La filla d’Ana Julia Quezada va estar al lloc on hi havia enterrat Gabriel Cruz

Imagen de Ana Julia Quezada con su hija, Judith

Imatge d’Ana Julia Quezada amb la seva filla, Judith | Cedida
 

Segueixen apareixent noves dades i línies d’investigació sobre el cas del xicotet Gabriel. En aquests moments la filla d’Ana Julia Quezada, Judith, està declarant al jutjat d’Almeria per mirar d’aportar noves informacions a la investigació.

 

El que s’està mirant d’esclarir és si la jove va dur a terme un paper clau en la successió dels esdeveniments, o si simplement va restar aliena a tot el que estava tramant la seua mare. Fins al moment se sabia que quan Ana Julia se’n va anar de Burgos per la relació que mantenia amb el pare de Gabriel, la seua filla va preferir quedar-se amb el seu pare adoptiu que marxar amb ella.

 

Però fa poc s’ha descobert que la Judith ja havia estat anteriorment a Andalusia, concretament durant la cerca exhaustiva que es va fer per mirar de trobar a Gabriel. Un fet que fins el dia de hui  havia passat per alt a les investigacions.

Ana Julia va portar la Judith a les immediacions on havia enterrat a Gabriel.

Ara s’ha descobert que, de fet, Judith va passar tres dies a la mateixa finca on la seua mare s’havia desfet del cos del xicotet. Això no vol dir que automàticament siga còmplice d’Ana Julia, ja que podria ser que la jove no haguera sabut res dels plans de la seua mare fins que van enxampar Quezada portant Gabriel al maleter del cotxe.

 

El motiu que va portar a Judith a passar tant temps al lloc dels fets va ser el desenvolupament de les tasques de cerca del xiquet, així com el desig de la jove d’ajudar a la seua mare i a la família del xiquet. D’aquesta manera va passar a ser un element de suport i reforç en la feina, i mentrestant es va instal·lar al domicili familiar d’Àngel,  a Las Hortichelas.

 

Imagen de los juzgados de Almería

Imatge del jutjat d’Almería | Telecinco

 

La Judith va estar a Rodalquilar un total de tres ocasions

És a partir d’ací on s’ha sabut que mentre va durar la cerca del xiquet, Ana Julia i Judith van arribar a anar fins a tres vegades la finca de Rodalquilar, que era el lloc que havia escollit i fet servir Quezada per amagar les restes de Gabriel.

 

Així que ara falta que el jutge determini si la Judith anava allí enganyada per la seua mare, o si realment era conscient del que havia passat en aquella finca. Esperem eixir de dubtes ben prompte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.