25 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Un home detingut per deu delictes de robatori en violència en Almassora

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Guàrdia Civil d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha detingut a un home com a presumpte autor d’un total de deu delictes de robatori amb violència i intimidació, en els que va recaptar entre 300 i 500 euros per cada fet delictiu.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, les labors d’investigació es van iniciar el passat 16 de març, quan es va tindre coneixement que en una gasolinera de la localitat, un home encaputxat va entrar en l’establiment amenaçant amb un ganivet a la treballadora i es va emportar la recaptació de la caixa.

 

L’estat d’alarma per la pandèmia de coronavirus va suposar «una parada» per a l’activitat delictiva de l’autor, que va tornar a actuar el passat 12 de maig, en una farmàcia, a on es va presentar encaputxat i amb un ganivet.

 

Ha repetit la mateixa indumentària

Al mes següent, va cometre un nou atracament en una altra gasolinera, a on portava un xandall amb caputxa, gorra i màscara, el que impedia obtindre una descripció física que permetera identificar-li, però va repetir la mateixa indumentària en diferents ocasions.

 

A partir d’este moment va augmentar la freqüència de robatoris, ja que va aprofitar les hores de poc trànsit i l’hora de tancament d’establiments per a poder fugir amb major facilitat. En total ha actuat en sis locals, repetint el robatori en quatre d’ells, en un supermercat, una farmàcia, una gelateria i una gasolinera.

 

Ha fugit sense emportar-se els diners

Este dilluns ha tornat a actuar: els agents han rebut l’avís de la central de què s’havia perpetrat un nou atracament en un comerç, i l’autor va haver de fugir però sense poder emportar-se els diners de la caixa.

 

Després de les investigacions efectuades, els agents han rastrejat la zona fins que han vist a un individu llançar un objecte amb una actitud sospitosa i, després de donar-li l’alt, han procedit a registrar-li superficialment observant que el que havia tirat era una dessuadora, una gorra i uns guants, que han sigut identificats per la víctima com els que portava l’autor en el moment dels fets.

 

L’home ha sigut detingut i, després de ser posat a disposició judicial, s’ha decretat el seu ingrés en la presó per part del Jutjat de Castelló, ja que li consten numerosos antecedents policials després d’haver sigut detingut en diferents ocasions per delictes de robatori amb violència i intimidació i per desobediència a l’autoritat.

Últimes notícies

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.

Carlos Mazón destaca inversió històrica en Bombers Forestals per a reforçar la lluita contra incendis en la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón anuncia la major inversió pressupostària i dotacional en Bombers Forestals de la Comunitat Valenciana per a la temporada d'incendis amb ampliació de plantilla i modernització de recursos.