7.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Terror en una atracció de fira a punt de bolcar al despenjar-se en funcionament

 

L’atracció funcionava amb normalitat i en la fira es respirava un ambient festiu. De sobte un dels ancoratges de l’artefacte es desprén. Es tractava d’una atracció en la qual un grup de persones són trontollats amb un pèndol a dalt i a baix aconseguint una gran altura. En un dels moments de l’ascens la base de l’aparell comença a tremolar.

Les persones que es troben en l’atracció no tarden a començar a cridar alertant als assistents. Un primer voluntari s’aferra amb força a la base per a impedir que vole per l’aire i es desencadene un accident de grans dimensions.

Després de veure la gesta nombrosos assistents de la fira s’uneixen a ell i entre tots aconsegueixen contindre l’atracció per a impedir que s’acabe de desprendre l’ancoratge.

Les imatges d’esta seqüència de tensió han causat un gran impacte en xarxes socials. Els fets van tindre lloc en un parc d’atraccions de Michigan (els EUA). Milers d’internautes agraïen la gesta heroica d’estos visitants del parc que amb la seua valentia van aconseguir evitar una tragèdia.

 

De moment es desconeixen les causes de l’ocorregut, encara que des de la companyia ho atribueixen a un “mal funcionament“. Així i tot, Kat Paye, directora de l’esdeveniment, va agrair l’actuació de tot aquell que va ajudar en l’incident. “Estic agraïda per la ràpida resposta del personal i de la comunitat”, va explicar.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.