Anuncios

Will Smith agredeix a Chris Rock en l’escenari dels Premis Oscar

Will Smith ha sigut el gran protagonista de la gala de la 94a edició dels Oscar que s’ha celebrat aquest diumenge (matinada del dilluns a Espanya) en el Dolby Theatre de la ciutat estatunidenca Los Angeles.

I no ho ha sigut perquè a la tercera ha anat la vençuda i ha guanyat la seua primera estatueta en la categoria de Millor Actor Protagonista per la seua interpretació de Richard Williams, pares de les germanes Williams, sinó per agredir durant la gala a Chris Rock, al qual ha propinat una galtada en l’escenari després que aquest haja gastat una broma de mal gust a la seua esposa.

Anuncios

L’agressió s’ha produït quan Chris Rock ha eixit a l’escenari del Dolby Theatre per a entregar l’Oscar al Millor Documental. El còmic ha fet un acudit sobre el pentinat de Jada  Pinkett Smith, que portava el pèl rapat i a la qual ha dit que podria participar en la seqüela de ‘La teniente O’Neil’.

Jada, et vull. GI Jane 2, no puc esperar a veure’t en ella“, ha fet broma Chris Rock, en referència a la pel·lícula originalment protagonitzada per Demi Moore, en la qual apareixia amb el cap rapat.

Encara que al principi va haver-hi dubtes sobre si es tractava d’un colp simulat, el públic va emmudir i el fet que Will Smith continuara increpant al presentador en tornar al seu seient va sembrar encara més dubtes.

Al contrari del que és habitual en la gala dels Oscar, Will Smith no ha volgut comparéixer a la sala de premsa després de rebre el seu premi. Tampoc ha posat amb ell en el photocall posterior.

Will Smith va perdre els papers en l’escenari dels Premis Oscar

A continuació, Will Smith ha tornat al seu lloc i des d’allí, davant el desconcert i el silenci de tots els presents en el Dolby Theatre, s’ha dirigit cridant a Chris Rock en els següents termes visiblement alterat: “Leave my wife’s name out of your fucking mouth” (“Mantingues el nom de la meua esposa fora de la teua puta boca“).

Cal recordar que Jada Pinkett Smith va manifestar el passat 28 de desembre en el seu compte d’Instagram que s’havia rapat el cap pels seus problemes d’alopècia.

Malgrat que poguera semblar que formava part del guió, el fet que Will Smith haja emprat un terme prohibit en la televisió dels Estats Units ha fet saltar les alarmes sobre que la situació fora una agressió real a Chris Rock i no un gag guionitzat. De fet, la paraula ‘fucking’ ha sigut censurada per la cadena ABC als Estats Units.

La bufetada de Will Smith a Chris Rock

Tres quarts d’hora, Will Smith ha tornat a pujar a l’escenari del Dolby Theatre per a recollir l’Oscar a Millor Actor Protagonista pel seu paper en ‘El método Williams‘. Durant el seu discurs, l’intèrpret estatunidenc ha demanat disculpes a l’Acadèmia de Hollywood i a la resta de nominats, però no a Chris Rock. És més, ha semblat justificar el seu comportament comparant-se amb el personatge que li ha permés conquistar la seua primera estatueta.

Will Smith: “L’amor et fa fer coses increïbles”

Minuts després, quan Will Smith va pujar a recollir el seu Oscar a millor actor pel seu paper en ‘El método William’s, va buidar els dubtes. En un discurs ple de titubejos i incoherències, plorant a llàgrima viva i amb l’emoció a flor de pell, Will Smith va demanar disculpes a l’Acadèmia i als nominats, encara que al mateix temps va tractar de justificar-se sense al·ludir directament a l’agressió que acabava de cometre.

Richard Williams era un valent defensor de la seua família“, va dir en el que va semblar un intent de justificació i en referència al pare de les germanes al qual interpreta i que li ha valgut l’Oscar.

En aquest moment de la meua vida, estic superat pel que Déu em convida a ser i a fer en el món“, va prosseguir abans d’al·ludir al paper protector que va tindre amb les seues companyes de repartiment, les dos actrius que feien de les Williams.

En aquest negoci a vegades has de suportar que la gent t’insulte i et falte el respecte i tu has de somriure i dir que tot està bé“, va assenyalar l’actor.

També va esmentar que el seu company Denzel Washington li havia advertit que anara amb compte perquè “en el moment més alt és quan el dimoni va per tu“.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios