Will Smith agredeix a Chris Rock en l’escenari dels Premis Oscar

Will Smith ha sigut el gran protagonista de la gala de la 94a edició dels Oscar que s’ha celebrat aquest diumenge (matinada del dilluns a Espanya) en el Dolby Theatre de la ciutat estatunidenca Los Angeles.

I no ho ha sigut perquè a la tercera ha anat la vençuda i ha guanyat la seua primera estatueta en la categoria de Millor Actor Protagonista per la seua interpretació de Richard Williams, pares de les germanes Williams, sinó per agredir durant la gala a Chris Rock, al qual ha propinat una galtada en l’escenari després que aquest haja gastat una broma de mal gust a la seua esposa.

L’agressió s’ha produït quan Chris Rock ha eixit a l’escenari del Dolby Theatre per a entregar l’Oscar al Millor Documental. El còmic ha fet un acudit sobre el pentinat de Jada  Pinkett Smith, que portava el pèl rapat i a la qual ha dit que podria participar en la seqüela de ‘La teniente O’Neil’.

«Jada, et vull. GI Jane 2, no puc esperar a veure’t en ella«, ha fet broma Chris Rock, en referència a la pel·lícula originalment protagonitzada per Demi Moore, en la qual apareixia amb el cap rapat.

Encara que al principi va haver-hi dubtes sobre si es tractava d’un colp simulat, el públic va emmudir i el fet que Will Smith continuara increpant al presentador en tornar al seu seient va sembrar encara més dubtes.

Al contrari del que és habitual en la gala dels Oscar, Will Smith no ha volgut comparéixer a la sala de premsa després de rebre el seu premi. Tampoc ha posat amb ell en el photocall posterior.

Will Smith va perdre els papers en l’escenari dels Premis Oscar

A continuació, Will Smith ha tornat al seu lloc i des d’allí, davant el desconcert i el silenci de tots els presents en el Dolby Theatre, s’ha dirigit cridant a Chris Rock en els següents termes visiblement alterat: «Leave my wife’s name out of your fucking mouth» («Mantingues el nom de la meua esposa fora de la teua puta boca«).

Cal recordar que Jada Pinkett Smith va manifestar el passat 28 de desembre en el seu compte d’Instagram que s’havia rapat el cap pels seus problemes d’alopècia.

Malgrat que poguera semblar que formava part del guió, el fet que Will Smith haja emprat un terme prohibit en la televisió dels Estats Units ha fet saltar les alarmes sobre que la situació fora una agressió real a Chris Rock i no un gag guionitzat. De fet, la paraula ‘fucking’ ha sigut censurada per la cadena ABC als Estats Units.

La bufetada de Will Smith a Chris Rock

Tres quarts d’hora, Will Smith ha tornat a pujar a l’escenari del Dolby Theatre per a recollir l’Oscar a Millor Actor Protagonista pel seu paper en ‘El método Williams‘. Durant el seu discurs, l’intèrpret estatunidenc ha demanat disculpes a l’Acadèmia de Hollywood i a la resta de nominats, però no a Chris Rock. És més, ha semblat justificar el seu comportament comparant-se amb el personatge que li ha permés conquistar la seua primera estatueta.

Will Smith: «L’amor et fa fer coses increïbles»

Minuts després, quan Will Smith va pujar a recollir el seu Oscar a millor actor pel seu paper en ‘El método William’s, va buidar els dubtes. En un discurs ple de titubejos i incoherències, plorant a llàgrima viva i amb l’emoció a flor de pell, Will Smith va demanar disculpes a l’Acadèmia i als nominats, encara que al mateix temps va tractar de justificar-se sense al·ludir directament a l’agressió que acabava de cometre.

«Richard Williams era un valent defensor de la seua família«, va dir en el que va semblar un intent de justificació i en referència al pare de les germanes al qual interpreta i que li ha valgut l’Oscar.

«En aquest moment de la meua vida, estic superat pel que Déu em convida a ser i a fer en el món«, va prosseguir abans d’al·ludir al paper protector que va tindre amb les seues companyes de repartiment, les dos actrius que feien de les Williams.

«En aquest negoci a vegades has de suportar que la gent t’insulte i et falte el respecte i tu has de somriure i dir que tot està bé«, va assenyalar l’actor.

També va esmentar que el seu company Denzel Washington li havia advertit que anara amb compte perquè «en el moment més alt és quan el dimoni va per tu«.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU