Terror en una atracció de fira a punt de bolcar al despenjar-se en funcionament

 

L’atracció funcionava amb normalitat i en la fira es respirava un ambient festiu. De sobte un dels ancoratges de l’artefacte es desprén. Es tractava d’una atracció en la qual un grup de persones són trontollats amb un pèndol a dalt i a baix aconseguint una gran altura. En un dels moments de l’ascens la base de l’aparell comença a tremolar.

Les persones que es troben en l’atracció no tarden a començar a cridar alertant als assistents. Un primer voluntari s’aferra amb força a la base per a impedir que vole per l’aire i es desencadene un accident de grans dimensions.

Després de veure la gesta nombrosos assistents de la fira s’uneixen a ell i entre tots aconsegueixen contindre l’atracció per a impedir que s’acabe de desprendre l’ancoratge.

Les imatges d’esta seqüència de tensió han causat un gran impacte en xarxes socials. Els fets van tindre lloc en un parc d’atraccions de Michigan (els EUA). Milers d’internautes agraïen la gesta heroica d’estos visitants del parc que amb la seua valentia van aconseguir evitar una tragèdia.

 

De moment es desconeixen les causes de l’ocorregut, encara que des de la companyia ho atribueixen a un «mal funcionament«. Així i tot, Kat Paye, directora de l’esdeveniment, va agrair l’actuació de tot aquell que va ajudar en l’incident. «Estic agraïda per la ràpida resposta del personal i de la comunitat», va explicar.

Últimes notícies

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.