense que la seua mare fora present, ja que estava molt avergonyit pel que havia fet.

“Es va trobar que els dos ports distals del cable USB sobreeixien del meato uretral extern, mentre que la part mitjana del cable nuat romania dins de la uretra. El pacient era un adolescent sa i d’altra banda en forma, sense antecedents de trastorns de salut mental”, explica l’informe mèdic.

Pel que sembla, quan el jove va arribar amb la seua mare a l’hospital no van poder explicar amb claredat el que havia ocorregut. Quan la mare va deixar l’habitació va confessar als metges que el seu fill s’havia inserit el cable en la uretra “per a mesurar la longitud del seu penis”, utilitzant un cable en lloc d’una regla externa per curiositat sexual.

Les radiografies van revelar que, tal com esperaven els sanitaris, el cable estava completament embullat. Per este motiu, va ser necessari intervindre-li d’urgència.

Com expliquen en el cas, l’equip va intentar extraure el cable a través d’una cistoscòpia rígida, és a dir, espentant una vareta de metall pel penis en un intent d’extraure el cable, i una uretrotomia òptica, eixamplant quirúrgicament la uretra.

Els cirurgians li van fer una incisió entre l’anus i els seus genitals per a extraure’l.

Per sort, tot va quedar en un esglai i el jove es recupera sense complicacions. Va ser donat d’alta l’endemà, encara que necessitarà revisions periòdiques de cara al futur.

L’andròleg londinenc Amr Raheem ha parlat amb el Daily Mail per a alertar del perillós que és inserir objectes com un cable USB en el penis. Tal com explica, quan s’introdueix alguna cosa en el cos que no és estèril poden sorgir multitud de complicacions, com a infeccions de caràcter greu. Les infeccions poden derivar en una necrosi tissular i fins i tot en sèpsia en persones amb baixa immunitat, com per exemple els diabètics.

 

Però, què és el qe pot portar a algú a fer este tipus de casos?

 

Els experts assenyalen que en la majoria de casos es deu a la curiositat sexual, encara que també és una cosa pròpia de persones que pateixen trastorns mentals. En este cas, el jove era un adolescent sa sense cap mena de trastorn de salut mental, així que tot apunta al fet que simplement volia explorar la seua sexualitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.