Acaba en urgències després d’intentar mesurar l’interior del seu penis amb un cable USB

 

Un adolescent de 15 anys ha hagut de ser intervingut d’urgència després que s’introduïra un cable USB pel penis en un intent de mesurar la seua longitud. Així ho ha publicat la revista mèdica ‘Urology Case Reports’. Un experiment casolà que no va eixir segons l’esperat.

El cable es va quedar en l’escrot del jove i, malgrat els intents que va fer per a extraure’l ell mateix, el cable USB es va embullar de tal manera que van quedar penjant tots dos extrems.

La seua família es va alarmar quan va començar a orinar sang. Li van portar immediatament a l’hospital on els sanitaris també van tractar d’extraure el cable, però els esforços van ser inútils.

Va ser llavors quan van decidir traslladar-ho a la University College Hospital de Londres. Segons reflecteix l’informe mèdic, l’adolescent va demanar parlar amb els metges sense que la seua mare fora present, ja que estava molt avergonyit pel que havia fet.

“Es va trobar que els dos ports distals del cable USB sobreeixien del meato uretral extern, mentre que la part mitjana del cable nuat romania dins de la uretra. El pacient era un adolescent sa i d’altra banda en forma, sense antecedents de trastorns de salut mental”, explica l’informe mèdic.

Pel que sembla, quan el jove va arribar amb la seua mare a l’hospital no van poder explicar amb claredat el que havia ocorregut. Quan la mare va deixar l’habitació va confessar als metges que el seu fill s’havia inserit el cable en la uretra “per a mesurar la longitud del seu penis”, utilitzant un cable en lloc d’una regla externa per curiositat sexual.

Les radiografies van revelar que, tal com esperaven els sanitaris, el cable estava completament embullat. Per este motiu, va ser necessari intervindre-li d’urgència.

Com expliquen en el cas, l’equip va intentar extraure el cable a través d’una cistoscòpia rígida, és a dir, espentant una vareta de metall pel penis en un intent d’extraure el cable, i una uretrotomia òptica, eixamplant quirúrgicament la uretra.

Els cirurgians li van fer una incisió entre l’anus i els seus genitals per a extraure’l.

Per sort, tot va quedar en un esglai i el jove es recupera sense complicacions. Va ser donat d’alta l’endemà, encara que necessitarà revisions periòdiques de cara al futur.

L’andròleg londinenc Amr Raheem ha parlat amb el Daily Mail per a alertar del perillós que és inserir objectes com un cable USB en el penis. Tal com explica, quan s’introdueix alguna cosa en el cos que no és estèril poden sorgir multitud de complicacions, com a infeccions de caràcter greu. Les infeccions poden derivar en una necrosi tissular i fins i tot en sèpsia en persones amb baixa immunitat, com per exemple els diabètics.

 

Però, què és el qe pot portar a algú a fer este tipus de casos?

 

Els experts assenyalen que en la majoria de casos es deu a la curiositat sexual, encara que també és una cosa pròpia de persones que pateixen trastorns mentals. En este cas, el jove era un adolescent sa sense cap mena de trastorn de salut mental, així que tot apunta al fet que simplement volia explorar la seua sexualitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.