Whatsapp: la nova actualització que canviarà per sempre la manera d’utilitzar-ho

Ejemplo de shortcode con estilo
L’aplicació de missatgeria instantània Whatsapp ha anunciat un canvi en la forma en la qual poden veure’s als usuaris que canvia per sempre la forma en la qual se sol ‘xafardejar‘ en l’app. Ho ha confirmat el propi servei tècnic de la companyia propietat de Facebook, que a més introdueix modificacions com l’opció d’escoltar les notes de […]

L’aplicació de missatgeria instantània Whatsapp ha anunciat un canvi en la forma en la qual poden veure’s als usuaris que canvia per sempre la forma en la qual se sol ‘xafardejar‘ en l’app. Ho ha confirmat el propi servei tècnic de la companyia propietat de Facebook, que a més introdueix modificacions com l’opció d’escoltar les notes de veu de manera completa abans si vol que s’envien a l’altre usuari.

Alguns ja han pogut adonar-se que, després de l’última actualització, quan acabem de gravar un àudio no s’envien directament al destinatari, sinó que es queda com una barra de reproducció al començament de la conversa. Posteriorment dona l’opció tant d’enviar la nota d’àudio com d’eliminar-la, a més de poder reproduir-la sense que hàgem d’enviar-la necessàriament. Però l’últim canvi té més a veure amb les noves polítiques de privacitat de la companyia propietat de Mark Zukcerberg i Meta.

 

L’última actualització de Whatsapp

 

Alguns usuaris s’han adonat que alguna cosa havia canviat en les últimes setmanes en el que a l’hora de “última connexió” es refereix. I és que, per a moltes persones, de sobte havia desaparegut.

No es tracta que aqueixes persones t’hagen bloquejat o que hagen canviat la seua configuració, sinó que Whatsapp canvia per sempre la visibilitat de l’última hora en línia dels usuaris desconeguts. Això és, aquells amb els quals mai s’hagen intercanviat missatges o aquells que no ens hagen inclòs en la seua llista de contactes.

Ho explicava una usuària a través de Twitter que, assegurava, havia rebut una explicació per part del suport tècnic. “És una nova eina de seguretat. He rebut aquesta resposta del servei tècnic hui. Si la persona no té el teu número entre els seus contactes o no has enviat ni un sol missatge amb ell, “l’última connexió” ja no pot veure’s”, assegurava.

Al costat del missatge apareixia la contestació de la pròpia companyia, que anunciava que es tractava d’un canvi fruit de les noves polítiques de Seguretat i Privacitat. “Per a millorar la privacitat i seguretat dels nostres usuaris estem fent que siga més difícil per a les persones que no conegues i amb les quals no has xatejat que puga veure la teua última connexió en Whatsapp. Això no canvia res entre tu i els teus amics, família i companys de treball als quals conegues o amb els quals t’hages enviat missatges abans”, concretava el departament de comunicació de Whatsapp.

 

Així es podrà ocultar el teu perfil en Whatsapp

 

A més de l’hora de connexió i les notes d’àudio, l’app presenta noves modificacions. Tal com avancen des del portal WeBetaInfo, l’empresa propietat de Facebook ja està desenvolupant en les versions 2.21.23.14 beta de Whatsapp l’opció “Els meus contactes, excepte…”, en les quals podrem afegir a quins contactes restringirem mentre nosaltres sí que podem continuar veient les seues fotos i la seua informació.

Això sí, existeix un matís important: l’hora de connexió serà diferent, ja que si seleccionem que un usuari en concret no puga veure la nostra, nosaltres tampoc podem veure la seua, no com en els altres dos casos en els quals podem continuar ‘xafardejant’.

Diferent és el cas dels estats que s’eliminen a les 24 hores. Amb aquests ja era possible ocultar-los des del primer moment en el qual estaven disponibles en l’app de Meta. Per tant, aquesta nova opció només estarà disponible en les versions Beta de Whatsapp fins que, eventualment, arribe a tots els usuaris que la utilitzen. Però això serà pròximament.

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari

Diana Morant ha presidit a València un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari ocorregut a la província de Toledo. L’acte s’ha celebrat davant de la Delegación de Gobierno de la Comunitat Valenciana.

El Valencia busca, a la tercera, un triomf sobre el Barça que el mantinga en la zona alta

El Valencia Basket visitarà divendres el Barça en la novena jornada de l’Eurolliga, després d’haver perdut dos partits contra l’equip català. Els valencians arriben amb sis victòries en huit partits i ocupen la segona plaça.

La vaga suprimix el 22 % dels trens d’alta velocitat i el 20 % de l’Euromed

La vaga de maquinistes ha afectat les connexions amb Valencia, Castellón i Alicante. S’ha suprimit el 22 % dels trens d’alta velocitat i el 20 % de l’Euromed.

Nikola Mirotic es perdrà diversos partits amb el Valencia Basket

Nikola Mirotic estarà de baixa diversos partits per una lesió muscular a l’adductor de la cama esquerra. No jugarà divendres contra el Barça.

Valencia Basket, ben posicionat per a ser franquícia de l’Eurolliga

Chus Bueno considera que Valencia Basket té les condicions per a ser franquícia. Els clubs propietaris decidiran en un o dos mesos quins aspirants trien.

València reunirà el sector de l’alvocat per a analitzar els reptes del cultiu

El IV AguacateForum reunirà el 24 de novembre a València productors, experts i empreses per a debatre els reptes i les oportunitats del cultiu de l’alvocat.

Retards en la línia d’alta velocitat Madrid-Llevant per una incidència en un tren Ouigo

Una incidència en un tren Ouigo aturat a Aranjuez ha provocat retards en la línia d’alta velocitat entre Madrid i Llevant. Els passatgers rebran trasllats i compensacions segons el trajecte.

La vaga de maquinistes de Renfe manté els serveis mínims després de l’accident d’Urda

El sindicat Semaf ha iniciat una vaga de 24 hores en Renfe, un dia després de l’accident d’Urda. Els serveis mínims varien segons el tipus de tren.