El ‘rancor’ de Luz Casal amb David  Broncano eleva la tensió

Aquest dijous Luz Casal va visitar a ‘La Resistencia’ per a promocionar el seu primer àlbum en directe del concert que va oferir el passat 21 de juliol de 2021 en la Plaça d’Obradoiro amb motiu del Xacobeo. Un disc on la gallega actua al costat d’una orquestra, la Real Filharmonía de Galícia.

La cantant va realitzar una divertida i distesa conversa amb David Broncano, on no sols va parlar del seu disc ‘Solo esta noche’ sinó que també va repassar diversos temes, va fer broma amb el presentador i va acabar interpretant una de les seues cançons.

La gallega va rebutjar contestar les habituals preguntes del programa sobre el sexe i els diners.

El “lleig” de Broncano

La cantant va parlar sobre males experiències en entrevistes. “Hi ha algun maldestre, algun misogin encara…“, va explicar. “No m’ho diràs a mi?“, va preguntar el presentador. “No, a tu podria dir-te algunes coses, però…“, i va callar Casal, qui al final li va llançar la pregunta en qüestió: “Tu per què no em vas saludar la vegada que coincidim?

Coincidim en una festa on vas estar brillantíssim, vas saludar al 90% de tots els meus col·legues, després vas passar al costat meu dos o tres vegades i no em vas dir res”, va confessar. “Dic, el mateix a aquest tio li caic malament“, va reconéixer mentre Broncano va continuar fent broma. Fins a tal punt que el presentador va recrear l’escena sobre l’escenari.

Casal posa el fre a unes certes preguntes

El segon moment ‘tibant‘ del programa es va produir quan tots dos estaven comentant la carrera de l’artista de 63 anys. “Em caus bé com a ésser humà“, li va dir Broncano. En aqueix moment, algú del públic va exclamar: “Pregunta-li sobre el sexe!“.

Abans que el presentador poguera respondre, Luz Casal va prendre la paraula i va deixar clar a Broncano que no anava a ser una convidada més: “Hi ha unes certes coses que ell amb mi no pot fer“.

Malgrat tot, el gallec li va demanar permís i li va qüestionar si la relació actual entre tots dos li ho permetia. “Tu veuràs… la del sexe potser no. I la dels diners… tampoc“, va expressar la cantant espanyola.

No obstant això, l’artista li va dir que sí que podia preguntar-li sobre qualsevol altra cosa, per exemple “de Marco Aurelio“. Quan Broncano va voler preguntar-li per alguna cita, Luz Casal li va respondre que tenia “mala memòria” i el presentador va aprofitar per a donar-li l’estocada: “Tens mala memòria excepte quan no et saluden, això sí que se’t queda…“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.