Paz Padilla revela la possible tornada d’Antonio David: «Haurà d’ensenyar proves»

L’arribada de la docu-sèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ va revolucionar per complet els passadissos de Telecinco. La productora encarregada ja va avisar que la seua emissió obligaria a reescriure la història del món del cor, però el que ningú esperava és que això comportés l’acomiadament i la desaparició de certs col·laboradors de la cadena.

El principal afectat va ser Antonio David Flores, que va ser acomiadat de ‘Sálvame’ justament l’endemà que s’emetés el primer lliurament del documental. Des d’este moment, Flores ha estat totalment allunyat dels mitjans i només ha aparegut en moments puntuals quan ha sortit al carrer i els fotògrafs l’han pogut caçar.

La seua eixida de ‘Mediaset‘ es creia que podria quedar compensada amb les entrevistes que podria haver donat en diverses revistes explicant la seua versió, però de nou, les portes es van tancar per a ell i les editorials van signar un contracte en el qual es comprometien a no comptar amb els seus titulars.

Mentrestant, la seua filla Rocío Flores ha passat a formar part de l’elenc de tertulians de la cadena i d’esta manera, Antonio David queda representat i de major o menor mesura, hi ha un cert flux de dades que l’ajuden davant el desprestigi mediàtic al qual està sent sotmés amb l’emissió de la docu-sèrie de Rocío Carrasco.

Alguna cosa podria canviar

Si bé és cert que el seu acomiadament va ser fulminant, ningú assegura que este puga tornar a la cadena un cop passe el fervor del documental de Rocío Carrasco. No obstant això, altres col·laboradors han donat suport a la versió de Paz i han assegurat que tard o d’hora se li haurà d’escoltar i segurament serà davant d’una càmera de televisió.

Setmanes enrere, la cadena va assegurar que Rocío Carrasco no tenia res a veure amb l’acomiadament d’Antonio David i per saber-ho, haurem d’esperar que acabe l’emissió de la docu-sèrie i veure els següents passos que donarà Paolo Vasile, davant este ‘culebró‘ mediàtic.

 

Setmanes enrere, la cadena va assegurar que Rocío Carrasco no tenia res a veure amb l’acomiadament d’Antonio David i per saber-ho, haurem d’esperar que acabi l’emissió de la docu-sèrie i veure els següents passos que donarà Paolo Vasile, davant aquest ‘culebró’ mediàtic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.