Qui va ser el gran amor de Mila Ximénez? I no és Manolo Santana

 

En contra dels que creuen que Manolo Santana va ser el gran amor de Mila Ximénez, la realitat és ben diferent i ens porta a la ciutat marroquina de Tetuan. Allí exercia com a psiquiatre Rafael Aguilera, l’home pel qual bevia els vents la periodista, l’amor de la seua vida, amb el qual va mantindre una relació Intermitent de deu anys fins a la seua ruptura definitiva en 1998.

Es van conéixer a la fi dels huitanta, ell era un milionari empresari i psiquiatre de renom, ella una “estrela” mediàtica que acabava d’eixir d’un complicat divorci amb el seu fins llavors marit, el tenista Manolo Santana, para de la seua única filla, Alba. De seguida es van adonar que eren ànimes bessones, que estaven fets l’u per a l’altre.

Anys més tard, en el 2013, la col·laboradora de ‘Salvame’ em confessava que “continue portant a eixe home en el meu cor, impossible oblidar-li”. Es volien, però no s’entenien per igual. Parlaven per telèfon de tant en tant per a explicar-se les seues coses, però la reconciliació va brillar per la seua absència.

Ironies de la vida, Aguilera va morir víctima d’un infart el 23 de febrer del 2018, mentre menjava en un restaurant a escassos quatre-cents metres del domicili de la dona a la qual idolatrava. Un comiat infeliç marcat per la desgràcia.

Va ser el seu íntim amic, Kiko Hernández, qui li va donar tan fatídica notícia, minuts després que una persona pròxima a Rafael li comunicara la seua defunció. Ella es va posar immediatament en contacte amb aqueixa persona, potser buscant que la notícia no fora certa, però després de confirmar-la va cridar a la filla de Rafael, qui, emocionada, li va dir que el seu pare li va confessar que Mila era el seu gran amor, la dona que portava sempre en el seu cor.

La tertuliana va ratificar l’anterior amb sentides paraules: “va ser l’amor de la meua vida, no he tornat a mantindre una relació sentimental tan profunda des que vam trencar. Estic escarmentada. Hui els meus amors són la meua filla i els meus nets. No em compensa tornar a enamorar-me. Ja he viscut el que havia de viure en aqueixa parcel·la… el meu temps ara és per a mi i els meus. Vull estar tranquil·la”.

Eixe adeu irreversible la va sumir en una depressió terrible, i més en descobrir que podien haver-se travessat al carrer aquell dia tan fatídic. Una setmana més tard, en el seu blog de la revista Lecturas, una desconsolada Mila llançava un missatge e que demostrava un estat de dolor i impotència absoluts: “hui s’ha anat una part de la meua vida. La mort m’ha arrancat un futur carregat de passió i carícies alienes al món. Mai tornaré a abraçar-li en aqueix món màgic de clandestinitat”.

L’escriptora va confessar que fins hui es penedia de no haver pogut demostrar-li tot el seu amor a l’empresari marroquí i que després de la seua defunció s’anava un tros del seu cor amb ell.

Últimes notícies

Les pluges deixen fins a 118 l/m² a Castelló i el litoral continua en avís roig

Les fortes precipitacions d’este divendres han deixat fins a 118,4 l/m² a Peníscola i mantenen el litoral de Castelló en avís roig fins al migdia. També s’han registrat quantitats destacades a diverses localitats de la província de València.

Sis detinguts a Almassora per tràfic de drogues i robatoris violents

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones a Almassora, d’entre 18 i 48 anys, per delictes de tràfic de drogues, robatoris amb violència i reclamacions judicials pendents.

La UD Vall d’Uxó es juga el liderat en una jornada marcada per la pluja

La cinquena jornada del grup VI de Tercera Federació arriba amb la UD Vall d’Uxó al capdavant i amb diversos partits condicionats per les fortes pluges caigudes en la Comunitat Valenciana.

Desmantellada una banda que robava en aparcaments de comerços amb el mètode del cogotero

La Guardia Civil ha desarticulat una organització criminal itinerant que robava en aparcaments de comerços amb el mètode del cogotero o siembra, amb almenys 50 fets i 110.000 euros sostrets, i el cabdill ha ingressat en presó provisional.

Els albergs de València acollixen 82 persones sense llar per l’alerta per pluges

Cruz Roja ha atés 82 persones sense llar en dos albergs provisionals a València, oberts per l’Ajuntament i la Generalitat davant l’alerta meteorològica per fortes pluges.

València clausura tres passos inferiors per la pluja intensa i el risc d’embassaments

València ha tancat tres passos inferiors per precaució davant la pluja intensa que cau des d’este dilluns i el risc d’embassaments. El desmuntatge de la Fira de Mostres també està provocant trànsit dens en un altre pas inferior.

69 incidents per pluja en 24 hores a València i Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 69 incidències per les pluges i tempestes entre dijous de matinada i les 8.00 hores de divendres, principalment a les províncies de València i Castelló.

Ruixats i tronades al litoral valencià este cap de setmana amb oratge més fresc

El primer cap de setmana d’octubre arribarà amb cels nuvolosos, ruixats localment forts al litoral central i nord i un descens de les temperatures, sobretot a Castelló. El vent bufarà de llevant i gregal, amb temporal marítim a tota la costa valenciana.