13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Terror en una atracció de fira a punt de bolcar al despenjar-se en funcionament

 

L’atracció funcionava amb normalitat i en la fira es respirava un ambient festiu. De sobte un dels ancoratges de l’artefacte es desprén. Es tractava d’una atracció en la qual un grup de persones són trontollats amb un pèndol a dalt i a baix aconseguint una gran altura. En un dels moments de l’ascens la base de l’aparell comença a tremolar.

Les persones que es troben en l’atracció no tarden a començar a cridar alertant als assistents. Un primer voluntari s’aferra amb força a la base per a impedir que vole per l’aire i es desencadene un accident de grans dimensions.

Després de veure la gesta nombrosos assistents de la fira s’uneixen a ell i entre tots aconsegueixen contindre l’atracció per a impedir que s’acabe de desprendre l’ancoratge.

Les imatges d’esta seqüència de tensió han causat un gran impacte en xarxes socials. Els fets van tindre lloc en un parc d’atraccions de Michigan (els EUA). Milers d’internautes agraïen la gesta heroica d’estos visitants del parc que amb la seua valentia van aconseguir evitar una tragèdia.

 

De moment es desconeixen les causes de l’ocorregut, encara que des de la companyia ho atribueixen a un “mal funcionament“. Així i tot, Kat Paye, directora de l’esdeveniment, va agrair l’actuació de tot aquell que va ajudar en l’incident. “Estic agraïda per la ràpida resposta del personal i de la comunitat”, va explicar.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.