Mor Mel Thompson, la famosa ‘youtuber’ del maquillatge, als 35 anys

 

El món de les xarxes s’ha quedat atònit amb la sobtada defunció d’una de les ‘youtubers’ més famoses del planeta.

La ‘influencer’ especialista en bellesa, Mel Thompson, ha mort als 35 anys, segons ha informat el seu marit a través d’una publicació en Instagram.

La confirmació de la defunció va arribar diumenge passat de la mà del seu espòs, Puffin Thompson, a través de les seues xarxes socials. La causa de la mort no ha sigut confirmada, però fonts pròximes a Thompson confirmen que arrossegava diversos problemes de salut, inclòs la síndrome d’Ehlers-Danlos.

 

«Mel lamentablement va morir ahir. És molt difícil triar només 10 fotos. Vam perdre a una bella persona. Només volia mostrar els somriures que va portar» va comentar Puffin en la publicació on confirmava la mort de la seua esposa i on va voler compartir algunes de les fotos més populars de la Youtuber en les seues xarxes socials. «Vaig haver de respondre a tants missatges de text de persones que simplement l’estaven veient sense si més no saber de la seua defunció. És genial veure l’estimada que era», va afegir.

La britànica tenia quatre fills i el seu marit la descriu com el «pilar» de la seua família: «Els xiquets li parlaven sense parar i ella estava constantment parlant amb ells i intentant ajudar-los amb les seues coses. I no importava el mal que se sentira, continuava fregant la meua esquena quan arribava i saltava en el llit al costat d’ella mentre treballava incansablement per a traure contingut.»

 

Amb 170.000 seguidors en Youtube i més de 58 mil en Instagram, el seu espòs també ha volgut valorar la seua faceta professional: «Tothom sap el talentosa que era com a artista i amb els seus útils coneixements».
Les reaccions no s’han fet d’esperar, els seus seguidors han inundat la publicació amb quasi sis mil comentaris de condolences. «Era un far de llum», ha dit una d’elles, mentre que una altra ressaltava: «Parlava amb tothom com a germanes i jo la volia per això».

 

 

Mel Thompson arrossegava diversos problemes de salut

 

L’últim vídeo que Thompson va pujar al seu canal de YouTube, on la influencer sumava ja més de 170.000 subscriptors, el va publicar el mateix divendres, només dos dies abans de la seua mort. En el seu compte d’Instagram, amb més de 57.000 seguidors, l’última publicació va arribar dilluns passat, on mostrava un nou look de maquillatge.

Entre tots els missatges de condolences que van arribar a les xarxes del seu marit, una de les amigues de Mel revelava alguns dels problemes de salut de la youtuber, entre els quals es trobaven la recentment diagnosticada síndrome d’Ehlers-Danlos. Esta síndrome és un grup de trastorns hereditaris que afebleixen el teixit connectiu. El teixit connectiu està format per les proteïnes que li brinden suport a la pell, els ossos, els vasos sanguinis i altres òrgans. L’EDS sol afectar la pell, les articulacions i les parets dels vasos sanguinis.

Últimes notícies

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.