Rescaten sis cotxes atrapats per la forta pluja en Benicarló

Cotxe atrapat en Benicarló

El cotxe ha quedat atrapat per l’aigua en Benicarló | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 15.50 hores

La pluja que este dimarts situa la major part del territori valencià en alerta groga comença a desplaçar-se cap al sud. En este cas, ja han arribat imàtgens des del municipi del Toro, en la comarca del l’Alt Palància (Castelló), que mostren la força de l’aigua.

 

 

ACTUALITZAT 14.45 hores

Tot i que pareix que la situació està normalitzant-se en la zona del Maestrat, els bombers continuen informant que hi ha molts camins tallats encara. De fet, ja han sigut sis els vehicles rescatats en estes comarques del nord de la província de Castelló, a part d’un accident en Peníscola i problemes per erosió en la platja del Clot de Vinaròs.

 

 

 

 

Un rescat marítim en una mar difícil

A més de les complicacions en terra, també s’ha produït una intervenció per part dels bombers en la mar. Segons han informat, hi havia dos persones en un xicotet bot que no podien tornar a terra en la platja de Peníscola i que han sigut remolcats per una altra embarcació.

 

De fet, hi ha moltes platges que este dimarts presenten un estat complicat. Moltes tenen banderes grogues i roges al llarg del dia, com s’han ocupat d’informar des de l’Àrea de Seguretat de Castelló, que tenia totes les platges en bandera roja, o des de la Policia Local de València.

 

 

 

Primers rescatats en la Basseta de Benicarló

Una forta tempesta que afecta este matí el litoral nord de la província de Castelló ha provocat la intervenció del Consorci de Bombers, concretament, per a rescatar a diverses persones atrapades en tres vehicles a causa de l’aigua acumulada en la zona de la Basseta de Benicarló.

 

Segons han explicat fonts del Consorci Provincial de Bombers, dos dels rescats han finalitzat sense que els ocupants dels vehicles s’hagen vist afectats i s’ha treballat en un tercer en la carretera CV-135. La forta pluja que cau en la zona des de primera hora del matí ha provocat acumulació d’aigua en les zones inundables de Benicarló i la Policia Local ja està treballant per a tallar les carreteres en el lloc.

 

 

 

41 l/m2 fins a les 9.35 hores a Traiguera

La Generalitat ha decretat riscos nivell groc per pluges i tempestes en el litoral nord i interior sud de la província de Castelló, així com en l’interior nord, interior sud i litoral sud de la província de València i en l’interior i litoral nord de la d’Alacant.

 

Les fortes pluges i tempesta que afecten este matí al litoral i interior nord de la província de Castelló han deixat registres fins a les 9.35 hores de 40,8 litres per metre quadrat (l/m2) en la localitat de Traiguera, en la comarca del Baix Maestrat.

 

L’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet) ha informat també que en la localitat pròxima de Canet lo Roig s’han acumulat en el mateix període de temps 32,2 litres per metre quadrat, mentres que en Peníscola, en el litoral, les pluges han deixat 39,2 l/m2.

 

Altres registres destacats en la mateixa comarca han sigut els 32 litres per metre quadrat registrats en Cervera, mentres que en Xert s’han acumulat 8,2 litres per metre quadrat, i en Orpesa, ja en la comarca de la Plana Alta, 6,2 l/m2. Això ha causat que els ajuntaments de la zona hagen difós missatges de precaució entre els veïns. Comencen d’esta manera els episodis de pluja de hui.

 

 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.