Terror en una atracció de fira a punt de bolcar al despenjar-se en funcionament

 

L’atracció funcionava amb normalitat i en la fira es respirava un ambient festiu. De sobte un dels ancoratges de l’artefacte es desprén. Es tractava d’una atracció en la qual un grup de persones són trontollats amb un pèndol a dalt i a baix aconseguint una gran altura. En un dels moments de l’ascens la base de l’aparell comença a tremolar.

Les persones que es troben en l’atracció no tarden a començar a cridar alertant als assistents. Un primer voluntari s’aferra amb força a la base per a impedir que vole per l’aire i es desencadene un accident de grans dimensions.

Després de veure la gesta nombrosos assistents de la fira s’uneixen a ell i entre tots aconsegueixen contindre l’atracció per a impedir que s’acabe de desprendre l’ancoratge.

Les imatges d’esta seqüència de tensió han causat un gran impacte en xarxes socials. Els fets van tindre lloc en un parc d’atraccions de Michigan (els EUA). Milers d’internautes agraïen la gesta heroica d’estos visitants del parc que amb la seua valentia van aconseguir evitar una tragèdia.

 

De moment es desconeixen les causes de l’ocorregut, encara que des de la companyia ho atribueixen a un «mal funcionament«. Així i tot, Kat Paye, directora de l’esdeveniment, va agrair l’actuació de tot aquell que va ajudar en l’incident. «Estic agraïda per la ràpida resposta del personal i de la comunitat», va explicar.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.