22.4 C
València
Dimarts, 27 maig, 2025

El Consell ordena el tancament total de bars, restaurants i discoteques pel coronavirus

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El Consell de la Generalitat Valenciana ha ordenat el tancament total de bars, restaurants, cafeteries, pubs, discoteques, sales de festa i qualsevol local d’oci en el territori valencià per la pandèmia del coronavirus, a partir de les 00.00 hores. D’esta manera ho acaben d’anunciar en la segona roda de premsa del Consell

 

També es tancaran tots els espais culturals del territori valencià com ara teatres, museus, biblioteques o polideportius a partir d’este mateix divendres. També voran paralitzada la seua activitat els casinos, bingos, gimnasos, piscines i cinemes. En este sentit, queda suspés qualsevol classe d’espectacle i activitat en la via pública «que tingueren caràcter extraordinari».

Últimes notícies

Francis Montesinos commemora 50 anys en la moda amb una exclusiva presentació a Llíria

El dissenyador Francis Montesinos celebra mig segle de carrera amb una presentació íntima a Llíria, València, mostrant una selecció de peces icòniques que destaquen la seua evolució creativa.

La defensa de Salomé Pradas insistix a obtindre la transcripció literal de la seua declaració en el cas de la Dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat per tercera vegada la transcripció literal de la seua declaració judicial en el cas de la gestió de la Dana per a garantir imparcialitat.

Detingut un home després d’una violenta baralla amb armes blanques a Favara (València) que va deixar un mort

Un home ha sigut arrestat per la Guàrdia Civil després d'una batussa amb armes blanques a Favara (València) que va deixar un mort i tres ferits hospitalitzats.

ANDANA: l’exposició que preserva la memòria de la DANA i les seues afectacions a través de fotografies recuperades

La mostra ANDANA exhibix fotografies recuperades després de la DANA del 29 d'octubre, destacant la importància de preservar les memòries de les famílies afectades per les riuades i fomentar la consciència social.

Mor una dona de 78 anys ofegada a la platja del Racó de Cullera, València

Una dona de 78 anys va morir ofegada a la platja del Racó de Cullera, València. El succés va ocórrer al migdia i l'equip mèdic sol va poder confirmar la seua mort.

El Consell celebra l’aprovació dels pressupostos de 2025 amb suport de Vox

El Consell valencià està més que satisfet per la pròxima aprovació dels pressupostos de 2025 gràcies a l'acord amb Vox, incloent-hi fons per a la reconstrucció després de la dana.

El president Mazón demostra el seu compromís amb les víctimes de la DANA mitjançant crides directes

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, va contactar personalment a tres associacions de víctimes de la DANA per a expressar la seua voluntat de reunió i escolta activa, després de crítiques sobre la gestió i comunicació institucional.

Exposició ANDANA reflectix la memòria recuperada després de la DANA i el seu impacte en les famílies afectades

La mostra ANDANA a València exposa fotos recuperades després de la DANA d'octubre, ressaltant la importància de preservar la memòria de les famílies afectades per les riuades.