27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

He perdut les ganes de viure: preocupació per l’estat de Paula Echevarría

Paula Echevarría viu un moment molt dolç després de donar a llum al seu segon fill. El xicotet Miki ha arribat al món de l'actriu dotze anys després d'estrenar maternitat amb Daniella, la filla que va tenir durant del seu matrimoni amb David Bustamante. Després d'iniciar una idíl·lica relació amb Miguel Torres, la influencer i l'exfutbolista van fer un pas més enllà relació en convertir-se en pares del seu primer fill, que va néixer el passat 11 d'abril.

L'arribada del xicotet ha sigut una veritable benedicció per a la parella, però no tots els aspectes de la seua maternitat han sigut ben rebuts per Paula Echevarría. I és que l'actriu està exhausta per les seqüeles del postpart.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Paula Echevarría revela el dur procés que està duent a terme per a recuperar-se del postpart

Els seguidors de Paula Echevarría a Instagram han sigut testimonis de tot l'embaràs de l'actriu. Com a bona influencer, l'exparella de David Bustamante ha compartit amb els seus fans tot el procés de gestació del bebé i les rutines d'exercicis i alimentació que ha seguit durant l'embaràs per a intentar mantenir la forma. Malgrat els esforços de l'actriu per no perdre la forma durant la gestació, resulta impossible aturar el canvi físic que es produeix de manera natural tant abans com després del part.

Paula Echevarría és conscient que no és el tipus de persona que es queda «com l'os d'una oliva» després de donar a llum i, per això, s'ha posat mans a l'obra per a recuperar la seua forma física. L'actriu ha représ la seua intensa activitat física, alhora que controla al màxim la seua dieta, un règim molt estricte que, fins i tot, ha arribat a donar-li disgustos emocionals.

Presumint del seu bon sentit de l'humor, Paula Echevarría ha reconegut que la dieta li està passant factura emocionalment a causa de la duresa de renunciar a certs aliments i fer llargues sessions al gimnàs. «Sense menjar carbohidrats i fent molt exercici, en una setmana he perdut el 49% de les ganes de viure», assenyalava al seu compte d'Instagram. «Sant Ignasi, Sant Ignasi, que baixe la panxa sense anar al gimnàs», pregava la influencer en un altre stories acompanyat d'un meme de la sèrie 'Els Simpson'.

Preocupació per la dieta que està seguint la influencer

Paula Echevarría sempre ha mostrat la seua preocupació per les seqüeles del part en to d'humor. «Si el bebé ja està fora, què hi ha aquí dins encara? Serà la felicitat que ocupa espai?» li preguntava als seus seguidors després de donar a llum. No hi ha dubte que l'actriu es mostra radiant i feliç en esta nova etapa de la seua vida, motiu pel qual la seua salut emocional no és una preocupació per als seus seguidors.

Tot i això, el seu estricte règim alimentari sí que és objecte de preocupació per als seus fans, ja que aquest tipus de dietes que eliminen per complet el consum de carbohidrats fan perdre pes ràpidament, però no són equilibrades. «No són bones perquè no són dietes equilibrades que a la llarga es puguen mantenir. Les dietes que són massa restrictives poden provocar a la llarga un efecte rebot», assenyala la doctora Mar Mira, de la clínica Mira+ Cueto, a la revista 'Harper Bazaar'.

Els carbohidrats constitueixen la principal font d'energia i eliminar-los de la dieta provoca un desequilibri que pot tenir conseqüències negatives per a l'organisme. Este tipus de dietes tan agressives s'han fet populars per la seua rapidesa i eficàcia, però els efectes perjudicials són majors que els beneficis.

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.