Una dona dona a llum a bessons i mor per coronavirus sense arribar a conéixer-los

 

Una dona de 46 anys, identificada com Paola Flores, va morir per complicacions del coronavirus 10 dies després d’haver donat a llum als seus bessons.

Els metges van avançar la cesària a la pacient perquè devien intubar-la a causa de la dificultat per a respirar i la mare no va arribar a conéixer als seus fills. Els bebés van nàixer prematurs, per cesària, i es troben en bon estat.

La dona havia acudit a diversos tractaments de fertilitat per a quedar-se embarassada, i esta vegada ho havia aconseguit

 

Segons informa Clarín, els bessons, una xiqueta i un xiquet, tenen 16 dies de nascuts. Es troben ingressats en l’àrea de neonatologia de l’hospital Español, situat en la localitat de Godoy Cruz, Gran Mendoza. L’evolució dels xicotets és bona i reben nombroses visites de familiars, com el seu pare i la seua àvia, segons ha explicat el director de l’hospital, Walter Vázquez.

El centre hospitalari està commogut per com han transcorregut els fets. La dona havia acudit a diversos tractaments de fertilitat per a quedar-se embarassada, i esta vegada ho havia aconseguit.

No obstant això, al no estar vacunada, la seua salut va acabar afectada en contagiar-se de covid19, segons el rotatiu argentí. La dona, després de donar a llum, va morir al sisé dia d’haver ingressat.

Flores, segons les fonts consultades, va passar l’inici de la malaltia sense massa complicacions, però després va començar a saturar menys oxigen en sang i va ser traslladada a teràpia intensiva per a ser tractada.

«L’equip mèdic que l’assistia va resoldre que havia d’entubar-la i abans d’això calia realitzar el part, perquè corria risc la vida dels bebés”, va detallar el doctor Vázquez.

 

L’únic antecedent de risc que tenia la dona era obesitat

 

L’únic antecedent de risc que tenia la dona era obesitat. Cursava el seu sisé mes d’embaràs quan els metges de teràpia intensiva van decidir realitzar la cesària davant l’agreujament de la seua salut. Tant ella com el seu marit Matías, el pare dels bessons, van estar d’acord amb avançar el part.

Els bebés, després del part, van ser derivats a teràpia intensiva infantil i després a neonatologia. Des d’eixe moment són alimentats a través d’una sonda amb llet materna, del banc de llet de l’hospital. Els menors es troben fora de perill.

Últimes notícies

Un any i nou mesos de presó per estafar el seu tio besavi amb Bizum i caixer

Una dona ha acceptat un any i nou mesos de presó per estafar 1.520 euros al seu tio besavi a Alicante, aprofitant-se del seu telèfon mòbil i de la seua targeta bancària.

Així serà l’estrena d’Aguirre amb el València: Racing, Athletic i Vila-real

Javier Aguirre debutarà amb el València en un octubre clau amb duels davant Racing, Athletic, Vila-real i un possible quart partit contra l’Elx per eixir del descens.

El Levante afrontarà quatre partits de Lliga en un octubre intens

El Levante disputarà en octubre quatre jornades de LaLiga EA Sports, amb dos partits al Ciutat de València i dos a domicili, entre ells l ajornat contra l Athletic Club.

Els partits que marcaran l’octubre de l’Elx: Celta, Rayo i fins a dos derbis

L’Elx, en descens però revitalitzat per la seua primera victòria, afronta un octubre clau amb Celta, Villarreal, Rayo i un possible derbi amb el València.

L’Audiència de València obliga a reobrir una causa arxivada contra un rector per agressió sexual

L’Audiència de València ha ordenat reactivar la investigació per una presumpta agressió sexual comesa el 2022 per un rector, després que el jutjat l’haguera arxivada per una valoració de la personalitat de la denunciant. El tribunal critica que el jutge instructor fera juís psicològics i recorda que els informes pericials veien el testimoni compatible amb la veracitat.

València tanca parcs, mercats i col·legis al sud per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat els protocols per alerta taronja per pluges i groga per tempestes, amb tancament d’instal·lacions, suspensió de classes en zones inundables del sud i cancel·lació d’activitats a l’aire lliure.

Gulácsi reclama més solidesa defensiva al Vila-real

El porter del Vila-real Peter Gulácsi insistix que l’equip ha d’alçar el nivell defensiu i acumular més porteríes a zero, i valora el progrés amb Íñigo Pérez abans d’enfrontar-se al Real Madrid.

Anselm Kiefer celebra la integració de les seues obres al Centre d’Art Hortensia Herrero

L’artista alemany ha visitat la mostra temporal al Centre d’Art Hortensia Herrero de València i ha expressat la seua satisfacció per la integració de les obres en l’antic palau. La presidenta de la Fundació avança que només hi haurà exposicions temporals en ocasions especials.