17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Marcelino avisa: serà molt difícil i dependrà de la motivació

Marcelino García Toral va advertir que l’eliminatòria de Copa del Rei a partit únic en Lebrija enfront de l’Antonià serà exigent i que la passada dependrà en gran manera de l’actitud amb la qual ix-te el seu equip. ‘El partit serà molt complicat, molt difícil, i dependrà de tota la motivació pròpia que posem’, va dir en roda de premsa.

Camp xicotet i sintètic

El tècnic va subratllar que les particularitats de l’estadi —dimensions reduïdes i gespa artificial— igualen el dol malgrat el major potencial del Vila-real. Segons va explicar, en un terreny així preval la capacitat d’adaptació i l’eficàcia, perquè l’objectiu és superar la ronda i la Copa oferix l’opció de barallar un títol. Amb un espai tan curt, cada acció pesa més i els errors castiguen amb rapidesa, de manera que la gestió de segones jugades i pilotes dividides es torna determinant.

També va anticipar una trobada amb menys continuïtat i moltes disputes condicionades per la grandària del camp i el pot de la superfície. ‘Espere un rival súper motivat i il·lusionat. Allí en el seu camp és molt solvent, el tenen dominat, tant la superfície com les distàncies. Troba gol amb facilitat. Del seu grup, dels millors equips com a local. Veurem aturades constants, poca continuïtat en el joc, rebutges i segones jugades. Les distàncies obliguen a això. És un escenari molt diferent i una idea de joc diferent, i hem d’adaptar-nos, i imposar la nostra major qualitat’, va afegir.

Va recordar a més que per al conjunt sevillà es tracta de ‘un partit especial’, amb ‘un ingrés econòmic important i tindre la possibilitat d’eliminar a un Primera Divisió’, per la qual cosa va augurar que ‘Posaran tot ells’. Eixe incentiu, va explicar, farà que el rival eleve la seua intensitat i convertisca cada disputa en una ocasió per a inclinar el partit, un context en el qual qualsevol avantatge parcial pot allargar les pèrdues de temps i els talls del joc.

Eficàcia per damunt de la lluentor

Marcelino va qualificar a l’Antonià com ‘el pitjor rival possible‘ en este context i va remarcar que el seu equip havia de viatjar amb il·lusió i ambició, però sense perdre de vista la dificultat de l’escenari. Va insistir que l’única cosa important en 90 minuts era guanyar i que, en estes condicions, la brillantor no era el camí: ‘Brillantor és impossible’. D’ací ve que el pla passe per minimitzar riscos, imposar-se en dols i ser contundents en les àrees, assumint que el desenrotllament pot ser més directe i amb menys elaboració de l’habitual.

Les condicions del terreny, va admetre, influirien en l’elecció de l’onze. Va assenyalar que evitaran exposar en excés a futbolistes el físic dels quals puga ressentir-se de la gespa artificial i que, si hi ha molèsties en els genolls, extremaran les precaucions per a limitar el risc de lesió propi d’una superfície més dura.

Qüestionat per la seua designació com a entrenador del mes en Lliga, va restar protagonisme personal i la va atribuir al rendiment col·lectiu: ‘ve atorgada per les victòries de l’equip’, agraint el treball dels seus jugadors i del cos tècnic. En la seua anàlisi final, el tècnic va lligar el passe a competir amb màxima concentració, acceptar el guió que imposa el camp i prioritzar el resultat per damunt de l’estil.

Últimes notícies

Junqueras demana a Junts servir a la societat i deixar les baralles i reconciliacions constants

En una visita a zones afectades per la dana, el líder d'ERC ha instat a Junts a centrar-se en el servici públic i ha urgit a PSOE i Junts a complir compromisos. També ha mostrat suport als damnificats i ha lamentat la lentitud de les infraestructures de protecció.

Dos detinguts per l’homicidi de l’home desaparegut a Sueca al febrer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per l'homicidi d'un home desaparegut a Sueca des de febrer i va localitzar restes en una parcel·la vinculada a un d'ells. La identitat de les restes s'està verificant.

El Congrés publicarà en el Butlletí els textos en valencià de les iniciatives aprovades definitivament facilitats per l’AVL

El Congrés publicarà en el Butlletí Oficial de les Corts Generals les versions en valencià de les iniciatives legislatives aprovades definitivament, tal com les facilite l'AVL. El conveni, firmat per Francina Armengol i Verònica Cantó, preveu dos anys de vigència, 25.000 euros anuals i una comissió de seguiment.

El Govern confirma com a violència masclista l’assassinat de Oriana a Alacant

El Govern ha confirmat com a violència masclista l'assassinat de Oriana, de 29 anys, a Alacant. No hi havia denúncies prèvies i el presumpte agressor es va suïcidar.

Pérez Llorca configura un Consell amb 11 carteres i manté a 8 consellers de Mazón

Pérez Llorca ha ampliat el Consell a 11 conselleries, amb tres vicepresidències, manté a huit consellers de Mazón i relleva a Ruth Merino. L'estructura s'ha reorganitzat amb noves carteres i amb Política Lingüística sota Presidència.

Compromís acusa a Pérez Llorca d’insultar a les víctimes en mantindre el Consell de Mazón

Joan Baldoví ha acusat a Juanfran Pérez Llorca de 'insultar novament' a les víctimes de la dana en mantindre la pràctica totalitat del Consell de Carlos Mazón. El síndic de Compromís ha retret la continuïtat de càrrecs i l'absència d'eleccions.

Morata defén una Comunitat Valenciana estratègica per a Europa

Morata ha afirmat que la Comunitat viu una oportunitat històrica per a ser estratègica a Europa i ha exigit infraestructures clau, energia estable i vivenda per a atraure talent.

Les robes de les víctimes de Pompeia reaviven els dubtes sobre la data de l’erupció

Un estudi de la Universitat de València sobre catorze calcs de Pompeia ha qüestionat que l'erupció ocorreguera el 24 d'agost del 79 d. C. Les peces de llana pesada i altres indicis domèstics apunten a un moment més tardà o a condicions inusualment fredes.