Mor Mel Thompson, la famosa ‘youtuber’ del maquillatge, als 35 anys

 

El món de les xarxes s’ha quedat atònit amb la sobtada defunció d’una de les ‘youtubers’ més famoses del planeta.

La ‘influencer’ especialista en bellesa, Mel Thompson, ha mort als 35 anys, segons ha informat el seu marit a través d’una publicació en Instagram.

La confirmació de la defunció va arribar diumenge passat de la mà del seu espòs, Puffin Thompson, a través de les seues xarxes socials. La causa de la mort no ha sigut confirmada, però fonts pròximes a Thompson confirmen que arrossegava diversos problemes de salut, inclòs la síndrome d’Ehlers-Danlos.

 

«Mel lamentablement va morir ahir. És molt difícil triar només 10 fotos. Vam perdre a una bella persona. Només volia mostrar els somriures que va portar» va comentar Puffin en la publicació on confirmava la mort de la seua esposa i on va voler compartir algunes de les fotos més populars de la Youtuber en les seues xarxes socials. «Vaig haver de respondre a tants missatges de text de persones que simplement l’estaven veient sense si més no saber de la seua defunció. És genial veure l’estimada que era», va afegir.

La britànica tenia quatre fills i el seu marit la descriu com el «pilar» de la seua família: «Els xiquets li parlaven sense parar i ella estava constantment parlant amb ells i intentant ajudar-los amb les seues coses. I no importava el mal que se sentira, continuava fregant la meua esquena quan arribava i saltava en el llit al costat d’ella mentre treballava incansablement per a traure contingut.»

 

Amb 170.000 seguidors en Youtube i més de 58 mil en Instagram, el seu espòs també ha volgut valorar la seua faceta professional: «Tothom sap el talentosa que era com a artista i amb els seus útils coneixements».
Les reaccions no s’han fet d’esperar, els seus seguidors han inundat la publicació amb quasi sis mil comentaris de condolences. «Era un far de llum», ha dit una d’elles, mentre que una altra ressaltava: «Parlava amb tothom com a germanes i jo la volia per això».

 

 

Mel Thompson arrossegava diversos problemes de salut

 

L’últim vídeo que Thompson va pujar al seu canal de YouTube, on la influencer sumava ja més de 170.000 subscriptors, el va publicar el mateix divendres, només dos dies abans de la seua mort. En el seu compte d’Instagram, amb més de 57.000 seguidors, l’última publicació va arribar dilluns passat, on mostrava un nou look de maquillatge.

Entre tots els missatges de condolences que van arribar a les xarxes del seu marit, una de les amigues de Mel revelava alguns dels problemes de salut de la youtuber, entre els quals es trobaven la recentment diagnosticada síndrome d’Ehlers-Danlos. Esta síndrome és un grup de trastorns hereditaris que afebleixen el teixit connectiu. El teixit connectiu està format per les proteïnes que li brinden suport a la pell, els ossos, els vasos sanguinis i altres òrgans. L’EDS sol afectar la pell, les articulacions i les parets dels vasos sanguinis.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.