Acaba en urgències després d’intentar mesurar l’interior del seu penis amb un cable USB

 

Un adolescent de 15 anys ha hagut de ser intervingut d’urgència després que s’introduïra un cable USB pel penis en un intent de mesurar la seua longitud. Així ho ha publicat la revista mèdica ‘Urology Case Reports’. Un experiment casolà que no va eixir segons l’esperat.

El cable es va quedar en l’escrot del jove i, malgrat els intents que va fer per a extraure’l ell mateix, el cable USB es va embullar de tal manera que van quedar penjant tots dos extrems.

La seua família es va alarmar quan va començar a orinar sang. Li van portar immediatament a l’hospital on els sanitaris també van tractar d’extraure el cable, però els esforços van ser inútils.

Va ser llavors quan van decidir traslladar-ho a la University College Hospital de Londres. Segons reflecteix l’informe mèdic, l’adolescent va demanar parlar amb els metges sense que la seua mare fora present, ja que estava molt avergonyit pel que havia fet.

“Es va trobar que els dos ports distals del cable USB sobreeixien del meato uretral extern, mentre que la part mitjana del cable nuat romania dins de la uretra. El pacient era un adolescent sa i d’altra banda en forma, sense antecedents de trastorns de salut mental”, explica l’informe mèdic.

Pel que sembla, quan el jove va arribar amb la seua mare a l’hospital no van poder explicar amb claredat el que havia ocorregut. Quan la mare va deixar l’habitació va confessar als metges que el seu fill s’havia inserit el cable en la uretra “per a mesurar la longitud del seu penis”, utilitzant un cable en lloc d’una regla externa per curiositat sexual.

Les radiografies van revelar que, tal com esperaven els sanitaris, el cable estava completament embullat. Per este motiu, va ser necessari intervindre-li d’urgència.

Com expliquen en el cas, l’equip va intentar extraure el cable a través d’una cistoscòpia rígida, és a dir, espentant una vareta de metall pel penis en un intent d’extraure el cable, i una uretrotomia òptica, eixamplant quirúrgicament la uretra.

Els cirurgians li van fer una incisió entre l’anus i els seus genitals per a extraure’l.

Per sort, tot va quedar en un esglai i el jove es recupera sense complicacions. Va ser donat d’alta l’endemà, encara que necessitarà revisions periòdiques de cara al futur.

L’andròleg londinenc Amr Raheem ha parlat amb el Daily Mail per a alertar del perillós que és inserir objectes com un cable USB en el penis. Tal com explica, quan s’introdueix alguna cosa en el cos que no és estèril poden sorgir multitud de complicacions, com a infeccions de caràcter greu. Les infeccions poden derivar en una necrosi tissular i fins i tot en sèpsia en persones amb baixa immunitat, com per exemple els diabètics.

 

Però, què és el qe pot portar a algú a fer este tipus de casos?

 

Els experts assenyalen que en la majoria de casos es deu a la curiositat sexual, encara que també és una cosa pròpia de persones que pateixen trastorns mentals. En este cas, el jove era un adolescent sa sense cap mena de trastorn de salut mental, així que tot apunta al fet que simplement volia explorar la seua sexualitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.