Antonio David no pot mantindre als seus fills

 

Antonio David està passant per un dels moments més complicats de la seua vida. Amb l’angoixa que viu en pensar que les querelles interposades per Rocío Carrasco el poden acabar portant a la presó, ara se li suma la precària situació econòmica en la qual es troba.

  

 

I és que, segons explica ‘Lecturas’, l’ex guàrdia civil no pot mantindre als seus fills. Antonio David està assetjat per uns deutes que podrien ascendir a dos milions d’euros. A més, Rocío Carrasco tampoc li passa cap pensió per a poder pagar les despeses dels seus fills.

 

Olga s’ha convertit en la persona que sosté la família

  

 

La situació econòmica d’Antonio David és tan extrema que és el sou d’Olga el que permet alimentar a la família gràcies a Olé & Amén, la tenda multimarca que la dona de l’ex guàrdia civil va obrir a Màlaga en 2015.

  

  

  

La dona d’Antonio David Flores s’ha convertit en un dels suports més importants de l’ex guàrdia civil en estos durs moments que li està tocant viure. El caràcter d’Olga —una persona pel que sembla forta, lleial i que confia plenament en el seu home— ha fet d’ella la companya més fidel davant les adversitats que s’estan presentant tant a nivell personal com a professional.

 

El judici entre Antonio David i Rocío a punt de resoldre’s

  

 

Amb el procés d’instrucció conclòs formalment per part del jutge, no hi ha possibilitats de lliurar més proves, per la qual cosa el judici entre Rocío Carrasco i Antonio David Flores sembla estar arribant a la seua fi, a l’espera que es lliure un informe mèdic.

 

El jutge va demanar que Rocío se sotmetera als estudis elaborats per un equip de professionals per a poder diagnosticar si va patir maltractaments psicològics continuats per part del seu exmarit. Amb el lliurament del citat informe, el jutge tindrà els indicis suficients per a saber si ha de portar a judici a l’investigat o si arxivarà la causa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.