15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Reculen les temperatures este dimecres amb tranquil·litat en el cel

Sol

Oratge plàcid i solejat este dimecres | pixabay

Després de dos dies amb temperatures màximes fora de lloc, amb uns valors que s’han enfilat molt fins als 23º en molts punts del territori valencià, este dimecres les temperatures baixaran un poc, encara que l’ambient seguirà sent agradable amb pocs núvols.

 

Este dimarts la notícia han tornat a ser les temperatures. Un dia més, els termòmetres han arribat a superar els 23º de màxima, i fins i tot puntualment han arribat als 24º, unes temperatures totalment atípiques per a finals de novembre. Ara bé, estos valors exageradament alts, tenen els dies comptats.

 

Durant les pròximes jornades seguirà fent bonança pel migdia, amb un ambient agradable i poc fred, però els termòmetres quedaran un pc més curts amb unes màximes que les més altes quedaran prop dels 20º o 21º. D’esta manera, ja dimecres notarem este xicotet descens de la temperatura.

 

Al matí farà una poc més de fresca, sense tindre de moment glaçades, mentres que pel migdia les temperatures quedaran entre els 16º i 21º en la costa, i entre els 13º i 17º en l’interior. Caldrà anar lleugerament abrigat pel matí, però al migdia de ben segur que la jaqueta tornarà a sobrar.

 

Mapa de la previsió per a este dimecres

Mapa de la previsió per a este dimecres | AEMET

Poc moviment en el cel

El pronòstic es mantindrà similar, amb el domini de l’ambient solejat, com este dimarts. Hi haurà alguns núvols poc importants i pràcticament decoratius, que no portaran més conseqüències. De pluja, un dia més, no n’esperem.

 

El vent de l’oest seguirà bufant suau, i serà el responsable de què les temperatures seguixen sent més altes per a l’època de l’any, juntament amb una massa d’aire un poc més càlida del normal.

Pocs canvis a la vista

Els mapes de l’oratge seguixen insistint en un temps molt plàcid però amb més núvols alts a partir del pròxim dijous. A pesar de tot, seguirem amb temperatures més elevades del que tocaria per a l’època. Pareix que a finals de setmana podria arribar un canvi de temps més destacable. Però cal dir que, per ara, els mapes han rebaixat la possibilitat d’arruixons i fred de cara a finals de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.