10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Mor Mel Thompson, la famosa ‘youtuber’ del maquillatge, als 35 anys

 

El món de les xarxes s’ha quedat atònit amb la sobtada defunció d’una de les ‘youtubers’ més famoses del planeta.

La ‘influencer’ especialista en bellesa, Mel Thompson, ha mort als 35 anys, segons ha informat el seu marit a través d’una publicació en Instagram.

La confirmació de la defunció va arribar diumenge passat de la mà del seu espòs, Puffin Thompson, a través de les seues xarxes socials. La causa de la mort no ha sigut confirmada, però fonts pròximes a Thompson confirmen que arrossegava diversos problemes de salut, inclòs la síndrome d’Ehlers-Danlos.

 

“Mel lamentablement va morir ahir. És molt difícil triar només 10 fotos. Vam perdre a una bella persona. Només volia mostrar els somriures que va portar” va comentar Puffin en la publicació on confirmava la mort de la seua esposa i on va voler compartir algunes de les fotos més populars de la Youtuber en les seues xarxes socials. “Vaig haver de respondre a tants missatges de text de persones que simplement l’estaven veient sense si més no saber de la seua defunció. És genial veure l’estimada que era”, va afegir.

La britànica tenia quatre fills i el seu marit la descriu com el “pilar” de la seua família: “Els xiquets li parlaven sense parar i ella estava constantment parlant amb ells i intentant ajudar-los amb les seues coses. I no importava el mal que se sentira, continuava fregant la meua esquena quan arribava i saltava en el llit al costat d’ella mentre treballava incansablement per a traure contingut.”

 

Amb 170.000 seguidors en Youtube i més de 58 mil en Instagram, el seu espòs també ha volgut valorar la seua faceta professional: “Tothom sap el talentosa que era com a artista i amb els seus útils coneixements”.
Les reaccions no s’han fet d’esperar, els seus seguidors han inundat la publicació amb quasi sis mil comentaris de condolences. “Era un far de llum”, ha dit una d’elles, mentre que una altra ressaltava: “Parlava amb tothom com a germanes i jo la volia per això”.

 

 

Mel Thompson arrossegava diversos problemes de salut

 

L’últim vídeo que Thompson va pujar al seu canal de YouTube, on la influencer sumava ja més de 170.000 subscriptors, el va publicar el mateix divendres, només dos dies abans de la seua mort. En el seu compte d’Instagram, amb més de 57.000 seguidors, l’última publicació va arribar dilluns passat, on mostrava un nou look de maquillatge.

Entre tots els missatges de condolences que van arribar a les xarxes del seu marit, una de les amigues de Mel revelava alguns dels problemes de salut de la youtuber, entre els quals es trobaven la recentment diagnosticada síndrome d’Ehlers-Danlos. Esta síndrome és un grup de trastorns hereditaris que afebleixen el teixit connectiu. El teixit connectiu està format per les proteïnes que li brinden suport a la pell, els ossos, els vasos sanguinis i altres òrgans. L’EDS sol afectar la pell, les articulacions i les parets dels vasos sanguinis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València

El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.