Una nova testimoni torna a confirmar que va vore una furgoneta blanca el dia que va desaparèixer Gabriel

La localitat d’Almeria de Las Hortichuelas compta amb al voltant d’uns 70 habitants. Un fet que provoca que totes les coses noves que passen pel poble, els seus ciutadans s’adonen. Per açò mateix, qualsevol nou vehicle per la zona, també els crida l’atenció.

  

  

  

  

Des de l’inici de la recerca sobre la desaparició de Gabriel Cruz el passat 27 de febrer, una de les veïnes de la localitat va assegurar haver vist a una misteriosa furgoneta de color blanc rondant per la zona en qüestió.

  

  

  

  

Però ara, pel que sembla, no ha sigut l’única. Tal com informa ‘El Periódico’, una segona testimoni ha assegurat als investigadors que també va veure aquest vehicle en qüestió. Cal assenyalar que el seu testimoni també situa a la persona que la conduïa, i als seus possibles ocupants, al costat de l’habitatge de la iaia del menor desaparegut.

 

 

Segons ha detallat la pròpia testimoni, va veure com la furgoneta anava pel camí que va a parar a casa de la iaia de Gabriel, justament una hora abans que desapareguera el xicotet, al voltant de les 14.30 hores.

 

Registraren la finca d’uns familiars de l’acusat d’assetjar la mare de Gabriel

Fins al moment, les perquisicions havien conduït als investigadors del cas al que podria ser l’únic sospitós, un home que en el passat havia sigut detingut fins a en dues ocasions per assetjar a la mare de Gabriel, Patricia Ramírez. Davant dels tribunals, se li va reconèixer un trastorn mental com a circumstància atenuant.

  

  

  

  

La setmana passada, finalment, va ser arrestat per incomplir l’ordre d’allunyament. Per la seua banda, el ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, va desvincular la detenció de la desaparició de Gabriel, però, un dia després, el jutge va decretar presó per a l’individu en qüestió.

  

  

  

  

A més, aquest passat dijous, diversos agents de la Unitat Central Operativa (UCO) van registrar la finca d’uns familiars de l’home detingut i el registre es produïa en el marc de les recerques per a tractar de trobar al xicotet de 8 anys d’edat.

 

 

Cal destacar que fins ara, l’altra única pista és una samarreta interior que, segons han confirmat els especialistes, vestia el xicotet el dia de la seua desaparició. Les autoritats espanyoles han promès que la cerca de Gabriel continuarà «sense descans i sense escatimar mitjans» per a aconseguir que torne a casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.