Edurne i De Gea sorprenen amb la millor notícia de les seues vides

 

La cantant Edurne i el futbolista David De Gea estan d’enhorabona: Estan esperant el seu primer fill. Així ho han anunciat a través de les seues xarxes socials, donant així la bona notícia a tots els seus seguidors. 

 

La parella ha publicat en el seu compte d’Instagram una imatge molt descriptiva, a on apareix un guant del porter amb el seu nom ‘De Gea‘, un micròfon que representa a Edurne, i un biberó que indica que la família està a punt de fer-se una miqueta més gran.

 

A de més, per si la imatge fora poc suggerent, els dos han escrit ‘#BabyisComing’, que en anglès vol dir que un bebé està en camí. Com era d’esperar, els quasi 12 milions de seguidors que acumulen entre els dos no han tardat gens a enviar la seua més sincera enhorabona, i moltíssims missatges de suport desitjant-los el millor.

 

Edurne ja va avançar en una entrevista per a la revista ‘Pronto’ que estan en un gran moment, tant personal com professional, encara que el 2020 ha sigut complicat per a tot el món.

 

La cantant considera que el coronavirus, els ha permès passar més temps junts. Igual que la resta del món, ells també es van quedar sense treballar durant una temporada i van haver de parar tots els seus projectes professionals, i això els va permetre conèixer-se més i passar molt més temps junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicació compartida d’Edurne (@edurnity) el

 

Edurne i De Gea consoliden així els seus més de 10 anys d’amor

Amb esta bona notícia, la parella acaba este complicat 2020 amb una bona notícia que acaba de demostrar que la seua llarga relació està més viva que mai. Edurne, de 34 anys, i De Gea, de 29, formen una de les parelles més consolidades del món mediàtic espanyol, tot i que han sabut portar la seua relació sempre des de la discreció.

 

Potser este siga el secret de la seua fortalesa, perquè encara que la parella també ha tingut alguns alts i baixos, sempre han sabut refer-se i demostrar que el veritablement important per a ells és la felicitat de l’altre. I les xifres parlen per si soles: este pròxim mes de desembre compliran 10 anys junts.

 

Més mèrit té encara la seua discreció perquè els dos són dos personatges àmpliament reconeguts en Espanya, però també a l’estranger. Ella, per la música, món que la va donar a conèixer després de participar en ‘Operación Triunfo‘, quan encara s’emetia a Telecinco.

 

Des d’entonces, Edurne ha treballat en televisió, ja siga presentant la seua música, com a col·laboradora d’algun programa o fins i tot fent alguns treballs com a actriu.

 

Ell, molt més discret, és un dels futbolistes espanyols amb més projecció, tant a escala nacional com internacional. David de Gea és el porter de la ‘Selección Española de Fútbol’, però fa nou anys que juga en les files del ‘Manchester United’, convertint-lo en un dels seus ídols i en un dels futbolistes de més èxit de la lliga anglesa, la ‘Premier League‘. D’aci els seus més d’11 milions de seguidors en Instagram.

 

Queda per vore si, amb l’arribada de la petita, la parella acaba de fer el pas definitiu i decidix passar per l’altar. Edurne ja va admetre que no tancava la porta a casar-se amb De Gea, però que «de moment, no estava al cap», així que, potser ara que seran un més a casa, consideren que este moment ja ha arribat.

 

De moment, hauran d’aprendre a compaginar els seus compromisos professionals, que no són pocs, amb l’arribada d’un nou membre a la seua família. Edurne, per exemple, ha publicat este any ‘Catarsis’, el seu sèptim àlbum d’estudi, que precisament inclou una cançó que ha dedicat la seua parella, com ella mateixa va explicar en ‘El Hormiguero’.

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.