16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Dos homes morts un a la Vall d’Uixó i l’altre a Xilxes

 

Un obrer de 60 anys ha hagut de ser auxiliat aquest dimecres després de patir un infart de miocardi mentre treballava en una casa en obres de la Vall d’Uixó. Segons han indicat fonts del SIAB, la víctima es trobava normal i, de sobte, ha caigut fulminada al sòl.

Els seus companys han avisat als serveis sanitaris i un SAMU s’ha desplaçat al lloc. També han sigut alertats els bombers del Consorci Provincial, que han rescatat a l’afectat amb una llitera, ja que l’habitatge no comptava amb unes escales operatives per les quals traure a l’home.

La SAMU ha pogut estabilitzar al treballador després de patir aquest infart de miocardi, però després de ser traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló ha perdut la vida poc després.

Mor un ciclista en un accident a l’N-340 a Xilxes

 

Un ciclista de 66 anys ha mort este matí mentre circulava per l’N-340 al terme municipal de Xilxes.

A les 11 hores, s’ha alertat el CICU de la caiguda d’un ciclista, mentre circulava amb la bicicleta per la carretera N-340 a l’altura de Xilxes. Fins al lloc s’ha desplaçat una unitat de SAMU.

L’equip mèdic del SAMU ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització, però no hi ha hagut resposta, l’home de 66 anys havia mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.