Terror en una atracció de fira a punt de bolcar al despenjar-se en funcionament

 

L’atracció funcionava amb normalitat i en la fira es respirava un ambient festiu. De sobte un dels ancoratges de l’artefacte es desprén. Es tractava d’una atracció en la qual un grup de persones són trontollats amb un pèndol a dalt i a baix aconseguint una gran altura. En un dels moments de l’ascens la base de l’aparell comença a tremolar.

Les persones que es troben en l’atracció no tarden a començar a cridar alertant als assistents. Un primer voluntari s’aferra amb força a la base per a impedir que vole per l’aire i es desencadene un accident de grans dimensions.

Després de veure la gesta nombrosos assistents de la fira s’uneixen a ell i entre tots aconsegueixen contindre l’atracció per a impedir que s’acabe de desprendre l’ancoratge.

Les imatges d’esta seqüència de tensió han causat un gran impacte en xarxes socials. Els fets van tindre lloc en un parc d’atraccions de Michigan (els EUA). Milers d’internautes agraïen la gesta heroica d’estos visitants del parc que amb la seua valentia van aconseguir evitar una tragèdia.

 

De moment es desconeixen les causes de l’ocorregut, encara que des de la companyia ho atribueixen a un “mal funcionament“. Així i tot, Kat Paye, directora de l’esdeveniment, va agrair l’actuació de tot aquell que va ajudar en l’incident. “Estic agraïda per la ràpida resposta del personal i de la comunitat”, va explicar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.

Les víctimes de la DANA confien que Mazón diga la veritat davant la jutgessa

Les víctimes mortals de la DANA del 29 d'octubre confien que Carlos Mazón, citat com a testimoni per la jutgessa de Catarroja, diga tota la veritat i aporte llum sobre la gestió de la tragèdia.