Sandra Barneda destapa a José Luis Moreno: Em va dir que m’anava a tallar el coll

L’any 2014 José Luis Moreno va protagonitzar una de les seues aparicions més lamentables en televisió. El presentador va acceptar ser entrevistat en el programa de Telecinco ‘Hable con ellas‘, sense saber que s’estava ficant en la gola del llop. L’empresari i productor espanyol creia que anava al programa a repassar la seua extensa trajectòria en la televisió, sense saber que el contingut estava a punt de canviar.

Les conductores del programa van començar a parlar-li del que ocorria darrere de les càmeres i de les queixes que tenien molts professionals sobre el tracte que li havien donat. Concretament Sandra Barneda va ser molt dura amb ell i va intentar que admetera que no sempre havia sigut un bon pagador.

Alguna cosa que va molestar molt a José Luis Moreno i que anteriorment eixe mateix programa, havia concedit una entrevista en la qual Yolanda Ramos li va traure els colors per haver-li de bastants diners. Moreno no estava disposat a tornar a caure en el mateix parany i encara que en directe va intentar mantindre les maneres. El pitjor va arribar quan el programa es va anar a publicitat.

Amenaçes

 

Després de la detenció de José Luis Moreno, acusat de liderar un entramat empresarial de més de 700 mercantils per a blanquejar a tercers diners procedents del tràfic de drogues, ha anat eixint a la llum nombrosos afectats, anònims i celebrities, afectats pel productor i empresari.

Un dels testimoniatges més impactants ho va donar este dimecres Sandra Barneda, que va tindre una forta topada fa uns anys amb Moreno i va patir en carns pròpies el seu caràcter.

«En ‘Hable con ellas’ ho vaig viure en primera persona… en una pausa publicitària em va dir que m’anava a tallar el coll si continuava preguntant com vaig preguntar», va assegurar la presentadora en ‘Sálvame’. «M’ho va repetir diverses vegades: et tallaré el coll, et tallaré el coll«.

Per a Barneda, Moreno és «un símbol d’una Espanya que ja ha desaparegut«. «Estava acostumat a tindre impunitat i a actuar des de la màfia més retrògrada i des del poder que, crec, forma part d’una altra època», va assenyalar.

A més, ‘Sálvame’ va emetre els àudios d’eixa discussió en publicitat on es veu a un José Luis Moreno molt agressiu: «Però és que tu et creus que m’importa a mi tres caralls que t’ofengues tu? Tu qui eres?», li etzibava a Sandra, que arribava a dir-li: «Perdona, no em parles així».

«Com que no et parle així? No em parles tu a mi així. Qui eres? Que fas? Quina és la teua carrera?… Ni una més, ni una més», li etzibava el productor televisiu emportant-se el dit al coll.

Altres personatges que hi han tingut una mala experiencia amb el productor

 

La periodista, escriptora i presentadora no ha sigut l’única que ha alçat la veu contra el productor.  Yolanda  Ramos, Serafín Zubiri, Miguel Lago, Lydia Lozano i altres tants companys de la professió, mediàtics i anònims, han parlat de l’empresari madrileny abans i després que isquera a la llum la notícia de la seua detenció.

Han sigut molt sonats els casos de personalitats que denuncien que el productor de televisió els ha deixat a deure diners. No obstant això, hi ha altres elements truculents que sobrevolen al conegut ventríloc, com la presència d’alguns homes del món de l’espectacle -ja foren cantants, models, actors…- que han viscut a la seua casa, alguns dels quals han parlat d’una relació que sembla alguna cosa més que amistat.

 

Rafa Mora ha deixat entreveure una cosa similar, encara que en menor mesura, que li va marcar en la seua trobada amb José Luis Moreno en 2013 gràcies a la seua participació en la seua sèrie ‘Esposados’, de Telecinco. Així, el col·laborador va parlar de les suposades intencions que tindria José Luis Moreno amb ell: «Vaig notar que em desitjava».

Últimes notícies

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.