Julia Otero deixa sense alé als seus oients confessant el seu estat actual

Fa a penes tres mesos que va donar a conéixer la notícia que li ha trastocat la vida. En un missatge a través del seu programa ‘Julia en la Onda’, Julia Otero confirmava que pateix un càncer intestinal contra el qual ja ha començat la batalla. Des de llavors, han sigut molts els missatges de suport que ha rebut al seu torn que ella mateixa ha donat diverses mostres d’agraïment a aquells que li han fet arribar el seu afecte.

Encara que durant algunes setmanes va voler estar una mica allunyada de les xarxes socials, la realitat és que a poc a poc ha tornat a deixar-se veure en estes. I en les seues últimes publicacions no ha dubtat a continuar explicant com es troba ara que han passat els primers mesos des que li van confirmar que tenia esta malaltia.

Així, un dels seus últims missatges en Instagram explicava com li està anant en estes últimes setmanes en les quals segueix el seu tractament. Això sí, no relatava exactament com li va amb la teràpia que està portant contra el càncer, sinó una altra de les recomanacions que li han fet els seus metges per a seguir amb la seua batalla.

«El meu oncòleg m’envia a passeig i soc obedient. Cada dia 6, 7 o 8 quilòmetres», això és el que escrivia la locutora de ràdio al costat d’una emoticona d’un àngel. A més donava el detall clau per la qual cosa és bo per a ella esta pràctica: «Així s’estimula la producció d’uns éssers molt simpàtics anomenats neutròfils». I és que este tipus de glòbuls blancs molt importants per al sistema immunitari es veuen alterats amb la quimio, posant-se en nivells molt baixos.

#MeEstoyHaciendoUnMáster i #CurandoYAprendiendo amb estes dos etiquetes que demostren el seu optimisme tancava el seu missatge que anava acompanyat també d’una foto. En ella li la pot veure somrient en el camp i acompanyada del seu gos.

La presentadora ja ha anat donant detalls sobre el seu estat de salut

 

Però com déiem, està no és la primera publicació que ha fet Julia Otero en les últimes setmanes en el seu compte d’Instagram. Fa a penes dos setmanes era el seu aniversari i compartia una nova fotografia i un altre missatge als seus seguidors en xarxes. Julia Otero escrivia que «és un aniversari feliç, malgrat tot. Celebrar la vida al costat de les persones volgudes mai va tindre més sentit», donant les gràcies a tots aquells que l’havien felicitada.

 

 

Abans d’eixa, fa una mica més d’un mes havia relatat com ja era una de les persones afortunades que havien sigut vacunades contra el covid. Va compartir imatges seues tant rebent la primera com la segona dosi. Però va anar amb la primera on va enviar un missatge molt emotiu: «A Catalunya esta és la setmana dels pacients oncològics en tractament i els trasplantats. És la Comunitat pionera a fer-ho. Gràcies».

 

 

Però pocs dies abans que es complira el primer mes des que va ser diagnosticada quan va fer el primer part sobre el seu estat de salut. «Bon dia! No és fàcil trobar paraules que expressen la gratitud que sent abans de res l’afecte que he rebut estes setmanes. Persones públiques, anònimes, oïdores, amics, col·legues… Gràcies a tots per espentar. Tot va bé», amb estes paraules enviava el primer missatge a través del seu compte de Twitter.

 

 

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.

La nova APP GVA+Salut incorpora SIP virtual i accés a imatges clíniques

La Conselleria de Sanitat ha renovat l'APP GVA+Salut amb targeta SIP virtual, accés a imatges clíniques i noves ferramentes digitals per a agilitzar l'atenció i donar més autonomia al pacient.

Set detinguts per usar associacions cannábicas de Torrevieja com a punts de venda de droga

La Guàrdia Civil arresta a set responsables de cinc associacions cannábicas de Torrevieja per utilitzar-les com a punts de venda de marihuana i haixix, amb un menor implicat en l'activitat.

Espanya es mesura a Sèrbia amb el retorn de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i el dubte de Joan García

La selecció espanyola afronta un amistós exigent davant Sèrbia en La Ceràmica, amb el retrobament de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i la possible posada de llarg de Joan García en la porteria.